Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Gelebloem
16-01-2024 om 08:00
Poezie schreef op 13-01-2024 om 18:57:
[..]
Ik mag toch hopen dat als de jonge generatie 56 is de woningmarkt er heel wat beter uitziet.
Ik hoop het ook, ik wil ook graag mijn verwaarloosde huurwoning uit voor ik in de VUT zit, en ik ben al 'the lucky one' in mijn vriendenkring van twintigers en dertigers die een modaal inkomen per maand aftikken in de vrije sector.
kerst
16-01-2024 om 09:06
Gelebloem schreef op 16-01-2024 om 08:00:
[..]
Ik hoop het ook, ik wil ook graag mijn verwaarloosde huurwoning uit voor ik in de VUT zit, en ik ben al 'the lucky one' in mijn vriendenkring van twintigers en dertigers die een modaal inkomen per maand aftikken in de vrije sector.
Ik denk dat er tegen die tijd geen VUT meer bestaat .
Moirmel
16-01-2024 om 10:51
Gedachten namen weer de bovenhand tegenover ratio.
Partner geeft aan dat ik gewoon niet meer moet proberen om te werken, die druk weghalen.
Malibu2
16-01-2024 om 11:46
Beste automobilist, ik snap dat het niet-parkeren kruis op het wegdek door de sneeuw niet goed zichtbaar is. Echt, dat snap ik. Ik snap echter niet dat je desondanks je auto daar toch parkeert, zelfs een kleuter kan zien dat dat geen handige plek is om je auto neer te zetten.
Ik bewonder overigens wel je vertrouwen in de manoeuvreerkunsten van andere automobilisten, ook met deze gladheid. Als ik zo'n nieuwe, mooie Mercedes had gehad, had ik dat niet aangedurfd (zelfs niet als het een leaseauto is).
Moirmel
16-01-2024 om 12:46
Het liefst zou ik
in dit lichaam
verdwijnen.
Zoals de mist
zich oplost door
de zon.
Alleen zit ik vast
in dit nukkig vlees
wachtend
op de mist.
kerst
16-01-2024 om 13:13
Moirmel schreef op 16-01-2024 om 12:46:
Het liefst zou ik
in dit lichaam
verdwijnen.
Zoals de mist
zich oplost door
de zon.
Alleen zit ik vast
in dit nukkig vlees
wachtend
op de mist.
Moirmel
16-01-2024 om 17:46
kerst schreef op 16-01-2024 om 13:13:
[..]
![]()
Omdat dit het niet hardop topic is (wat ik overigens zelf heb geopend): fuck off. Ik moet geen knuffel, het was gewoon wat ik niet hardop wou zeggen.
(En nu stilletjes: dank je wel kerst.)
Bakblik
16-01-2024 om 19:39
Zo zeg, dat is knap, heb jij vier jaar onder een steen geleefd? Nog nooit van post/long covid gehoord?
Dat mijn oudste met de lift gaat is een hele overwinning, tot ze covid kreeg ging ze zelfs naar de 12e verdieping met de trap, omdat ze liften best eng vond. Nu moet ze zelfs voor 1 etage met de lift ja. Hou je oordeel voor je!
Je mag het hebben, met alle shitzooi erbij!
Regendrup.
16-01-2024 om 19:41
Fleurtje_5 schreef op 06-01-2024 om 11:29:
[..]
Gaat het weer wat beter?
Lief, dankjewel voor je reactie.
Het is uiteindelijk heel erg meegevallen.
Gelebloem
16-01-2024 om 21:15
kerst schreef op 16-01-2024 om 09:06:
[..]
Ik denk dat er tegen die tijd geen VUT meer bestaat .
Whahahaha geloof ook niet dat wij het hebben, maar het klinkt zo lekker.
Fleurtje_5
17-01-2024 om 07:30
Regendrup. schreef op 16-01-2024 om 19:41:
[..]
Lief, dankjewel voor je reactie.
Het is uiteindelijk heel erg meegevallen.
Gelukkig.
Damoontje
17-01-2024 om 07:31
Bakblik schreef op 16-01-2024 om 19:39:
Zo zeg, dat is knap, heb jij vier jaar onder een steen geleefd? Nog nooit van post/long covid gehoord?
Dat mijn oudste met de lift gaat is een hele overwinning, tot ze covid kreeg ging ze zelfs naar de 12e verdieping met de trap, omdat ze liften best eng vond. Nu moet ze zelfs voor 1 etage met de lift ja. Hou je oordeel voor je!
Je mag het hebben, met alle shitzooi erbij!
Nou dat is ook desinteresse, als diegene nu pas mee krijgt waar jullie mee te kampen hebben.
Hier ook een vriendin die niet precies wist dat ik in het ziekenhuis had gelegen. Voelt echt als desinteresse hoor, zo onverschillig.
Sterkte!
Bakblik
17-01-2024 om 08:22
Damoontje schreef op 17-01-2024 om 07:31:
[..]
Nou dat is ook desinteresse, als diegene nu pas mee krijgt waar jullie mee te kampen hebben.
Hier ook een vriendin die niet precies wist dat ik in het ziekenhuis had gelegen. Voelt echt als desinteresse hoor, zo onverschillig.
Sterkte!
Dank je!
Geen desinteresse, het was zo'n bemoeimens. Een vrouw die in een openbaar gebouw onbekenden gaat staan aanspreken dat het wel heel raar is om voor 1 etage met de lift te gaan en dat je dan ruimte inneemt die anderen harder nodig hebben. Jij bent nog jong en soepel, dat soort irritante uitspraken.
Echt zo erg. Ik ben voor het zicht met een kind op stap dat niks mankeert. Geen krukken nodig maar soms kan ze ineens niet lopen. Om zulk soort oordelen van mensen te voorkomen zou je bijna met krukken gaan lopen. Als je met krukken 1 etage met de lift gaat is er niemand die wat zegt.
Damoontje
17-01-2024 om 08:43
Oooooh zo'n mens. Zo ken ik er ook een. Iedereen aanspreken. Wat heb je voor tattoo... waarom zit je in een rolstoel.... etc. Niet teveel van aantrekken.
Vervelend voor je kind. Lijkt me heel naar als de Covid niet over gaat.