Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Damoontje schreef op 02-12-2023 om 14:01:

Ik wilde het eigenlijk niet hardop zeggen. Maar degene die tijdens de vakantie de kat eten heeft gegeven, vroeg of ze ‘een beetje mocht opruimen’.
Ik heb ja gezegd, dacht misschien ff alle tijdschriften op een stapel. Was vouwen, die dingen.
Maar er is van alles verplaatst, ik kan ook mijn papieren niet meer vinden. Ik kan heel veel niet meer vinden. Het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn maar dit was een beetje raar thuiskomen.

Hopelijk niet weggegooid???

Zs dat ws niet. Ben iig alles aan t nalopen om de papieren weer op 1 plek te krijgen. Nou zijn mijn hobby’s schrijven en tekenen dus ik heb papieren genoeg haha. Kennelijk dachten zij, als het maar opgeruimd is.
Wel grappig om weer allerlei gedichten tegen te komen maar ik zoek een bepaald formulier en een cadeaubon. 

Ontopic: Sorry dat ik mij losmaakte uit je sterke armen maar ik moest door… ik had een afspraak en ik had jou daar niet verwacht.

Had het zelf een poosje geleden al gevoeld, deze ochtend door mijn vrouw laten controleren en ik heb een knobbel aan mijn linker borst. Waarschijnlijk niets maar partner drong aan om een afspraak te maken. 
Weet niet hoe anderen hiermee omgaan, maar ik voel compleet niets, geen zenuwen, geen angst, gewoon niets. 

Moirmel schreef op 05-12-2023 om 20:05:

Had het zelf een poosje geleden al gevoeld, deze ochtend door mijn vrouw laten controleren en ik heb een knobbel aan mijn linker borst. Waarschijnlijk niets maar partner drong aan om een afspraak te maken.
Weet niet hoe anderen hiermee omgaan, maar ik voel compleet niets, geen zenuwen, geen angst, gewoon niets.

Oef, ik hoop dat het meevalt! Is je afspraak al snel? 

Ik herken het wel. Ik hoorde vrij recent dat ik een tumor heb en ik voelde ook niks. Geen angst, geen verdriet, helemaal niets. Misschien een soort zelfbescherming? 

Met een vrouw die niet meer thuis woont weet ik dat je veel aan je kop hebt en niet altijd op een rijtje hebt waar je kinderen en kleinkinderen mee bezig zijn maar 1 ding onthouden moet toch kunnen:
Bel ons niet op zaterdagochtend voor 9.00 op de vaste lijn!!!!!!! 
Nu was iedereen wakker, ook degenen die echt aan een keer uitslapen toe waren.

Natuurlijk mag je bij nood en dood altijd bellen maar vragen welke lijm je moet gebruiken om iets te plakken kan best wachten tot we allemaal wakker zijn! 

verjaardagsvisite bij familie gelukkig weer gehad. Heb er weinig mee.

Bloemenzee schreef op 04-12-2023 om 14:51:

Is het heel asociaal als ik me niet meer test op corona?

Nee, ik deed het omdat ik een ziekenhuisafspraak had maar anders had ik niet getest. 

ah dus zo voelt perfectionisme..... I don't like it   😆

het is niet grappig of lachwekkend of absurd. Het is doodeng en angstaanjagend. 

De feestdagen, de mooiste tijd van het jaar volgens de media  
De beroerdste zullen ze bedoelen; het is donker, nat, en koud. Ik heb al dagen keelpijn.En ik durf niks meer online te bestellen, want er is al een pakket van mij verdwenen.Op tv wordt je overspoeld met reclame.Laat het heel gauw januari worden!

Nieuw knobbeltje ontdekt bij onze hond met huidkanker. Weet dat het de risico's zijn van een oudere hond te adopteren, maar hoop toch dat ze nog enkele jaren bij ons blijft.

Waarom hebben  jullie  niet geluisterd en geen foto gemaakt??

Weken verder maar nog geen steek wijzer. Nog altijd even blind. 

nee jij bent lekker gezond, je bent eeuwig ziek 🙄

Nee hè, niet weer....
Word er gewoon  wanhopig van dit af en toe.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.