Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Deze site is zo braaf. 
Ik mis hier de echte discussies, de scherpe meningen, de nachtelijke bijdragen van mentaal labielen, ...
Voel me hier vaak een olifant in een porseleinwinkel. 

Stomme bladblazers. Heb een stukje blad in mijn oog gekregen en nu traant hij al de hele dag. En dus ben ik ook aan het snotten. Al 5 keer de vraag gekregen: ben je verkouden? (aka heb je corona/waarom blijf je niet thuis ipv ons aan te steken?)

Zusterclivia schreef op 14-11-2023 om 10:22:

Stomme bladblazers. Heb een stukje blad in mijn oog gekregen en nu traant hij al de hele dag. En dus ben ik ook aan het snotten. Al 5 keer de vraag gekregen: ben je verkouden? (aka heb je corona/waarom blijf je niet thuis ipv ons aan te steken?)

Misschien nuttig om eens naar de apotheek te gaan  voor een zalfje tegen je oogontsteking. 

Moirmel schreef op 14-11-2023 om 10:34:

[..]

Misschien nuttig om eens naar de apotheek te gaan voor een zalfje tegen je oogontsteking.

Ik heb geen oogontsteking...? Alleen geïrriteerd door het stof van vanmorgen.

Oh... het was een grapje.  

Zeg Harry (leidinggevende van mijn man) ik weet dat man de laatste weken wat gefrustreerd in "de wedstrijd" zit.  Hij baalt van die van boven opgelegde protocollen en veiligheidseisen waar de collega's hem als proces-tijgers  steeds op afrekenen en ik snap dat je wil voorkomen dat man langdurig gaat uitvallen.  Kan je jouw besluit om hem preventief even (tot 14 dagen) niet op de werkvloer te willen zien alsjeblieft nog even heroverwegen tijdens het weekend? 
Nu heb ik hem thuis en ik heb ook gewoon mijn werk én huishouden te doen. Van het geluid van de stofzuiger wordt hij erg prikkelbaar! Zeker als collega's hem ook nog steeds gaan bellen waar hij is komt hij niet tot rust. 
Kunnen jullie dit niet op de werkvloer oplossen met gesprekken met bedrijfsmaatschappelijk werk of zo?  

Moirmel schreef op 13-11-2023 om 23:10:

Deze site is zo braaf.
Ik mis hier de echte discussies, de scherpe meningen, de nachtelijke bijdragen van mentaal labielen, ...
Voel me hier vaak een olifant in een porseleinwinkel.

Meld je aan op het Viva forum

Treurniet schreef op 17-11-2023 om 20:21:

[..]

Meld je aan op het Viva forum

Wou ik ook al zeggen , maar dacht, dat is zo passief -agressief 

lientje69 schreef op 17-11-2023 om 20:29:

[..]

Wou ik ook al zeggen , maar dacht, dat is zo passief -agressief

Dat was net de reden dat ik daar gillend wegrende. Al die 'scherpe discussies' en mentaal labielen 😂

_Audrey schreef op 17-11-2023 om 20:33:

[..]

Dat was net de reden dat ik daar gillend wegrende. Al die 'scherpe discussies' en mentaal labielen 😂

Ik kom al een tijd niet mee4 ingelogd, dus ik blijf lekker hier.

Broodjebrie schreef op 17-11-2023 om 20:43:

[..]

Ik kom al een tijd niet mee4 ingelogd, dus ik blijf lekker hier.

Mooi! 

Dat is nou wat men een 'useful idiot' noemt.

Eindelijk. Je wilt al zo lang zo graag. Nu hopen dat het snel gaat.

lientje69 schreef op 18-11-2023 om 06:07:

Eindelijk. Je wilt al zo lang zo graag. Nu hopen dat het snel gaat.

Ik hoop dat dit over je oudste gaat.

MrsMary schreef op 18-11-2023 om 10:13:

[..]

Ik hoop dat dit over je oudste gaat.

Nee helaas.  Over een bewoner.  En het ging snel vandaag. Gelukkig voor haar. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.