Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Bakblik
24-10-2023 om 14:16
Stop met toeteren!! Allemaal!! Dat geluid laat veel mensen, vooral fietsers, schrikken en die gestrande vrachtwagen krijgen ze echt niet sneller weg als jullie zo massaal blijven toeteren. Inmiddels ben ik binnen en hoor ik dat rot geluid nog steeds! Kappen nou!
Decibel88
24-10-2023 om 16:40
Jullie zoeken collega's voor het opzetten van de kerstbijeenkomst én mee willen helpen met eten en drinken rondbrengen... wat sneu!
Als het niks mag kosten, organiseer dan geen borrel!
MrsMary
24-10-2023 om 17:56
Wat hebben jullie de boel slecht georganiseerd zeg! Dit moet toch echt beter kunnen. Volgens mij hopen jullie gewoon dat mensen het opgeven.
Malibu2
24-10-2023 om 20:44
Ik had zo gehoopt dat ik het bij het verkeerde eind had, dat ik het verkeerd zag. Helaas.
Rogue
27-10-2023 om 22:34
thats facking it!!! ik ga niet dat gezeik ook altijd met het ov in de flevopolder
Bakblik
05-11-2023 om 09:28
Zullen we in dit huishouden alle dingen voor algemeen gebruik (schaar uit de keukenla, perforator, schoenlepel, schuursleutel, enzovoort) na gebruik terugleggen waar het lag? Dan hoeft niemand oeverloos op zoek!
Toch wel raar dat ik na 1000 sessies op zoek naar de schaar nog steeds de vorige schaar niet heb gevonden maar altijd de huidige schaar vond.
Na een half uur nog steeds de schaar niet gevonden, ik ga een nieuwe kopen maandag en die ruim ik op op MIJN GEHEIME PLEK!!!!!
Wie straks koffie wil moet naar beneden komen met iets waarmee ik dat verdomde pak open krijg, ik drink wel thee.
Bakblik
06-11-2023 om 14:52
Kunnen we alle mensen die ze niet alle 24 recht in het kratje hebben opsluiten aub?*
Dan hoef ik niet op de meest idiote tijden mijn jongvolwassen kind telefonisch of in persoon emotionele ondersteuning te geven.
Ze heeft adequaat gehandeld door machinist en conducteur te waarschuwen en aanwijzingen te geven waar de labiele persoon zich op het spoor bevond zodat er deskundigen op af gestuurd konden worden.
Beetje jammer dat er dan geen begeleiding/ luisterend oor is voor de boodschapper die het onheil komt melden en zelf danig in de stress was door wat zou kunnen gebeuren.
*besef natuurlijk best dat de Nederlandse zorg teveel onder druk staat om iedereen wat wat mee is op te nemen maar keer op keer getuige zijn van dit soort types waarvoor het hele treinverkeer in een bepaalde plaats plat gelegd moet worden is ook niet fijn.
Broodjebrie
06-11-2023 om 15:46
Bakblik schreef op 06-11-2023 om 14:52:
Kunnen we alle mensen die ze niet alle 24 recht in het kratje hebben opsluiten aub?*
Dan hoef ik niet op de meest idiote tijden mijn jongvolwassen kind telefonisch of in persoon emotionele ondersteuning te geven.
Ze heeft adequaat gehandeld door machinist en conducteur te waarschuwen en aanwijzingen te geven waar de labiele persoon zich op het spoor bevond zodat er deskundigen op af gestuurd konden worden.
Beetje jammer dat er dan geen begeleiding/ luisterend oor is voor de boodschapper die het onheil komt melden en zelf danig in de stress was door wat zou kunnen gebeuren.
*besef natuurlijk best dat de Nederlandse zorg teveel onder druk staat om iedereen wat wat mee is op te nemen maar keer op keer getuige zijn van dit soort types waarvoor het hele treinverkeer in een bepaalde plaats plat gelegd moet worden is ook niet fijn.
Slachtofferhulp inschakelen?
Bakblik
06-11-2023 om 15:58
Broodjebrie schreef op 06-11-2023 om 15:46:
[..]
Slachtofferhulp inschakelen?
Nee hoor. We zijn een "spoor gezin". Ook de kinderen kennen het jargon om snel duidelijk te maken wat er waar aan de hand is. We horen wel vaker vreemde verhalen door het werk van mijn man. We zijn zelf in staat om dat op te lossen. Het tijdstip is alleen niet altijd handig en dat frustreert soms.
SuzyQFive
06-11-2023 om 16:52
Bakblik schreef op 05-11-2023 om 09:28:
Zullen we in dit huishouden alle dingen voor algemeen gebruik (schaar uit de keukenla, perforator, schoenlepel, schuursleutel, enzovoort) na gebruik terugleggen waar het lag? Dan hoeft niemand oeverloos op zoek!
Toch wel raar dat ik na 1000 sessies op zoek naar de schaar nog steeds de vorige schaar niet heb gevonden maar altijd de huidige schaar vond.
Na een half uur nog steeds de schaar niet gevonden, ik ga een nieuwe kopen maandag en die ruim ik op op MIJN GEHEIME PLEK!!!!!
Wie straks koffie wil moet naar beneden komen met iets waarmee ik dat verdomde pak open krijg, ik drink wel thee.
🤣 Zo heb ik ook scharen gekocht, voor mijzelf, verstopt snel toen een kind thuis kwam en dan niet meer weten waar.
Na een half jaar weer gevonden. 🤣
Mijn vader maakte op een gegeven moment alles vast aan waslijn. Haarborstel aan de muur, schaar vast in de la enz.
SuzyQFive
06-11-2023 om 17:01
Bakblik schreef op 06-11-2023 om 15:58:
[..]
Nee hoor. We zijn een "spoor gezin". Ook de kinderen kennen het jargon om snel duidelijk te maken wat er waar aan de hand is. We horen wel vaker vreemde verhalen door het werk van mijn man. We zijn zelf in staat om dat op te lossen. Het tijdstip is alleen niet altijd handig en dat frustreert soms.
Mijn moeder werkte ook voor NS op de pieperdienst. Vond het best schokkend dat ze bijna dagelijks wel een melding van (mogelijke)poging op het spoor kreeg.
SombraOnline
09-11-2023 om 11:26
Dat ik mezelf de schuld geef van het overlijden van onze papegaai. Gisteren was ie nog lekker aan het fluiten en vanmorgen trof ik hem vrijwel levenloos aan in z’n kooi. Toen viel ie ineens van z’n schommel. Heb m’n ouders gebeld en heb hem in een handdoek gewikkeld en tegen me aan gehouden.
Wat als ie vannacht al niet meer goed was? En dan heb ik hem vanmorgen pas gevonden. Wie weet hoe lang hij zo heeft gezeten… 
PerfumedAlpaca84
09-11-2023 om 12:01
SombraOnline schreef op 09-11-2023 om 11:26:
Dat ik mezelf de schuld geef van het overlijden van onze papegaai. Gisteren was ie nog lekker aan het fluiten en vanmorgen trof ik hem vrijwel levenloos aan in z’n kooi. Toen viel ie ineens van z’n schommel. Heb m’n ouders gebeld en heb hem in een handdoek gewikkeld en tegen me aan gehouden.
Wat als ie vannacht al niet meer goed was? En dan heb ik hem vanmorgen pas gevonden. Wie weet hoe lang hij zo heeft gezeten…
Ach, wat sneu. Sterkte!