Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
oudmaarnognietkoud
06-09-2023 om 14:09
Rogue schreef op 04-09-2023 om 20:43:
[..]
precies, echt goor..
ohja dubbelfris is ook helemaal verpest ik had het met die sourcy smaakjes dronk dat echt veel tot ze een nieuwe verpakking kregen en andere smaak
🤢
Ik houd gelukkig helemaal niet van frisdranken. Te zoet en teveel prik. Mij doe je een groot plezier met een sterke bak koffie of een glas ijskoud water, zonder bubbels dus.
Hier staan er altijd drie flessen kraanwater in de koelkast. Als ik een keer echt gek wil doen dan doe ik er een drupje siroop in.
Malibu2
06-09-2023 om 15:23
Dat had heel verkeerd af kunnen lopen.
Het zou wel een treffende tekst voor op je grafsteen geweest kunnen zijn: "ik wilde niet nummer zeven zijn achter een vrachtwagen en ben geëindigd als vijfde..."
Waren die twee plekjes "winst" het nu echt waard om jouw en bovenal andere levens te wagen? Rijdend op een drukke weg die bovendien bekend staat als een dodenweg, voornamelijk vanwege inhaalacties. We waren tien kilometer van de snelweg, waar je alle ruimte zou hebben gehad om in te halen. Maar ja, nu was je wel 10 seconden eerder op die snelweg. En dat is natuurlijk ook heel wat waard.
Echt, ik zou zo graag het rijbewijs van sommige mensen afnemen..
Treurniet
06-09-2023 om 16:58
Doordat de schoolvakantie in de zomer zolang duurt, weet de administratie niet meer hoe het digitale betalingssysteem werkt.
Moirmel
06-09-2023 om 21:45
Malibu2 schreef op 06-09-2023 om 15:23:
Dat had heel verkeerd af kunnen lopen.
Het zou wel een treffende tekst voor op je grafsteen geweest kunnen zijn: "ik wilde niet nummer zeven zijn achter een vrachtwagen en ben geëindigd als vijfde..."
Waren die twee plekjes "winst" het nu echt waard om jouw en bovenal andere levens te wagen? Rijdend op een drukke weg die bovendien bekend staat als een dodenweg, voornamelijk vanwege inhaalacties. We waren tien kilometer van de snelweg, waar je alle ruimte zou hebben gehad om in te halen. Maar ja, nu was je wel 10 seconden eerder op die snelweg. En dat is natuurlijk ook heel wat waard.
Echt, ik zou zo graag het rijbewijs van sommige mensen afnemen..
Ik rij zelf niet (geen rijbewijs), dus zit meestal naast mijn partner en hoeveel overtredingen ik dan niet zie per rit. Mijn partner zegt dat ik bij de mobiele politie zou moeten werken, het aantal boetes zou flink oplopen.
EnglishmaninNewYork
07-09-2023 om 17:38
Moirmel, ik hoop dat de intake goed is gegaan. (Beetje raar als ik dit hardop zou zeggen, dus past wel in dit topic toch...)
Bakblik
09-09-2023 om 14:00
Prima als je nog nooit hebt gekampeerd maar vraag hulp als je je snoer niet aansloten krijgt op je caravan! Bedankt nu zit de halve camping zonder stroom en kan mijn fietstochtje niet doorgaan, omdat mijn man (elrctricien van huis uit) de boel aan het oplossen is! Hij zal wel moeten want we hebben net voor het hele weekend boodschappen gedaan.
Bakblik
10-09-2023 om 11:01
Bakblik schreef op 09-09-2023 om 14:00:
Prima als je nog nooit hebt gekampeerd maar vraag hulp als je je snoer niet aansloten krijgt op je caravan! Bedankt nu zit de halve camping zonder stroom en kan mijn fietstochtje niet doorgaan, omdat mijn man (elrctricien van huis uit) de boel aan het oplossen is! Hij zal wel moeten want we hebben net voor het hele weekend boodschappen gedaan.
Als je echt echt echt nog nooit hebt gekampeerd en niet zo goed weet hoe een en ander moet kijk de kunst dan een beetje af bij anderen! Er gebeurt veel out in the open dus zie het als gratis tips.
Afwassen en je teiltje omkiepen in het gras is echt niet zoals het hoort. Net als de rijst afgieten in het gras. Je vangt je afvalwater op in een emmer of tank die je gaat legen in de vuilwaterafvoer bij het sanitair.
ToetieToover
10-09-2023 om 11:10
Ik kampeer graag maar erger me aan die pottenkijkers die er dan bij komen staan met hun tips. Ik ga dan Fins terugpraten. Kleine kans dat ze dat spreken ![]()
Bakblik
10-09-2023 om 11:43
ToetieToover schreef op 10-09-2023 om 11:10:
Ik kampeer graag maar erger me aan die pottenkijkers die er dan bij komen staan met hun tips. Ik ga dan Fins terugpraten. Kleine kans dat ze dat spreken
Nou echt pottenkijken doe ik niet. Ik rits mijn tent open stap naar buiten en zie de overbuurvrouw haar afwaswater zo de wei in smijten. Gisteravond heeft ze kunnen zien dat ik mijn afwas deed op de tafel en het water in een emmer weg ging brengen. Ze zat, met haar koffie in de hand, voor zich uit te kijken in mijn richting. Ik ga het niet zeggen om tips te geven maar hoop wel dat zulke mensen iets leren van de dingen die ze zien.
Heb weleens een plek gekregen op een camping waar iemand tig dagen achter de boom eten had afgegoten, afvalwater had geloosd enzovoorts. Daar lag dus een flinke plark rijst, macaroni, sperziebonen, gegarneerd met enkele plakjes champignon en wat andere "paddestoelen" die daar waren gaan groeien. Zo smerig!
Earlgreythee
12-09-2023 om 07:50
Rot op, buurvrouw, met je ranzige sigaretten en het irritante gebel op speaker! Ga ergens anders wonen met je smerige gerook en gehoest, ik haat het soms om te wonen hier naast jou!
SuzyQFive
12-09-2023 om 09:49
Bakblik schreef op 10-09-2023 om 11:01:
[..]
Als je echt echt echt nog nooit hebt gekampeerd en niet zo goed weet hoe een en ander moet kijk de kunst dan een beetje af bij anderen! Er gebeurt veel out in the open dus zie het als gratis tips.
Afwassen en je teiltje omkiepen in het gras is echt niet zoals het hoort. Net als de rijst afgieten in het gras. Je vangt je afvalwater op in een emmer of tank die je gaat legen in de vuilwaterafvoer bij het sanitair.
Mwa, rijst afgieten deden wij ook altijd in het gras/zand, net als heel veel mensen op de camping. Op de meeste campings mag je namelijk ook niet afgieten bij de waterput en bijna niemand gaat met een kokend hete pan 100m lopen naar een toiletgebouw.
(Wij zaten altijd in een tent, in een caravan kan dat natuurlijk gewoon in de wasbak).
Bromtol
12-09-2023 om 11:35
Als je alles wat je tegen en over anderen zegt, eens toepast op jezelf, krijgen we of een betere sfeer of je gaat weg.
SombraOnline
12-09-2023 om 14:57
Oh, leuk dat wij ook even goed worden ingelicht over de nieuwe soort spaarrekening. Gelukkig nog weinig vragen over gehad, dus heb me even goed in kunnen lezen.
Wel grappig dat er dan meteen een klant is die een maas in de wet heeft ontdekt.
Bakblik
12-09-2023 om 16:57
SuzyQFive schreef op 12-09-2023 om 09:49:
[..]
Mwa, rijst afgieten deden wij ook altijd in het gras/zand, net als heel veel mensen op de camping. Op de meeste campings mag je namelijk ook niet afgieten bij de waterput en bijna niemand gaat met een kokend hete pan 100m lopen naar een toiletgebouw.
(Wij zaten altijd in een tent, in een caravan kan dat natuurlijk gewoon in de wasbak).
Wat is er makkelijker aan in het zand afgieten dan in een emmer afgieten? En ook afwaswater giet je in een emmer en daar loop je mee naar de vuilwatetstortplaats.