Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Jij bent echt niet leuk.

aan de trainer op sport van dochter die bepaalde kinderen voortrekt (waaronder zijn eigen kind, neefje en vriendjes daarvan) waardoor mijn dochter benadeeld wordt.

Kunnen jullie die stokpaardjes niet ergens steken waar de rest er geen last van heeft? Ik word hier zo moe van…

Dit is toch niet geschikt voor kinderen? Ben je helemaal van de pot gerukt?

De boel netjes achterlaten  is niet echt jullie ding hè?

alweer de buren met hun kansloze feestjes.

Treurniet schreef op 02-09-2023 om 20:34:

En ik heb migraine

Heb met mezelf zestien jaar geleden afgesproken dat ik geen zelfmoord zou plegen, maar voel me compleet wegzinken in de nutteloosheid. 
Werken gaat niet, huishouden amper, voel me een last voor het gezin; waarom nog wakker worden?
Donderdag intake gesprek en zo blijven we maar doorgaan. 

Treurniet schreef op 02-09-2023 om 20:34:

Woon jij bij mij in het dorp?

Moirmel schreef op 02-09-2023 om 23:24:

Heb met mezelf zestien jaar geleden afgesproken dat ik geen zelfmoord zou plegen, maar voel me compleet wegzinken in de nutteloosheid.
Werken gaat niet, huishouden amper, voel me een last voor het gezin; waarom nog wakker worden?

Moirmel schreef op 02-09-2023 om 23:24:

Sommige mensen denken echt nog dat we in de jaren 90 leven of zo. Er zijn dingen die nu anders gaan, die nu niet meer werken zoals toen. Echt…

Bloemenzee schreef op 03-09-2023 om 20:06:

Sommige mensen denken echt nog dat we in de jaren 90 leven of zo. Er zijn dingen die nu anders gaan, die nu niet meer werken zoals toen. Echt…

dan ben ik echt echt benieuwd wat jij bedoeld. Ik ben in 1965 geboren en heb dat gevoel ook. 

watertoren schreef op 03-09-2023 om 20:13:

[..]

dan ben ik echt echt benieuwd wat jij bedoeld. Ik ben in 1965 geboren en heb dat gevoel ook.

Ik weet niet of jaren 90 het goede referentiepunt is hoor, maar reacties als *poef* vind ik echt niet van deze tijd.

edit: niet voor niks hier geschreven ipv in de betreffende topics. Ik wil niemand persoonlijk voor het hoofd stoten, maar soms vind ik reacties gewoon overkomen als ‘vroeger was alles beter’ en ‘omdat ik het zeg’ of zo. 

(Dan is het wel duidelijk op welke pijler ik het meeste rondhang  )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.