Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Bakblik
17-08-2023 om 13:56
Negeren en buitensluiten is nog steeds pesten. Op de basisschool geleerd is dat niet ineens anders als je 20 plus bent en je in het studentenleven begeeft.
noas_1993
17-08-2023 om 14:58
Buurman, ben je na 2 uur nou nog niet klaar met dat schuren?
Wat een klote geluid..
Moirmel
19-08-2023 om 22:45
Denk dat het tijd is voor een nieuwe opname.
Heb een intake begin september, maar denk niet het nog zolang vol te houden.
Klote hersenen.
oudmaarnognietkoud
19-08-2023 om 22:52
Moirmel schreef op 19-08-2023 om 22:45:
Denk dat het tijd is voor een nieuwe opname.
Heb een intake begin september, maar denk niet het nog zolang vol te houden.
Klote hersenen.
He bah
Malibu2
25-08-2023 om 09:17
Jij bent dom...
Ik weet dat er randstedelingen zijn die denken dat Nederland ophoudt na Amersfoort en dat er daarna alleen maar wat kleine plattelandsgehuchten zijn. Dan ben je al niet erg snugger.
Maar dit was wel de overtreffende trap.
Ik vertelde je dat ik in X woon, een stad met meer dan 100.000 inwoners. "O, dan ken je mijn oude overburen Bert en Anja vast ook wel, die zijn vorig jaar naar X verhuisd".
mich_me
25-08-2023 om 09:40
Malibu2 schreef op 25-08-2023 om 09:17:
Jij bent dom...
Ik weet dat er randstedelingen zijn die denken dat Nederland ophoudt na Amersfoort en dat er daarna alleen maar wat kleine plattelandsgehuchten zijn. Dan ben je al niet erg snugger.
Ik vertelde je dat ik in X woon, een stad met meer dan 100.000 inwoners. "O, dan ken je mijn oude overburen Bert en Anja vast ook wel, die zijn vorig jaar naar X verhuisd".
![]()
Oh wow...
Zo herkenbaar. Ik ben geadopteerd uit een land in Azië. Sowieso vragen mensen altijd vrij lomp door "waar kom je vandaan? Nee maar waar kom je echt vandaan?" En als ik dan zeg, uit X,.zeggen ze "oh de apothekersassistent in ziekenhuis Y komt daar ook vandaan, ken je die?"
Euh, ja natuurlijk. Wij bowlen elke zaterdag?
Moirmel
26-08-2023 om 13:50
Je bent ongerust als stiefzoon alleen bij mij is? Doe effe normaal. Heb ik hem al één keer aangeraakt in de zes jaar dat we elkaar kennen?
En ja, hij begint te huilen als ik een keer uitval en ik weet dat jij daar niet tegen kunt; maar kom later bij mij niet klagen als je een onhandelbare puber hebt die nergens naar luistert.
lientje69
26-08-2023 om 14:28
Sommige mensen hebben een bord voor hun kop en geen zelfreflectie. Ik word hier zó moe van...
stokstaart
26-08-2023 om 17:17
Jij bent dom...
![]()
Hahaha herkenbaar. Ik ben opgegroeid in zo'n soort stad buiten de randstad en mij word dan ook altijd gevraagd of ik die of die dan ook ken.
Wat denk je zelluf.
Of dat mijn nieuwbakken schoonvader hoorde dat een ex in een dorp woonde en hij daar is opgegroeid. Hoe vaak ik ook vertelde dat het 20jr geleden was, hij bleef maar vragen of ik die plek kende en wat het adres was. Weet ik veel, te lang geleden.
Bromtol
31-08-2023 om 09:45
Als je niet van plan bent om objectief de situatie te bekijken, laat je secretaresse DAT dan tegen me zeggen Ipv “ze gaat je mailen”.
SombraOnline
31-08-2023 om 12:38
Ik zou alles kunnen zeggen wat ik wil, maar ik word toch niet gehoord.
Zusterclivia
31-08-2023 om 13:42
Jij bent dom...
![]()
Na Utrecht toch? ![]()
Maar partner werkt bij de overheid; oooohhh... mijn neef zijn zwager zijn melkboer werkt daar ook, ken je die. Eh, bij dit onderdeel werken maar 30.000 mensen of zo?
PerfumedAlpaca84
31-08-2023 om 14:12
SombraOnline schreef op 31-08-2023 om 12:38:
[Ik denk dat quoten niet handig is hier, dus weggehaald]

Evaluna
31-08-2023 om 15:16
Zusterclivia schreef op 31-08-2023 om 13:42:
[..]
Na Utrecht toch?
Maar partner werkt bij de overheid; oooohhh... mijn neef zijn zwager zijn melkboer werkt daar ook, ken je die. Eh, bij dit onderdeel werken maar 30.000 mensen of zo?
Pff mijn moeder heeft daar een handje van, iedere stad die ze hoort heeft ze wel een kennis en die moet genoemd worden. Je ziet mensen dan echt heel raar kijken. Ze heeft er ook weleens een rare reactie op gehad, toen was ze gepikeerd 🤣