Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

SuzyQFive schreef op 23-07-2023 om 09:03:

[..]

Herkenbaar… Ik heb altijd in de herfst een controle mri (ivm brca) en word daar altijd zenuwachtig voor direct na de vakantie… De andere is in het voorjaar en ik merk dat ik steeds vroeger al zenuwachtig word…

het steekt me dat jullie me een bedrag willen geven voor mijn nieuwe woning, dat ik dat geld nog steeds niet heb maar dat jullie wel 2 pups hebben gekocht en jullie dadelijk nog op vakantie gaan. Ik red me financieel prima maar ik ben wel teleurgesteld. 

Dat er vorige week iemand hier voor de flat tegen mijn geparkeerd staande auto is gereden. Dader op het kerkhof.
Briefje in de hal gehangen en een andere bewoner kwam schoorvoetend melden dat die de aanrijding had gezien en ook wie het was geweest. Ook een bewoner van onze flat. De getuige vond het een beetje lastig want voelde zich een beetje een verrader. Maar snapte ook dat ik nu met de schade zat. Het was dus geen klein deukje maar echt een flinke schade, de veroorzaker was met de trekhaak tegen mijn auto aan gereden.
Dus vrijdag met een schadeformulier onder de arm bij de veroorzaker aangebeld. Die gaf in eerste instantie aan het niet te hebben gedaan en wilde weten wie die getuige dan wel was.
Die informatie heb ik niet gegeven, ik wil hier in de flat geen "burgeroorlog" starten. Er wordt nl best wel wat geroddeld. 
Ik heb de veroorzaker verzocht om voor deze maandag de schade met mij te regelen en anders zou ik aangifte doen. (was ik nog niet aan toegekomen)

Gisteren kwam de veroorzaker dus bij mij langs en biechtte aarzelend op de aanrijding te hebben veroorzaakt. Had niet gezien dat mijn auto schade had. (dan mankeer je wat aan je ogen, maar goed) Kán gebeuren maar waarom dan niet reageren op het briefje wat beneden hing?
De echtgenoot was ziek en veroorzaker had het druk gehad... en weer de vraag wie die getuige was. 

Ik weet bijna zeker dat als die getuige niet bij mij was gekomen dat veroorzaker de mond had gehouden.
En já daar vind ik wat van. Ik heb niets gezegd en ben heel zakelijk en beleefd gebleven. Maar wat had ik graag mijn mening willen geven. 

Nou ja, dan schrijf ik het hier maar even van mij af.    

Malibu2 schreef op 23-07-2023 om 08:25:

[..]

Er zijn dan toch nog 13 andere douches?

Klopt maar die waren ook bezet. 14 douches verdeelt over 3 gebouwtjes,  je moet ergens kiezen waar je in de rij gaat.  Heen en weer blijven lopen heeft geen zin dan ben je nergens aan de beurt.  Ik was de derde in de rij in blok 2 waar 3 douches voor dames en 3 voor heren zijn.   Degene van de wachtenden die als eerste een hokje in kon was er alweer uit toen die langzame nog steeds in een hokje was. Kwam er uiteindelijk uit met een outfit waarmee ze zo naar de disco kon. Dat haren kammen/modelleren en tanden poetsen had ze ook bij een wastafel kunnen doen. 

oudmaarnognietkoud schreef op 23-07-2023 om 10:46:

Dat er vorige week iemand hier voor de flat tegen mijn geparkeerd staande auto is gereden. Dader op het kerkhof.
Briefje in de hal gehangen en een andere bewoner kwam schoorvoetend melden dat die de aanrijding had gezien en ook wie het was geweest. Ook een bewoner van onze flat. De getuige vond het een beetje lastig want voelde zich een beetje een verrader. Maar snapte ook dat ik nu met de schade zat. Het was dus geen klein deukje maar echt een flinke schade, de veroorzaker was met de trekhaak tegen mijn auto aan gereden.
Dus vrijdag met een schadeformulier onder de arm bij de veroorzaker aangebeld. Die gaf in eerste instantie aan het niet te hebben gedaan en wilde weten wie die getuige dan wel was.
Die informatie heb ik niet gegeven, ik wil hier in de flat geen "burgeroorlog" starten. Er wordt nl best wel wat geroddeld.
Ik heb de veroorzaker verzocht om voor deze maandag de schade met mij te regelen en anders zou ik aangifte doen. (was ik nog niet aan toegekomen)

Gisteren kwam de veroorzaker dus bij mij langs en biechtte aarzelend op de aanrijding te hebben veroorzaakt. Had niet gezien dat mijn auto schade had. (dan mankeer je wat aan je ogen, maar goed) Kán gebeuren maar waarom dan niet reageren op het briefje wat beneden hing?
De echtgenoot was ziek en veroorzaker had het druk gehad... en weer de vraag wie die getuige was.

Ik weet bijna zeker dat als die getuige niet bij mij was gekomen dat veroorzaker de mond had gehouden.
En já daar vind ik wat van. Ik heb niets gezegd en ben heel zakelijk en beleefd gebleven. Maar wat had ik graag mijn mening willen geven.

Oeh, hier zou ik ook giftig van worden. 

oudmaarnognietkoud schreef op 23-07-2023 om 10:46:

En zo onnodig ook. Iedereen is toch verzekerd als het goed is. Biecht gewoon netjes op wat je gedaan hebt en regel het zoals het hoort. Ik snap dat je nijdig bent.

Bakblik schreef op 23-07-2023 om 11:06:

[..]

Klopt maar die waren ook bezet. 14 douches verdeelt over 3 gebouwtjes, je moet ergens kiezen waar je in de rij gaat. Heen en weer blijven lopen heeft geen zin dan ben je nergens aan de beurt. Ik was de derde in de rij in blok 2 waar 3 douches voor dames en 3 voor heren zijn. Degene van de wachtenden die als eerste een hokje in kon was er alweer uit toen die langzame nog steeds in een hokje was. Kwam er uiteindelijk uit met een outfit waarmee ze zo naar de disco kon. Dat haren kammen/modelleren en tanden poetsen had ze ook bij een wastafel kunnen doen.

Die dacht kennelijk dat zij alleen op de wereld was  En jij stond natuurlijk in de verkeerde rij... dat herken ik.

Herfstappeltaart schreef op 23-07-2023 om 11:40:

[..]

En zo onnodig ook. Iedereen is toch verzekerd als het goed is. Biecht gewoon netjes op wat je gedaan hebt en regel het zoals het hoort. Ik snap dat je nijdig bent.

Mijn enige troost is dat ik die veroorzaker een paar slapeloze nachten heb bezorgd, dat hoop ik tenminste. 

En idd, veroorzaker is verzekerd. Zal mss bang zijn geweest voor de gevolgen, no-claim en zo?

Zeg niet dat je Engels spreekt als je dat niet kan. Je Franse zinnen uitspreken met een Engels accent maakte niet dat ik je dan wel begrijp! ik doe echt mijn best om je te begrijpen en de meeste worden in je zin ken ik een weet ik wat je vraagt!  Je wilt weten hoe je bij de ........ komt en dat woord ken ik niet. Heb je nog synoniemen in huis die ik wel ken? 
Duur schiet niet op,  ajuparaplu!

Het is toch grappig dat een forummer precies het beeld bevestigt wat ik van de gemiddelde VVD-stemmer heb .

Eigenlijk vind ik dat ik niet mag klagen, maar mis vriendlief zo ontzettend. Net 10 dagen samen op vakantie geweest, dat was heerlijk. Nu weer 5 dagen thuis en hem gister gezien, maar was veel te kort. Ik wil samen met hem zijn, samen eten, slapen en wakker worden.
Tja, de kinderen.... Bij mij zijn ze full time en bij hem is het ook niet zo eenvoudig en druk. 
Maar toch, ik mis hem!

Waarom niet iets leuks op tv?

Heb je gebrek aan aandacht, dat je zelf op facebook zet dat je jarig bent vandaag?

Netherfield schreef op 29-07-2023 om 08:53:

Heb je gebrek aan aandacht, dat je zelf op facebook zet dat je jarig bent vandaag?

Daar heb ik er ook een paar van die dat doen. Echt sneu.

Netherfield schreef op 29-07-2023 om 08:53:

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.