Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Je bent mijn collega, ik hoef echt niet alles over je familie te horen, dat boeit me echt precies niks.

Ik ben misselijk. En ik weet niet of het komt door wat ik net gezien heb, of door de reacties daarop. Echt, hoe puur kwaadaardig moet je zijn om zoiets te doen en hoe verdorven moet je zijn om de boodschapper zwart te maken voor je eigen politieke gewin? 
Het zegt veel over de huidige tijd.. 

what the Bloody F*ck is er nu weer?!
Ik wordt schijtziek van je gedrag en ik weiger het tevragen  ga het er niet uitrekken ik heb er geen zin in.

Tis niet mijn facking schuld hè dat die klote afvoer niet doorloopt en dan de loodgieter niet even verder dacht dan zijn neus lang is misschien volgende keer de deur gewoon open zetten 🙄 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

18-07-2023 om 11:01

Rogue schreef op 18-07-2023 om 10:19:

what the Bloody F*ck is er nu weer?!
Ik wordt schijtziek van je gedrag en ik weiger het tevragen ga het er niet uitrekken ik heb er geen zin in.

Tis niet mijn facking schuld hè dat die klote afvoer niet doorloopt en dan de loodgieter niet even verder dacht dan zijn neus lang is misschien volgende keer de deur gewoon open zetten 🙄

Ik kom wel, ik woon in een oud huis zoals je weet en ik ben daardoor inmiddels zelf een expert geworden in verstopte afvoeren 

Ik vind je petekind (ADHD) leuk en het is fijn als hij enkele dagen komt logeren, maar waarom kan het nooit eens andersom? Je weet ook dat eens hij terug naar huis is, wij de volgende dag in de lappenmand liggen. 

Ik moet eind van de zomer weer een controle-CT-scan en daar ben ik altijd zo zenuwachtig voor dat het een donkere wolk legt over mijn zomerplezier. Ik praat daar nooit over want ik mag blij zijn dat het tot nu toe goed gaat, maar vervelend is het wel...

ja, dat ga je dus uiteindelijk krijgen als je je gezondheid verwaarloosd. Ik hoop dat je deze waarschuwing serieus gaat nemen, je hebt maar 1 lichaam. 

Je stinkt naar zweet. 

Wat zal ik blij zijn als deze lange schoolvakantie weer voorbij is.

lekker dan! Word ik hier ook nog voor uitgesloten ook. Stomme politiek 

Herfstappeltaart schreef op 20-07-2023 om 07:57:

Ik moet eind van de zomer weer een controle-CT-scan en daar ben ik altijd zo zenuwachtig voor dat het een donkere wolk legt over mijn zomerplezier. Ik praat daar nooit over want ik mag blij zijn dat het tot nu toe goed gaat, maar vervelend is het wel...

Dat kan ik me goed voorstellen,

Goh, wel grappig dat je niet meer reageert. Gerealiseerd dat de fout toch bij jezelf lag?

4 mensen is echt teveel waarvan 2 leerlingen. Wil er alsjeblieft 1 leerling optieven!!! Ik ben gesloopt

Dus ik ben niet vrouwelijk want zou mijzelf altijd irritant voorop zetten en ben te druk aanwezig. 
Waarom kan ik dan met de hele buurt opschieten (behalve met jou) en vind iedereen jou een arrogante vrouwonvriendelijke vent? 

(en heb ik een hartslag van >100 daardoor? Ben je niet waard) 

Wat hangt er in de lucht?! Iedereen ziek, zwak & misselijk!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.