Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Bloemenzee schreef op 10-07-2023 om 22:10:

Ik wil scheiden. Maar ik durf niet.

Waarom durf je niet? 
Begrijp me niet verkeerd, ben zelf een grote tegenstander van scheiden en geloof dat de trouwgelofte ook betekend dat je tot het uiterste gaat, maar anderzijds mag je ook niet in angst leven voor je partner. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-07-2023 om 09:23

Bloemenzee schreef op 10-07-2023 om 22:10:

Ik wil scheiden. Maar ik durf niet.

Sterkte!!

Schatteke, we moeten echt eens praten/doen aan ons seksleven. Het is al ruim een jaar geleden dat je me nog intiem aanraakte en ik mis het. 
Ben gisteren bij een andere vrouw geweest, deed enorm deugd, maar wil dit niet achter je rug doen. 
Had hiervoor nog nooit een partner bedrogen, dus alsjeblieft kunnen we iets doen? 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-07-2023 om 08:01

Kl***w**f, houd je muil, ik hoef jouw mening niet over iedere scheet die ik laat.En pa, aan jou heb ik ook veel, jij laat haar lullen en zegt zelf nooit wat jij ergens van vindt. (Alleen via de mail over iets wat zij doorgeluld heeft)
Mag ik je er even aan helpen herinneren dat JIJ mijn vader bent? Echt ik vertel jullie helemaal niks meer... (En als je dan gaat zeiken dat je op de hoogte gehouden wilt worden dan ga ik met eieren gooien... Of kakkerlakken door je brievenbus gooien, ook leuk...  )

Dat je man in de gemeenteraad zit maakt JOU niet ineens tot een belangrijk persoon!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-07-2023 om 09:01

Netherfield schreef op 12-07-2023 om 08:03:

Dat je man in de gemeenteraad zit maakt JOU niet ineens tot een belangrijk persoon!

'De vrouw van...' 

misschien moet je ophouden met blaten met je arrogante hoofd.

Netherfield schreef op 12-07-2023 om 08:03:

Oh,  dat zijn de ergste. Zelf nooit iets gepresteerd, maar wel de elitaire dame uitgehangen. Ook weet sneu, want iedereen weet dat het zo is.

Waarom krijgt iemand die uit de running is na een knie-operatie een hele grote plant van het vrijwilligerswerk? En krijg ik niets als ik door iets psychisch afwezig ben? 
Ik dacht dat je bij zo’n elitaire club wel wat openheid van zaken kon geven… maar het spreekwoordelijke gebroken been vinden ze toch makkelijker. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

13-07-2023 om 21:42

Iedereen zeikt aan mijn kop deze week en ik heb een pesthumeur, wat door dat gezeik gezever en gezeur alleen maar erger wordt...
Echt sodemieter allemaal lekker op

Ik vind jullie aso's.

3T45.gif

niemand cared aansteller 

Nee ik kom niet eten dus ik hoef niet te weten wat er op het menu zou hebben gestaan als ik wel zou komen eten. 
Eet smakelijk. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-07-2023 om 08:54

Damoontje schreef op 14-07-2023 om 08:41:

Nee ik kom niet eten dus ik hoef niet te weten wat er op het menu zou hebben gestaan als ik wel zou komen eten.
Eet smakelijk.

Hopen dat het iets is wat je niet lust... 

Hahaha nee het was iets heel lekkers maar dat is juist het vervelende. Ik zeg dat ik niet kom eten maar dan komt er nog een overhaal-poging.
Ik moet vanavond nog ergens heen en het is handiger om ff thuis iets te eten.

En over Nee zeggen gesproken: NEE.
(Ik moet iets NU beslissen.... ok dan wordt het antwoord NEE. Want ik kan niet nu Ja zeggen).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.