Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
MellowTurkey78
04-07-2023 om 13:41
Sjonge jonge stelletje citroenetende zeikwijven op mn nieuwe werk... Jullie hebben vermoedelijk al jaren geen goede beurt meer gehad van je man en daarom lopen jullie te zeiken, zeuren en zeveren ipv een klein beetje aandacht aan anderen/nieuwe mensen te geven of in ieder geval ook een ander de mogelijkheid geven om 10 seconden iets te zeggen. Terwijl er hele zieke mensen zijn.. Je zeikt maar een eind weg maar wil je ajb je bek houden als ik er werk want ik kan er echt niet tegen en ik moet op mn lip bijten om bovenstaande niet recht in je gezicht te zeggen. Echt, stelletje burgertrutten...
Zo, dat moest ik even kwijt, vooral om te voorkomen dat ik het recht in hun gezicht ga zeggen... (Ik ga vragen of ik naar een andere afdeling mag want ik vreet mijzelf op na 2 x werken)
noas_1993
04-07-2023 om 18:52
ik wil gvd naar huis!
Ga nou geen drinken meer bestellen terwijl we zo vertrekken..
Treurniet
04-07-2023 om 20:57
Dit is dus de laatste keer dat ik een kitten bij een senior kat neem!!
Het gevolg is dat kitten steeds achter senior wil jagen. Wat senior niet wil.
Moirmel
04-07-2023 om 23:08
PhoebeHolmesreturns schreef op 04-07-2023 om 13:41:
Sjonge jonge stelletje citroenetende zeikwijven op mn nieuwe werk... Jullie hebben vermoedelijk al jaren geen goede beurt meer gehad van je man en daarom lopen jullie te zeiken, zeuren en zeveren ipv een klein beetje aandacht aan anderen/nieuwe mensen te geven of in ieder geval ook een ander de mogelijkheid geven om 10 seconden iets te zeggen. Terwijl er hele zieke mensen zijn.. Je zeikt maar een eind weg maar wil je ajb je bek houden als ik er werk want ik kan er echt niet tegen en ik moet op mn lip bijten om bovenstaande niet recht in je gezicht te zeggen. Echt, stelletje burgertrutten...
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat moest ik even kwijt, vooral om te voorkomen dat ik het recht in hun gezicht ga zeggen... (Ik ga vragen of ik naar een andere afdeling mag want ik vreet mijzelf op na 2 x werken)
Voor een nieuwe baan klinkt dit niet goed, sterkte.
Voor mezelf: je moest deze nacht gaan proefdraaien voor een nieuwe baan en waar zit je? Juist ja.
Hoelang ga je nog proberen alvorens toe te geven dat het echt niet meer lukt?
MellowTurkey78
05-07-2023 om 06:55
Moirmel schreef op 04-07-2023 om 23:08:
[..]
Voor een nieuwe baan klinkt dit niet goed, sterkte.
Voor mezelf: je moest deze nacht gaan proefdraaien voor een nieuwe baan en waar zit je? Juist ja.
Hoelang ga je nog proberen alvorens toe te geven dat het echt niet meer lukt?
Dank je wel! Ik ga dit bespreken want dit is idd. niet goed...
Due-scimmie
05-07-2023 om 07:46
Manmanman, met al die wegen hier waar fietsers voorgaan, gekke wegversmallingen, rare voorrangsstukken en honderdduizend rotondes ben ik blij dat ik vooral fiets en weinig autorijd
Poezel_en_Wip
05-07-2023 om 08:10
Ik heb zo ontzettend geen behoefte aan je geouwehoer de hele dag. Kun je aub een uur je klep houden!
Damoontje
06-07-2023 om 14:07
Due-scimmie schreef op 05-07-2023 om 07:46:
Manmanman, met al die wegen hier waar fietsers voorgaan, gekke wegversmallingen, rare voorrangsstukken en honderdduizend rotondes ben ik blij dat ik vooral fiets en weinig autorijd
Ik heb op de fiets ook vaak het idee dat ik een ingewikkelde puzzel aan het oplossen ben.
Er is hier een stuk met een spoorbaan, een ‘los’ fietspad, een bocht voor de auto’s en iets met gele en rode vakken. Ik weet nog steeds niet wat daar de bedoeling is.
Malibu2
07-07-2023 om 09:06
Je noemde mij een complotwappie. Maar kijk nu toch eens. Alweer blijk ik het bij het rechte eind te hebben. Alwéér. Besef je nu dat ik niet degene ben die naïef en goedgelovig is?
Damoontje
09-07-2023 om 19:06
Het is leuk om je weer te zien na je vakantie, maar ik denk er over om de afspraak van eens in de maand wandelen te veranderen naar eens in de twee maanden. Zoals dat soms gaat met ‘vrienden van vroeger’ het blijft over vroeger gaan. In het heden delen we niet zo veel eigenlijk.
Regendrup.
09-07-2023 om 22:35
Wat kun jij je aanstellen zeg. Je vertoning was bijna lachwekkend.
hoe zielig kun je jezelf voordoen.. manmanman
Saga
10-07-2023 om 22:17
Bloemenzee schreef op 10-07-2023 om 22:10:
Ik wil scheiden. Maar ik durf niet.