Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Damoontje
20-06-2023 om 13:13

Ik vind deze jurk nog zo leuk maar hij zit wat strak bij de buik. En ja hoor: een hele oude meneer wilde bij het bloedprikken zijn plaats afstaan.
Heel lief maar ik ben echt niet zwanger 😉
lientje69
22-06-2023 om 09:58
Tsja Malibu, ik maak me daar soms ook zorgen over. Maar als moeder van een transvrouw zie ik wel hoe ze opgeleefd is sinds ze in transitie is. Een heel ander persoon geworden( in positieve zin)
lientje69
22-06-2023 om 09:59
Wat ik niet hardop wil zeggen: wat ben jij een ongelooflijk grote klootzak dat je dit mijn kind allemaal hebt aangedaan. Smerige gestoorde vent!
Bakblik
22-06-2023 om 10:20
Buurman, het is nu wel genoeg met die gardenvacuum! Wat is er mis met een bezem en stoffer en blik? In de tijd die jij besteed aan je tuin stofzuigen kan ik mijn hele huis doen als ik effe doorga. Er wordt hier thuis gewerkt via zoom en door jou moeten alle ramen al dicht en blijft het warm in mijn huis.
Broodjebrie
22-06-2023 om 10:59
lientje69 schreef op 22-06-2023 om 09:59:
Wat ik niet hardop wil zeggen: wat ben jij een ongelooflijk grote klootzak dat je dit mijn kind allemaal hebt aangedaan. Smerige gestoorde vent!
Oh nee 
Malibu2
23-06-2023 om 08:36
En weer is een kind de pineut.
Echt, ik snap dat het lastig is, maar je zoon weghouden van zijn vader omdat jij daar een conflict mee hebt kan niet. Gewoon niet!
Blijkbaar was de vader 4 jaar geleden goed genoeg om het bed mee in te duiken, dan zet je je nu maar over jezelf heen. Het draait niet langer om jou alleen. Tijd om daarmee te leren dealen...
Damoontje
25-06-2023 om 12:42
Ik hoef niet te horen wat er allemaal niet goed is gegaan. Dat je achteraf liever andere koekjes op tafel had gezet maar dat je in de supermarkt in het verkeerde gangpad stond en weet ik veel wat. Dat weten wij toch niet, wij vinden stroopwafels ook prima. Dat je achteraf liever die hele dag niet had gehad en zeur zeur zeur zeur zeur.
Als we niet waren gekomen had je daar weer over gezeurd.
En dat ik soms niet sta te popelen om af te spreken is om deze reden. Altijd die klaagzang.
Malibu2
30-06-2023 om 19:41
Het is vreselijk wat je tweette, maar ik ben blij dat je het deed. Want nu beseffen hopelijk nog meer mensen hoe racistisch dit is. Tweeten dat geen enkele zwarte persoon nog zal slagen in een systeem dat op competenties of prestaties is gebaseerd... Echt waar, hoe krijg je het je toetsenbord uit?
Dan kun je later wel de 'ultra MAGA' beweging beschuldigen van manipulatie, maar jouw eigen tweet was duidelijk genoeg. Bah, racist!
_Audrey
30-06-2023 om 19:53
Malibu2 schreef op 30-06-2023 om 19:41:
Het is vreselijk wat je tweette, maar ik ben blij dat je het deed. Want nu beseffen hopelijk nog meer mensen hoe racistisch dit is. Tweeten dat geen enkele zwarte persoon nog zal slagen in een systeem dat op competenties of prestaties is gebaseerd... Echt waar, hoe krijg je het je toetsenbord uit?
Dan kun je later wel de 'ultra MAGA' beweging beschuldigen van manipulatie, maar jouw eigen tweet was duidelijk genoeg. Bah, racist!
vreselijk!
Bakblik
01-07-2023 om 09:38
Sorry dat ik je negeerde tijdens de reünie gisteravond. Ik stond heel gezellig te praten met een klasgenoot waar ik meer klik mee had dan met jou vroeger. Zij had zojuist aangegeven al last te hebben van gehoorproblemen en het best te functioneren in 1 op 1 gesprekken. Jou bij het gesprek betrekken leek mij niet handig, dan moest ze nog een keer haar verhaal doen. We zijn nog niet stokoud maar wel 30 jaar ouder dan toen we voor het laatst met elkaar optrokken en moeten keuzes maken. Toen ik later nog keek of ik je ergens zag was je onvindbaar, sorry. Misschien zie ik je nog eens in het dorp.
Damoontje
01-07-2023 om 13:41
Over gehoorproblemen gesproken:
Ik snap dat jullie elkaar niet verstaan. De een praat zachtjes en de ander hoort zeer slecht. Maar weten jullie dat je beiden over een ander onderwerp zit te praten? En dat ik dat niet kan volgen allemaal? En nee ik weet niet wie de interim burgemeester is, ben al blij dat ik in mijn eigen stad op de hoogte ben van de politiek. En ja als de oude stoel naar de stort is dan is hij idd weg. En als je hem niet weg doet dan kun je er nog op zitten. Maar je zit er nooit op. En in de achterkamer kom je nooit en als je die stoel op zolder zet staat ie er over 10 jaar nog.
De logica van mensen op leeftijd ontgaat mij soms 
Treurniet
02-07-2023 om 15:33
Damoontje schreef op 01-07-2023 om 13:41:
Over gehoorproblemen gesproken:
Ik snap dat jullie elkaar niet verstaan. De een praat zachtjes en de ander hoort zeer slecht. Maar weten jullie dat je beiden over een ander onderwerp zit te praten? En dat ik dat niet kan volgen allemaal? En nee ik weet niet wie de interim burgemeester is, ben al blij dat ik in mijn eigen stad op de hoogte ben van de politiek. En ja als de oude stoel naar de stort is dan is hij idd weg. En als je hem niet weg doet dan kun je er nog op zitten. Maar je zit er nooit op. En in de achterkamer kom je nooit en als je die stoel op zolder zet staat ie er over 10 jaar nog.
De logica van mensen op leeftijd ontgaat mij soms
Vreselijk, mijn vader bewaart ook bijna alles.
Ot; 30 euro voor zo' n broek best duur. Maar ach, hij is al in huis en het past dus klaar .