Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
_Audrey
15-05-2023 om 10:33
Bakblik schreef op 15-05-2023 om 08:58:
Mijn kinderen en ik zijn GEEN slechte eters in die zin dat we door (overdreven) kieskeurige eetgewoontes voedingsstoffen tekort komen. Ik maak me eerder zorgen over jouw eetgedrag met je voorkeur voor vlees, veel en vet, daarvan raak je wel verzadigd maar je mist een hoop vitamines en andere gezonde voedingsstoffen.
Niet normaal wat jij in 3 uur tijd weggewerkt krijgt. Koffie met een gevulde koek, gebonden kippensoep, een pastijtje met kalfsragout en een flinke coupe roomijs met vruchtjes uit blik en slagroom gaat er bij jou in alsof het niks is. Dat alles spoel je weg met 2 glazen jus d'orange, dat je geen brandend maagzuur krijgt is een wonder!
Ik heb dapper geprobeerd mee te doen maar sorry dat ik het niet op kreeg.
Eenmaal thuis bij de thee nog wat vers fruit gegeten voor de vitamientjes. Vandaag maar weer iets gezonds maken voor mezelf en de kinderen.
Ik zat hierover na te denken, maar zoveel eten is dat toch helemaal niet?
Bloemenzee
18-05-2023 om 21:11
Echt, hoe egoïstisch kun je zijn. Jij zit écht alleen maar in je eigen wereldje.
ToetieToover
18-05-2023 om 21:17
_Audrey schreef op 15-05-2023 om 10:33:
[..]
Ik zat hierover na te denken, maar zoveel eten is dat toch helemaal niet?
Dacht ik ook. Al zou ik de opgesomde dingen niet eten, vruchtjes uit blik, brrrrr
maar ik ga nú opstaan om na een uitgebreide avondmaaltijd aardbeien met slagroom te fabriceren.
Malibu2
18-05-2023 om 23:40
Zum kotzen... Ik hoop dat het jullie net zo zal vergaan als dat merk dat ook al zo'n stunt uithaalde. Dan moeten jullie het maar financieel gaan voelen en hopelijk worden jullie dan wakker.
Evaluna
19-05-2023 om 14:42
Pfff de wereld houdt niet op als je geen ijsje krijgt omdat er een hele lange rij staat en je ook nog een zusje hebt die thuis wacht.... De wereld is niet altijd voorspelbaar. Soms lijkt het weleens een combi van autist en dramaqueen.
(Excuus alvast voor de mensen die echt autisme hebben)
lientje69
22-05-2023 om 01:50
Waarom is mijn leven nu nooit eens een kabbelend beekje maar altijd die woest stromende rivier! 
Damoontje
23-05-2023 om 15:44
Wat de aanleiding ook moge zijn… het is niet prettig als het op internet over mij gaat zonder dat ik dat weet. Is voor mij ook een soort logisch, ongeschreven regel ofzo. Of je houdt het achter de schermen, of iemand laat even weten ‘yo je bent onderwerp van gesprek’.
(Niet hier)
Poezie
23-05-2023 om 16:18
Ik heb zin om op staande voet ontslag te nemen op mijn werk. Ben het allemaal zo zat ![]()
Malibu2
23-05-2023 om 22:17
Jij mag jezelf identificeren als weet ik veel wat. Als jij jouw gevoel wil volgen, ga vooral je gang. Maar jouw gevoel is niet de objectieve waarheid.
Nu wil je dat ik jou hierin bevestig. Maar waarom werd je nu zo boos toen ik zei dat ik ook mijn gevoel wil volgen en jou hier dus niet in ga bevestigen? Volgens jou zijn gevoelens de waarheid en onfeilbaar, dan zijn mijn gevoelens hierover dat toch ook?
Of bestaat er toch zoiets als objectieve waarheid??
ToetieToover
24-05-2023 om 18:20
Oooo ik ben zooooo blij dat ik maar heel af en toe hoef samen te werken met die muts, die werkelijk o-ve-ral commentaar op heeft. Ja, ik draag bijzondere schoenen (minimal shoes). Nee, dat zie je niet hè in online meetings, dat ik zo vreselijk ontzettend ernstig lang ben dat je het nog 5x moet noemen (dwerg!). Ja, ik heb die hele bos krullen van mezelf en ik hoef geen tips over straighten en ik ga ook echt geen antwoord geven op welke maat ik heb en hoeveel ik weeg (jij teveel zeker weten maar dat vraag ik toch ook niet?!). Ja, ik eet om 11 uur. Ja, ik ga ook zometeen nog even sociaal (grmbl) met je lunchen dan koop ik nog wel een gekookt eitje en karnemelk. Ja, ik ben op dieet maar niet wat jij denkt, ‘slechts’ coeliakie dus houd die quiche weg van mijn glas. Ja, ik heb kanker (wtf hoe weet ze dat nou weer) en nee, ik wil er niet over praten. Nee, ik wil ook niet horen over de neef van je tante met kanker die doodging, de medische misser van je dochters’ juf en je aambeien (no shit!! We éten nu hè?). Nee, ik wil ook niet roddelen over collega’s x, y en z. Ja, ik ben nu weer aan het werk dus nee, ik kan je niet elke f*cking 5 minuten vermaken. Ga iets doen!!!
De rest van de middag had ik super onverwacht een afspraak op een andere locatie. Ach wat jammer nou van die samenwerkingsdag. ![]()
Malibu2
25-05-2023 om 23:10
Je ziet eruit als een door een kleuter opgemaakt lijk en je bent een belediging voor echte vrouwen.
Bakblik
26-05-2023 om 07:50
Het kan dat je ontevreden bent over de kwaliteit van het broodje hamburger dat mijn zoon voor je heeft gemaakt, hij deed binnen de mogelijkheden zijn best.
Als je kijkt naar de inrichting van het restaurant, een balie om je eten te bestellen en af te halen, plastic tafels en banken dan moet je misschien je verwachtingen wat bijstellen. De hele entourage doet denken aan de gele M dus de kwaliteit kan niet veel verschillen. Het enige wat hier beter is is de friet, die heeft wat om het lijf en is knapperig gebakken, niet te vergelijken met die zompige slappe hap van de M.
Gooien met eten onder het uitslaan van dreigende kreten is nooit een goed idee, op normale toon het gesprek aangaan is voor iedereen beter.
Malibu2
28-05-2023 om 23:12
Wat een privilege was het om op te mogen groeien in de jaren 80' en '90. Je zult maar kind of tiener zijn in deze tijd.
Rogue
29-05-2023 om 09:31
Malibu2 schreef op 28-05-2023 om 23:12:
Wat een privilege was het om op te mogen groeien in de jaren 80' en '90. Je zult maar kind of tiener zijn in deze tijd.
mooi was die tijd 🤧