Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

_Audrey schreef op 01-05-2023 om 16:06:

[..]

dit denk ik al dagen over 1 onderwerp. Vast dezelfde...

Ik denk het ook

Ik ben bang dat één van m'n katjes is ontsnapt. Hopelijk zit ze gewoon onder m'n bed, ze is heel goed in verstoppen. M'n andere katjes vonden de stucakoor ook niet zo leuk, maar die waren de tuin in gevlucht...

En nu komt ze onder m'n bed vandaan gekropen...  

Had het eerder moeten plaatsen.

Wow, dat is nu een typisch voorbeeld van desinformatie. En als jullie het nu nog steeds niet zien of wíllen zien (wat ik vermoed), dan verdienen jullie gewoon niet beter. In dat geval: veel sterkte met jullie miserabele leven. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

05-05-2023 om 15:49

Bij controle bij de zelfscan bleek iets niet te kloppen en ik moest in de rij van de bemande kassa. Ik was al een beetje verbaasd want me van geen kwaad bewust. Heb ik betaald, zegt de kassiere dat ik maar liefst 3 producten niet had gescand!! Ik schaam me kapot, durf die winkel voorlopig niet meer in. Ik had het namelijk echt niet door maar dat geloven ze natuurlijk niet... 
Ga nu nog meer twijfelen aan mijn eigen oplettendheid, ik moet wel heel erg afgeleid zijn geweest. Voorlopig maar even niet zelfscannen denk ik.

girl bye....

Bakblik schreef op 01-05-2023 om 15:46:

Ja natuurlijk muts, het kan altijd erger.

Daar gaat het niet over! Buurvrouw en ik staan even te zeuren om het zeuren. Dat wij (om met Brigitte Kaandorp te spreken) met onze pubers een
heel
zwaar
leven
hebben.
Dat ze heel veel was produceren en de koelkast leegvreten.
Als je 80 plus bent en je man is dement en hij doet hetzelfde als de pubers dan is dat ook zwaar maar daar gaat het nu niet over. Wij hebben een heel zwaar leven.

Haha, herkenbaar! Ook dat je af en toe er gewoon even over wilt zeuren 

ProfitableMantis53 schreef op 05-05-2023 om 15:49:

Bij controle bij de zelfscan bleek iets niet te kloppen en ik moest in de rij van de bemande kassa. Ik was al een beetje verbaasd want me van geen kwaad bewust. Heb ik betaald, zegt de kassiere dat ik maar liefst 3 producten niet had gescand!! Ik schaam me kapot, durf die winkel voorlopig niet meer in. Ik had het namelijk echt niet door maar dat geloven ze natuurlijk niet...
Ga nu nog meer twijfelen aan mijn eigen oplettendheid, ik moet wel heel erg afgeleid zijn geweest. Voorlopig maar even niet zelfscannen denk ik.

Precies om deze reden snap ik niet dat er zelfs anders bestaan. Ik gebruik echt nooit, maar dan ook nooit de zelfscanner, en neem ik altijd de gewone kassa om af te rekenen. 

Dit soort verhalen hoor ik te vaak. En ik zou het zelf ook heel gênant vinden.

Oplossing: gewoon geen zelfscanner gebruiken, maar in de rij bij de  gewone kassa.

Het draait hier ALTIJD om jou. Altijd. Je gedraagt je als een klein kind. Hou toch gewoon eens op met je eeuwige gezeik.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

09-05-2023 om 07:53

Regendrup. schreef op 09-05-2023 om 07:44:

Het draait hier ALTIJD om jou. Altijd. Je gedraagt je als een klein kind. Hou toch gewoon eens op met je eeuwige gezeik.

Oh dank, dit scheelt mij typen. Precies dit wilde ik ook gaan zeggen.

Wandelvrouwtje schreef op 09-05-2023 om 07:53:

[..]

Oh dank, dit scheelt mij typen. Precies dit wilde ik ook gaan zeggen.

Regendrup. schreef op 09-05-2023 om 07:44:

Idem…

Dat programma "Nadia" wordt met de dag erger....VPRO onwaardig.

Herfstappeltaart schreef op 10-05-2023 om 19:12:

Echt slecht programma idd.

Herfstappeltaart schreef op 10-05-2023 om 19:12:

Het is net dat rtl 4 programma van vroeger Catherine.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.