Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
SombraOnline
23-04-2023 om 14:08
Treurniet schreef op 23-04-2023 om 13:43:
[..]
Dat denk ik soms ook
![]()
Daarom hebben mijn ouders voor Hello Fresh gekozen.
noas_1993
24-04-2023 om 15:51
Je hebt gvd een klant en jij gaat je auto halen omdat "je" plekje vrij is!
En dat terwijl ik om 15.30 de afspraak al had.
Moirmel
24-04-2023 om 22:46
Herfstappeltaart schreef op 17-04-2023 om 16:06:
Wat is het stil op het forum.
Tsja, als je de mensen met een controversiële of iets hardere mening direct een ban geeft, krijg je dit dus.
Twee maanden geleden zelf een maandban gekregen, kom sindsdien elke dag nog wel eens kijken maar eigenlijk zijn er nog bar weinig topics waarop ik wil reageren.
ProfitableMantis53
25-04-2023 om 13:54
Hou nou eens op met dit de hele tijd overal te melden. Iedereen weet nu wel hoe geweldig jij jouw levensstijl vindt. Wat mij irriteert is dat je schijnt te denken dat het voor iedereen even geweldig zou zijn. En dat is toch echt niet zo.
Herfstappeltaart
25-04-2023 om 14:23
Moirmel schreef op 24-04-2023 om 22:46:
[..]
Tsja, als je de mensen met een controversiële of iets hardere mening direct een ban geeft, krijg je dit dus.
Twee maanden geleden zelf een maandban gekregen, kom sindsdien elke dag nog wel eens kijken maar eigenlijk zijn er nog bar weinig topics waarop ik wil reageren.
Misschien is dit dan niet het juiste forum voor jou?
Moirmel
25-04-2023 om 18:53
Herfstappeltaart schreef op 25-04-2023 om 14:23:
[..]
Misschien is dit dan niet het juiste forum voor jou?
Dit vind ik een moeilijke.
Ik gebruikte in het verleden ook viva omdat ik het forum vooral gebruik om te leren over opvoeding (zelf stiefvader van een zoon met wat problemen) en het daarnaast meestal aangenamer vind om te discussiëren met een mengeling van mannen en vrouwen.
Daartegenover staat dat ik enorm veel waarde hecht aan de vrijheid van meningsuiting, maar als ik de fora bekijk waarin ze amper modereren zie ik dat deze gedomineerd worden door mannen (niet zelden pure racisten), waarmee een normale discussie onmogelijk is.
Sorry, voor het off-topic gaan, maar als je tips hebt laat het dan gerust weten.
Dorestad
25-04-2023 om 19:13
de afgunst druipt ervan af. Kan je echt niet blij zijn of ten minste neutraal zijn voor de resultaten die ze hebben behaald? Alsof het hen geen inspanning en opoffering heeft gekost.
Bakblik
25-04-2023 om 20:15
En hoe vinden jullie zelf dat het gaat?
Een onbegrijpelijk schema voor het ophalen van het afval, twee schema's en voor de zomer en een voor de winter dat krijgen burgers nog wel in het snotje maar wat jullie nu doen?!??
Na de kerstdagen schuiven alle ophaaldagen naar achteren, na Pasen ging de ene afvalsoort naar voren en de andere naar achteren. Nu met koningsdag worden er meerdere soorten afval op een dag opgehaald.
Het is goed dat ik de app gebruik dan kan ik de oude buurman nog even helpen om zijn afval op de goede dag aan te bieden.
Voor jullie zelf is het ook niet duidelijk, vanochtend stonden hier drie vuilniswagens in de straat. Voor mijn wijk was het pmd en gft maar de wagen voor rest stond hier ook. Het is goed dat het vakantie is. Het had een mooie puinhoop geworden als alle kinderen ook nog naar school kwamen hier even verderop.
Kan er iemand kijken naar die ophaalschema's? Dit werkt niet!
Herfstappeltaart
29-04-2023 om 16:11
Aaaaarrrrrggggghhhhh wat een enorme bullsh*t allemaal! Maar ik ben verstandig, ga op mijn handen zitten en reageer niet meer.
Fidodido
29-04-2023 om 19:59
Och man mens ik wil niet overleggen over elke broodkruimel, beleg en drankje wat mijn kind krijgt. Vraag het gewoon aan mijn kind en dan krijg je wel antwoord. Dat kunnen ze prima zelf aangeven en is echt niet nodig om telkens te vragen of ze dit of dat mogen. Zolang je er geen hoog laxerend spul alcohol of kilo’s suiker in propt vind ik het voor een keer echt niet erg.
Herfstappeltaart
01-05-2023 om 15:09
Zo jammer dat ik in sommige topics iemand geen 10 likes kan geven i.p.v. 1.
Bakblik
01-05-2023 om 15:46
Ja natuurlijk muts, het kan altijd erger.
Daar gaat het niet over! Buurvrouw en ik staan even te zeuren om het zeuren. Dat wij (om met Brigitte Kaandorp te spreken) met onze pubers een
heel
zwaar
leven
hebben.
Dat ze heel veel was produceren en de koelkast leegvreten.
Als je 80 plus bent en je man is dement en hij doet hetzelfde als de pubers dan is dat ook zwaar maar daar gaat het nu niet over. Wij hebben een heel zwaar leven.
_Audrey
01-05-2023 om 16:06
Herfstappeltaart schreef op 29-04-2023 om 16:11:
Aaaaarrrrrggggghhhhh wat een enorme bullsh*t allemaal! Maar ik ben verstandig, ga op mijn handen zitten en reageer niet meer.
dit denk ik al dagen over 1 onderwerp. Vast dezelfde...
Regendrup.
01-05-2023 om 16:14
Herfstappeltaart schreef op 29-04-2023 om 16:11:
Ik word altijd heel nieuwsgierig van dit soort berichten
Courage
01-05-2023 om 16:17
Herfstappeltaart schreef op 01-05-2023 om 15:09:
Zo jammer dat ik in sommige topics iemand geen 10 likes kan geven i.p.v. 1.
Ja, dat vind ik ook soms.