Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

mich_me schreef op 07-04-2023 om 15:52:

Nee, niet elke moeder houdt onvoorwaardelijk van haar kind. Nee, ik kan niet altijd maar weer alles over m'n kant laten gaan, nee.
En ja, ik weet dat dit mijn moeder is. Maar daar kan ik zo weinig mee

Beetje naïef ook om ervanuit te gaan dat elke moeder onvoorwaardelijk van haar kind houdt!

Treurniet schreef op 10-04-2023 om 13:38:

[..]

Beetje naïef ook om ervanuit te gaan dat elke moeder onvoorwaardelijk van haar kind houdt!

Ik weet het, maar dat krijg ik toch regelmatig als reactie ... Dus ik laat het maar gaan (en denk dan van alles bij mezelf)

En weer een jaarlijkse vrije dag erbij in ons nieuwe CAO, ik word een beetje moe van al die verplichte opgepropte vrije dagen

ah gadver er zit geen suiker in mijn thee 

Als je kinderen zich niet kunnen gedragen, laat ze dan alsjeblieft  thuis!!!!

neem nou eens op!!!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

17-04-2023 om 12:54

Mevrouw, u praat wel iets teveel hoor. Echt zo'n manier van praten waar je bijna niet tussen komt. Heeft u geluk dat ik zelf goed kan luisteren en niet zo nodig aan het woord hoef te zijn, maar pffff. Ben er moe van.

De zon schijnt en nu stijgt de temperatuur in huis dus meteen. Veel te warm hier. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

17-04-2023 om 13:09

Netherfield schreef op 17-04-2023 om 13:07:

De zon schijnt en nu stijgt de temperatuur in huis dus meteen. Veel te warm hier.

Ruilen? Hier nog koud, ik zit nog met een vest aan. Volgens de thermostaat is het 14,5 graden in de kamer.

Wat is het stil op het forum.

Serieus wéér een pupquiz als alternatief? Verzin eens wat nieuws!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

20-04-2023 om 13:13

Ik wilde dat ik een krokodil was, dan hoefde ik maar eens in de zoveel tijd te eten. Altijd maar weer bedenken wat ik nu weer op tafel moet zetten, blegh.

nee het gaat niet goed, en nu voel ik me kut-klote-tyfus maar als ik dat zeg voel ik me helemaal kut-klote-tyfus 

Voel me boos, overprikkeld en heel chagrijnig. Gelukkig hebben de kinderen er tussendoor gelaveerd, maar oh wat een pest humeur. 
Wat een hekel aan ex, wat een lapzwansen bij de GI, wat een ***rechtbank die geen tijd heeft. Zouden dus 2 zittingen zijn, maar door iedereen zijn tekortkomingen zit ik nu dus met 4 zittingen en 4 keer toevoeging die ik kan betalen En heb al zo'n hekel aan die *** rechtbank, morgen maar eens doorzetten om bijzondere bijstand aan te vragen, zodat er financieel niet teveel schade is. 
 Het enige goede wat er van kan komen is dat ex door de rechter wordt afgemaakt. Hopelijk laten ze geen spaan van hem heel, doorzien ze hem helemaal, gaat hij uit zijn dak en kan hij heel snel retour verwegistan om nooit meer terug te keren. 
Oh en mijn moeder presteert het ook altijd om op het verkeerde moment te bellen en ik heb, heel stom, altijd weer verwachtingen die door mijn hoofd schieten, zou ze iets leuks met de kinderen hebben bedacht om mij te ontlasten... Nee, natuurlijk niet, ze verwacht van mij volle inzet, gezellig voor haar en mijn werk, dat moet ik maar even afzeggen want de kinderen hebben vakantie. Helaas mam, verkeerde moment... Je krijgt geen voet aan de grond. Gelukkig maar want dochter gruwde van het idee.

Nera schreef op 20-04-2023 om 13:13:

Ik wilde dat ik een krokodil was, dan hoefde ik maar eens in de zoveel tijd te eten. Altijd maar weer bedenken wat ik nu weer op tafel moet zetten, blegh.

Dat denk ik soms ook

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.