Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
LostJellyfish83
11-02-2023 om 22:11
Man, man, man. Ik ben inmiddels heel erg blij dat ik geen witte man ben
ProfitableMantis53
11-02-2023 om 22:26
Mug schreef op 11-02-2023 om 22:11:
Man, man, man. Ik ben inmiddels heel erg blij dat ik geen witte man ben
![]()
Oh ik ook, het is al erg genoeg dat ik een witte vrouw ben.
Dorestad
13-02-2023 om 16:24
Een tientje? Whow, het bedrag waarvoor je ook een pakje sigaretten had kunnen kopen! Ik ben werkelijk ontzettend geraakt door je gulheid. Wat ben jij geweldig.
Dorestad
13-02-2023 om 18:11
watertoren schreef op 13-02-2023 om 17:11:
Ik krijg het idee dat je mij bedoelt Dorestad.
Dan ben je familie van mij. Familielid met licht verstandelijke beperking.
watertoren
13-02-2023 om 18:17
Dorestad schreef op 13-02-2023 om 18:11:
[..]
Dan ben je familie van mij. Familielid met licht verstandelijke beperking.
Oke, dan bedoelde je mij niet. Ik had ergens geschreven dat ik 10 euro over had gemaakt naar giro 555 en ik rook. Mijn buurvrouw vond dat weinig omdat ik best ruim leef. Vandaar dat ik dacht dat jij het over mij had.
Dorestad
13-02-2023 om 18:23
watertoren schreef op 13-02-2023 om 18:17:
[..]
Oke, dan bedoelde je mij niet. Ik had ergens geschreven dat ik 10 euro over had gemaakt naar giro 555 en ik rook. Mijn buurvrouw vond dat weinig omdat ik best ruim leef. Vandaar dat ik dacht dat jij het over mij had.
Het gaat over heel iets anders. Ik heb er denk ik nog nooit over geschreven op dit forum maar, wat ik niet hardop wil zeggen mag hier: wat heb ik de neiging om ditfamilielid dus) af en toe een tik voor de billen te geven.
Treurniet
14-02-2023 om 09:55
Ik heb ook tien euro overgemaakt.
Als een kwart van Nederland dat doet, komt het bedrag op een dikke 40 miljoen. Bovendien heeft de Nederlandse staat ook al maar liefst 10 miljoen gegeven. Dat zouden ze beter in de zorg pompen vind ik.
Bakblik
14-02-2023 om 10:12
Je kan toch helemaal niet oordelen over wat iemand geeft?
Wij gaan waarschijnlijk voor deze inzameling helemaal niks geven. Willen dit voorjaar de huiskamer opknappen, we zijn aan het sparen voor een nieuwe keuken en oudste moet een nieuwe laptop voor haar studie. Met alle dure boodschappen is het iedere maand toch al opletten of we uitkomen.
Soms kan het wel en soms niet. Jammer maar helaas.
lientje69
14-02-2023 om 10:38
Waarom wordt ik nooit serieus genomen? Ben ik dan echt zo'n aansteller?
Bakblik
14-02-2023 om 12:46
lientje69 schreef op 14-02-2023 om 10:38:
Waarom wordt ik nooit serieus genomen? Ben ik dan echt zo'n aansteller?
Nee hoor, de marktwerking in de zorg en de macht bij de verzekeraars leggen was het slechtste idee ooit.
Hoe blijft de zorg betaalbaar? Door mensen met een serieuze zorgvraag buiten de deur te houden en als ze zelf komen met het idee dat het hun heup is dan focus je als arts daarop een kijkt niet verder. Dan blijven mensen terugkomen en kan er nog meer verdiend worden.
In de afgelopen 5 jaar 3 van dat soort trajecten doorlopen 1 voor mezelf, 1 voor dochter en recent met mijn moeder.
Blijven bonken op deuren dat je onderzoek wil. Succes, sterkte en en dikke knuffel.
Herfstappeltaart
15-02-2023 om 19:22
Wat ik echt niet hardop wil zeggen is dat ik zo gedeprimeerd raak van al die arme mensen in zowel Turkije, Syrië als Oekraïne. Wat een verdriet en ellende
Uiteraard allang geld gedoneerd maar ook vanmiddag onze zomervakantie geboekt. Het voelt vooralsnog surrealistisch en de vrolijke voorpret is ver te zoeken.
Evaluna
17-02-2023 om 08:54
Even van me af mopperen. Vanmiddag komt huisbezoek van jeugdzorg. Spannend, want het is wel belangrijk dat ze voor mijn meiden opkomen. En deze week was al spannend, aangifte gedaan en gedreig en gemaild van ex. Bah. Moet nog even door het huis heen (geen zin in) en wat punten op papier zetten die nu in mijn hoofd zitten.
Een ander irritatie punt is dat ik heel graag wil dat vriendlief komt slapen, maar dat het telkens niet uitkomt bij hem. Ben ik nou niet belangrijk genoeg of geef ik het niet duidelijk genoeg aan? Ik weet het niet.
Hopelijk zijn de kinderen een beetje te doen van het weekend. Ben moe en zie er diep van binnen best een beetje tegenop tegen het weekend en daar wordt ik dan weer heel verdrietig van.
Hopelijk volgende week een betere week.