Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

29-12-2022 om 11:08

Hoezo was je nou nooit op 60 graden? Snap ik echt helemaal niks van.

Nog maar een keer in de herhaling:

Iedere ochtend hang ik een schone hand en theedoek op in de keuken.  De vuile exemplaren gaan op de grond en kun je pakken als er koffie uit je beker op de grond klotst. Het setje dat op de grond lag gaat in de wasmand. 
Als je flink koffie morst op het aanrecht dan hebben we daar vaatdoekjes voor.  Of je laat het even afkoelen en schuift het dan met je hand richting gootsteen.

HET SETJE DAT OP DE GROND LIGT PAK JE NOOIT OM OP HET AANRECHT DINGEN SCHOON/DROOG TE MAKEN!!!!!
GATVERDAMME!!!

Dit doen we al 26 jaar zo in dit huishouden en heb ik al minstens 50 keer verteld. Onthoud dat nou eens!

Bakblik schreef op 29-12-2022 om 12:00:

Nog maar een keer in de herhaling:

Iedere ochtend hang ik een schone hand en theedoek op in de keuken. De vuile exemplaren gaan op de grond en kun je pakken als er koffie uit je beker op de grond klotst. Het setje dat op de grond lag gaat in de wasmand.
Als je flink koffie morst op het aanrecht dan hebben we daar vaatdoekjes voor. Of je laat het even afkoelen en schuift het dan met je hand richting gootsteen.

HET SETJE DAT OP DE GROND LIGT PAK JE NOOIT OM OP HET AANRECHT DINGEN SCHOON/DROOG TE MAKEN!!!!!
GATVERDAMME!!!

Dit doen we al 26 jaar zo in dit huishouden en heb ik al minstens 50 keer verteld. Onthoud dat nou eens!

Pubers?

Hier kan ik dingen  ook wel tig keer blijven herhalen. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

29-12-2022 om 13:55

Bakblik schreef op 29-12-2022 om 12:00:

......

GATVERDAMME!!!

Ik heb er ook zo 1 hier rondlopen. De reden waarom het niet werkt om steeds opnieuw te zeggen is omdat hij er zelf een andere mening over heeft.

"Vroeger deed ik dat heel vaak en nog nooit ziek van geworden"
 Tja.

lientje69 schreef op 29-12-2022 om 13:55:

[..]

Pubers?

Hier kan ik dingen ook wel tig keer blijven herhalen.

Nee 57 en heeft niet mogen puberen. Doet dat nu we zelf pubers hebben. 😉

welgeteld vijf minuten in huis en je begint alweer te schreeuwen, te zeuren, je zin door te drijven en je zus te treiteren. Ja, dat ligt wél aan jou! Hou op, doe een keer normaal en blijf uit mijn buurt met dat gestomp en getrap van je. Je zit niet lekker in je vel omdat je nooit eens wil luisteren naar hoe je óók met jezelf om kunt gaan. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

29-12-2022 om 17:20

Mensen, een auto is niet geluidsdicht. Dus als je harde muziek aan hebt of zit te bellen op luidspreker, dan is dat gewoon te horen van buitenaf. Ik kon vanmiddag een telefoongesprek in een auto aan de overkant van een kruispunt bijna letterlijk volgen. Leuk ook voor degene aan de andere kant van de lijn, die waarschijnlijk niet door heeft wie het allemaal hoort.

Bakblik schreef op 29-12-2022 om 14:33:

[..]

Nee 57 en heeft niet mogen puberen. Doet dat nu we zelf pubers hebben. 😉

Nera schreef op 29-12-2022 om 13:55:

[..]

"Vroeger deed ik dat heel vaak en nog nooit ziek van geworden"
Tja.

Als dat voor hem het criterium is, dan vindt hij het vast ook niet erg als voortaan zijn sokken en onderbroeken pas na een week non-stop dragen gewassen worden. Daar wordt hij immers ook niet ziek van. 

neem je eigen f**** oplader mee 

Die kat mag van mij heel per ongeluk onder een auto komen…

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

30-12-2022 om 16:57

Sassenach schreef op 29-12-2022 om 20:19:

[..]

Als dat voor hem het criterium is, dan vindt hij het vast ook niet erg als voortaan zijn sokken en onderbroeken pas na een week non-stop dragen gewassen worden. Daar wordt hij immers ook niet ziek van.

Nouja weet je, ik kan er ook niet echt iets tegenin brengen. Want eigenlijk heeft hij gewoon een punt. Ik besef dan dat ik die regels hanteer om het idee, want blijkbaar maakt het eigenlijk niet zoveel uit.

Maar toch blijf ik het zo doen.

oi die 3 ferro roche waren geen goed idee 

Als je het nu nog niet ziet (of bewust blijft negeren), dan heb ik weinig hoop voor jullie toekomst. 

Serieus, hóé denk je in april in maat 44 te passen? Ik gun je alles, maar je gaat niet naar dezelfde maat als ik

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.