Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Het perfécte diner neergezet, precies waar de kinderen gek op zijn. Na vijf minuten: ik zit niet lekker in m'n vél.. met aansluitend de gebruikelijke ik-treiter-jou-oké-dan-trap-ik-jou-in-elkaar
#vredeopaarde 
Ik heb er één met bord en al op de bank gezet, en de ander achter de spelcomputer. Wordt het toch nog gezellig...

Femke09 schreef op 25-12-2022 om 18:55:

Het perfécte diner neergezet, precies waar de kinderen gek op zijn. Na vijf minuten: ik zit niet lekker in m'n vél.. met aansluitend de gebruikelijke ik-treiter-jou-oké-dan-trap-ik-jou-in-elkaar
#vredeopaarde
Ik heb er één met bord en al op de bank gezet, en de ander achter de spelcomputer. Wordt het toch nog gezellig...

Ai......Overmorgen is het gelukkig weer gewoon dinsdag 

Ik ben gewend dat ruzies groots en meeslepend zijn. Gezeur over wel of niet excuses. Mensen die geen excuses willen. Letterlijk maandenlang. 

Hoe anders was het vandaag... iemand bemiddelde, we gaven elkaar handjes, en het was weer goed. Fijn dat het kan, zo met kerst ❤️

De dames en heren van de thuiszorg zijn niet lomp en traag en dat ze niks willen is ook niet waar.
Misschien moet je de oorzaak van jullie onenigheid eens bij jezelf zoeken! 
Er staan geen dames op de galerij te wachten tot jij valt en op de bel drukt dus als je valt kan het zijn dat het meer dan 5 minuten duurt voor er iemand is.  Dat doen ze niet expres, dat kan niet anders. 
Schuifelen achter je rollator over het laminaat in je appartement gaat makkelijker op je Spaanse sloffen dan op je schoenen dat weet ik ook wel maar is dat verstandig?  TREK VERDOMME SCHOENEN AAN! Dat is een lastig klusje maar je wordt aangekleed door de thuiszorg dus daar helpen ze je bij. Dat drie keer in de week vallen en opgeraapt moeten worden is voor niemand leuk. 
Volgens onderzoek ben je niet dement dus je zou moeten begrijpen wat ik zeg en ook als 85 jarige kan je nog dingen veranderen aan je dagelijkse routine als je daardoor minder valt is dat voor iedereen beter! 

Leuk dat jullie een favoriete zoon en gezin hebben, maar kan het onderscheid een tandje minder? Onze kinderen beginnen vragen te stellen waar ik geen sociaal-wenselijk antwoord op heb. 

er.is.maar.1.Pino schreef op 26-12-2022 om 09:09:

Leuk dat jullie een favoriete zoon en gezin hebben, maar kan het onderscheid een tandje minder? Onze kinderen beginnen vragen te stellen waar ik geen sociaal-wenselijk antwoord op heb.

Herkenbaar! 

Waarom jezelf in de datingpool storten als je daar nog niet aan toe bent??
Blij dat het nu is en niet over 2 maanden als ik head over heels geweest was want dat had er dik in gezeten. Maar toch. Ik krijg er wat van.

Ja, heel jammer dat je nu met Kerst alleen bent. Voor ons is het ook overmacht dat we toch niet langs kunnen komen. Maar misschien moet je je geluk niet van ons en deze ene dag laten afhangen. Want jij bent natuurlijk weer heel zielig nu.

ik hou gewoon mijn mond en erger me in stilte ...

er.is.maar.1.Pino schreef op 26-12-2022 om 09:09:

wat naar...

Herfstappeltaart schreef op 27-12-2022 om 07:43:

[..]

wat naar...

Het is vooral naar voor de kinderen, dat onderscheid. Het huidig voorval: de kinderen van “favo zoon” mogen wel logeren en de onze niet, dus ik kan weer een kletsverhaal ophangen dat opa en oma dat ‘eigenlijk niet willen maar dat het écht niet anders kon en dat het dus niet aan kinderen ligt’. Ik laat het man verder opknappen, ik brand hier mijn vingers niet aan - maar van m’n kinderen blijven ze af 

er.is.maar.1.Pino schreef op 27-12-2022 om 12:22:

[..]

Het is vooral naar voor de kinderen, dat onderscheid. Het huidig voorval: de kinderen van “favo zoon” mogen wel logeren en de onze niet, dus ik kan weer een kletsverhaal ophangen dat opa en oma dat ‘eigenlijk niet willen maar dat het écht niet anders kon en dat het dus niet aan kinderen ligt’. Ik laat het man verder opknappen, ik brand hier mijn vingers niet aan - maar van m’n kinderen blijven ze af

Wat afschuwelijk zeg  .  En wat rot voor je kinderen, ik zou ook heel boos zijn over zoiets.

Besef je hoeveel moeite het kost om in deze dagen tijd te maken voor ons oud en nieuw event? Waarom ga je dan zeuren over iets piepkleins over de muziek? Denk je echt dat ik daar mee bezig ben? Zet t gewoon neer en zet te gewoon aan, net als ieder jaar.

Dus mensen, aub niet zeuren over geld en niet over playlists. Kan er niet bij.

Wat naar Pino. Hebben die mensen daar zelf niet aan gedacht...

Heb jij hetzelfde filmpje gezien als ik? Wat kun jij recht praten wat krom is. Hoe durf je zo te liegen tegen je publiek. Misselijk word ik van je. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.