Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Courage
19-12-2022 om 19:43
Femke09 schreef op 19-12-2022 om 19:12:
[..]
Nou ja, eigenlijk niet dus, want het meeste heb ik niet hardop gezegd.
Ik ben niet tevreden met het hoe van mijn salaris, de verhouding ten opzichte van anderen. En ik wil die discussie niet elk jaar voeren (En verliezen).
Beter zeg ik niks
Ah, ik doelde eigenlijk op het stukje dat je die vrije dagen waar je recht op had geclaimd had (zodat ze nu uitbetaald kunnen worden), ondanks het jaarlijkse commentaar. Stap 2 zou inderdaad kunnen zijn dat je deze persoon eens tegenspreekt.
En qua salaris nog niet tevreden dus...? Dan moedig ik je aan om dat óók te gaan claimen. 
Femke09
19-12-2022 om 20:11
Courage schreef op 19-12-2022 om 19:43:
[..]
Ah, ik doelde eigenlijk op het stukje dat je die vrije dagen waar je recht op had geclaimd had (zodat ze nu uitbetaald kunnen worden), ondanks het jaarlijkse commentaar. Stap 2 zou inderdaad kunnen zijn dat je deze persoon eens tegenspreekt.
En qua salaris nog niet tevreden dus...? Dan moedig ik je aan om dat óók te gaan claimen.
Haha, die dagen zijn gelukt ja.
Ik ben al aan het repeteren hoe ik ga reageren. Tegenspraak a, b en c (afhankelijk van de richting van het gesprek) liggen klaar. Nu nog ballen!
Bloemenzee
19-12-2022 om 21:26
Femke09 schreef op 19-12-2022 om 20:11:
[..]
Haha, die dagen zijn gelukt ja.
Ik ben al aan het repeteren hoe ik ga reageren. Tegenspraak a, b en c (afhankelijk van de richting van het gesprek) liggen klaar. Nu nog ballen!
Go Femke Go Femke
noas_1993
20-12-2022 om 08:06
Waarom blijven mensen toch eten opsturen naar klanten? (niet naar hun huis, maar hun werk) je weet toch nooit wanneer het eens opgehaald wordt.
Vorige week waren het brownies, dit keer was het een hele chocotablet
Evaluna
20-12-2022 om 21:20
Ik ben moe en heb heel veel behoefte aan tijd voor mezelf en met vriendlief morgen. Voordat de kerstvakantie losbarst en ik amper tijd meer alleen heb.
Maar dochter heeft corona, de hele klas hoest en proest, maar zij heeft dan net corona, de rest??? Maargoed, morgen is dag 6 en ze wil weer naar school. Ze is nog niet beter, maar hoop eigenlijk zo dat ze het een dagje redt.
Ben al dagen aan het zorgen en redderen. Daarnaast in de stress wat ex weer verzint en bezig met dat dochter door haar vader geslagen wordt, maar de hulpverlening die niet wil helpen omdat ze problemen met ex hebben. Kost zoveel energie....
Oh, en ben ongesteld. Helpt ook niet.
Maar voel me tegelijkertijd schuldig dat ik kind met corona naar school stuur die nog niet klachtenvrij is. Volgende week alle families plat met corona doordat ik een dagje voor mezelf wil.
Blllgggg
SombraOnline
22-12-2022 om 10:14
Dat ik gelijk had. M’n ex woont samen met de collega waar ik me vanaf het begin van de relatie al zorgen maakte. Nou ja, ik hoop dat ie gelukkig is.
BrightEchidna89
23-12-2022 om 22:24
Proficiat. Hij is tien en jullie weten goed genoeg dat hij op sommige vlakken mentaal wat achterloopt; dus waar waren de gedachten toen jullie besloten om met hem csi te kijken?
Zit nu met een stiefzoon die schrik heeft om alleen in een kamer te blijven, laat staan alleen te slapen.
Buitenstaanders menen dat ik een risico ben voor hem, maar hij vraagt nu al maanden om hier permanent te blijven, dus wees niet verbaasd als jullie acties in jullie gezicht ontploffen eenmaal hij zeggenschap heeft.
Courage
24-12-2022 om 13:55
Nee, ik ga geen boodschappen met je doen nu. Ik heb je al dagen van tevoren gewaarschuwd voor de kerstdrukte in de winkels. En ik ga nu dus niet mee om me een dag voor kerst in het drama dat kerstboodschappen heet, te werpen.
Strijkijzer
24-12-2022 om 16:40
Heel mijn werkzame leven kreeg ik in december salaris vóór de kerstdagen. Tot ik voor jou ging werken. Echt, je hoeft niet telkens opnieuw te bewijzen dat je een kwal bent.
Treurniet
24-12-2022 om 18:20
Courage schreef op 24-12-2022 om 13:55:
Nee, ik ga geen boodschappen met je doen nu. Ik heb je al dagen van tevoren gewaarschuwd voor de kerstdrukte in de winkels. En ik ga nu dus niet mee om me een dag voor kerst in het drama dat kerstboodschappen heet, te werpen.
Helemaal gelijk!
MatureJackal76
24-12-2022 om 18:55
Strijkijzer schreef op 24-12-2022 om 16:40:
Heel mijn werkzame leven kreeg ik in december salaris vóór de kerstdagen. Tot ik voor jou ging werken. Echt, je hoeft niet telkens opnieuw te bewijzen dat je een kwal bent.
Bagger 👎
Bakblik
24-12-2022 om 19:22
Serieus? Een tuinfeest op kerstavond? Ik hoop wel dat er nog wat meer passende muziek aangaat straks. Deze dreunende bassen is niet echt gezellig.
Damoontje
25-12-2022 om 12:56
Moet ik mij nu echt verantwoorden? En wordt het dan niet alleen maar groter? Het is eerste kerstdag, ik denk dat het voor veel mensen ook heel ongelegen komt.
Femke09
25-12-2022 om 18:52
vrijdag.
Wat ik niet hardop zei: wat een fóói zeg, dat past in een holle kies, had er maar een nul bij gedaan, dan had het nog ergens op geleken, al valt dat nog steeds in het niet bij wat je die ander hebt gedaan.
Wat ik zei: oh, dankjewel!
Ik weet het, ik ben een ondankbaar stuk vreten. Een gegeven paard en zo, eigen keuzes en zo. Maar toch.