Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Je bent een KUTBAAS! En woensdag neem ik ontslag

Ik wil helemaal niet dat je meegaat…

Wobbelkont schreef op 16-09-2022 om 21:57:

Je bent een KUTBAAS! En woensdag neem ik ontslag

MatureJackal76

MatureJackal76

17-09-2022 om 05:49

Wobbelkont schreef op 16-09-2022 om 21:57:

Je bent een KUTBAAS! En woensdag neem ik ontslag

Kies nou toch voor jezelf. Deze man is het niet voor je en dat weet je zelf ook. 

waarom ga je 23 uur  avonds luid bellend langs mijn slaapkamerraam? Ik wil slapen.

Ben ik nu echt het wandelend geheugen  van dit gezin? Kunnen jullie nu helemaal  niks zelf???

Ik begrijp helemaal niks van het gedrag van veel Britten, die massaal uren in de rij staan om even langs de kist van Queen Elisabeth te kunnen lopen..

Hebben jullie serieus 5,5 uur nodig om de sprinklerinstallatie op kantoor te testen (4 verdiepingen)
Ik werk wel lekker thuis

Buurman, doe iets aan je stress. Dit is al je vijfde sigaret in 2 uur tijd. Niet alleen is het ongezond voor jezelf maar die rooklucht komt ook steeds naar binnen door het open raam en ventilatierooster in mijn werkkamer. 

facking kut CBR 

grrrrrrrrrr
Na jaren lang strijden heeft mn ex het voor elkaar dat ik uit de mr gezet wordt op school. Jemig, wordt je zomaar even aan de kant geschoven. Maar het is nog niet officieel, dus of ik nog even, bla, bla , bla.
Heb er zo geen zin meer in om ook maar iets te doen. Het zou nog een jaartje zijn en er is geen hond te vinden voor de job en toch wordt ik aan de kant gezet. Nou, succes, los het dan ook maar zelf op... De rest die zit er voor het eerste jaar in, dus ze hebben echt wel een probleem.

En boos op mn ex, gister nog hield hij nog een heel schijnheilig gesprek met me, met hulpverlening erbij. Natuurlijk zou er vanalles aangepast en veranderd kunnen worden... Als ik maar normaal doe. Jemig, als ik dit had geweten dan was ik echt niet met hem om de tafel gegaan. Hij stikt er maar in en uit reflex haalt hij wel even fysiek uit naar zijn gevoeligste dochter. Die beeft al als ze over hem hoort, maar moet er toch naar toe want de rechtbank heeft bepaald en ze heeft het zo leuk bij hem volgens ex. 
Wel een probleempje dat ze niet wil eten... Wat dacht je van stress hufter 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

Zo, dat moest er even uit.

Oh en die bestuurder is ook een @#€€ want het duurde 10 minuten voor ik begreep waar het over ging. Vaag gewauwel over communicatie.

Ook goed nieuws, ben een nachtje met m'n lief weggeweest en het was echt heel erg fijn😍😍😍
Maargoed dat ik dat telefoontje gisteren heb laten gaan, heb ik gister en vandaag tenminste nog een goed humeur gehad. 😇

O wat ben ik blij dat we met Kerst niet thuis zijn! En dat we dus niet oom en tante te eten krijgen 2e kerstdag. Ongelooflijk wat die allemaal aan eten naar binnen weten te werken. En dan meermaals zeggen: nou ik lust nog wel wat.
En als je daar te eten wordt gevraagd is het allemaal heel karig en eet tante nauwelijks, anders is er niet genoeg.

En nee, het is geen kwestie van geld.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-09-2022 om 15:30

Klote hersenen. Kunnen we geen afspraak maken dat je me 's nachts mag bestoken met alles wat je hebt, maar dat je me overdag met rust laat zodat het wat minder lastig wordt om normaal te functioneren? 

Als ik dit vooraf had geweten was ik er niet aan begonnen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.