Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

steek het alsjeblieft ergens waar de zon niet schijnt achterlijke muts 

Lekker shit, operatie van mijn moeder viel tegen, mijn vader klonk verre van fit en heeft nog steeds geen datum voor zijn eigen operatie (is ie gisteren eigen lijk nog naar het ziekenhuis geweest??) En het leidt met allemaal danig af van mijn werk.
Niet janken en zo.
Ik heb mijn ouders nog een paar jaar nodig hoor.

Kutscriptie die uitgesteld is naar november, kan mijn vader daar nog bij zijn?? En ik wil zo graag met zon, lekker weer, lunchen met de hele familie om dat te vieren, kinderen de speeltuin in, maar dat moet ook uitgesteld worden en jan het dan nog wel??

BrightEchidna89

BrightEchidna89

31-08-2022 om 09:42

Maandag begonnen op een nieuwe job, eenvoudig schoonmaakwerk voor een organisatie. Contract getekend en gezien dat ik nu meer verdien per uur dan bij mijn vorige job (zonder nachtpremie) waar ik verantwoordelijk was voor de ganse productie en bijna twintig jaar werkte. 

Dus bij deze: stelletje uitzuigers, jullie zaak draait al vierkant sinds ik vertrokken ben, maar laat het nog maar wat slechter gaan. 

Wat ben je een naar mens, om zo af te geven op die jonge medewerker omdat die niet de door jou gewenste actie deed. Het was je eigen stomme schuld, misschien moet je jezelf maar eens keihard op je flikker geven. 

ik snap het niet. Waarom doe je zo? Laat me gewoon met rust.
Eerst geef je antwoord op je eigen sms, dan boos worden als ik wat anders zeg. Echt, zak er lekker in

Buurvrouw ik weet dat wij een ander idee hebben over "schoon" en dat accepteren we over en weer.
Als je dan per se iedere week je GFT container met bleek wil schoonmaken kan je dat water dan in de put kiepen? 
Over de straat staat misschien wel schoon maar is niet goed voor het milieu! Die chloorlucht waait mijn kant op en daar houd ik niet van, alleen in het zwembad hoort dat erbij. 

En kom er maar in!!! Zwager met uitgezaaide kanker, je zal eens niet over andere mensen in hoeven zitten zeg
 Houdt die shit nu een keer op??

@Femke09

Sterkte Femke

Jo, en ook kind twee mag in het hokje autisme stappen. Halló hulpverlenend Nederland. Want ik ben die sympathieke hoogopgeleide vrouw met niet al te moeilijke problematiek die iedereen wil helpen. En dat is fijn voor mijn kinderen, maar zó oneerlijk en schrijnend voor de kinderen die het (in mijn ogen) écht nodig hebben en onderaan die ellendig lange wachtlijsten belanden. Kutzorg in Nederland, de gezondheid van patiënten staat lang niet altijd voorop. Dat is toch je corebusiness??

Alsjeblieft, ga met je pooierbak met dito muziek  weg. Alsje niks beters te doen hebt, doe het dan niet in deze straat!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

07-09-2022 om 17:45

Zo, dat onverwachte bezoek vol positieve levensenergie trok ik echt even niet. Loop ik me hier dagelijks zorgen te maken over alles wat er niet goed gaat en jij maakt je schijnbaar nergens druk om. Hoe is het mogelijk. Werd er eigenlijk best geïrriteerd van. 

ik ben zo moe, wou dat ik me ziek durfde te melden. Maar goed, bijna weekend!

klote menstruatie

Beetje dom van de woningbouwvereniging om zo onduidelijk in te spreken op mijn antwoordapparaat. Ik heb 2 woorden kunnen ontcijferen. Bel ik hun terug , weten ze niet wie gebeld heeft en waarover

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.