Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

pfff het is zo lekker weer en ik moet thuis wachten op een apparaat. Tijdvak is drie uur. Hadden ze dat echt niet wat preciezer kunnen aangeven? 

En: ik had nooit aan die hele hobby moeten beginnen. Nu het klaar is besef ik hoeveel negativiteit er hing. Het was niks en het werd niks. Jantje ziek, Pietje overspannen, Kareltje familieomstandigheden. Bah. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-08-2022 om 18:21

Poezie schreef op 18-08-2022 om 14:40:

[..]

Tja, dan houdt het ook niet op.

Nee, daarom post ik hier in het niet hardop zeggen topic. Heb niet de illusie dat ik het kan laten ophouden want het interesseert haar waarschijnlijk geen reet of anderen haar horen.

wat een domme kut opmerking zelfs voor jou 

Tip: koop gehoorapparaten!

Als je dan achter het heggetje van mijn kampeerplaats OVER mij gaat zitten praten met termen als:

• Dat zeikwijf van die klapkar
  • Die kinderloze bitch van het hoekje
  • Laat die kinderen toch graven,  als kinderen zoet spelen hebben ouders vakantie (kinderen groeven kuilen op mijn plaats en ik ben momenteel niet goed ter been).

Dan kan je het volume wat gedempt houden waardoor ik het niet hoor. 
Bitch van die caravan aan het eind van het laantje, ik heb ook vakantie!

nee, ik ben een saai persoon en ik heb een supersaai leven en jij totaal niet...

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

22-08-2022 om 17:32

Het lukt me niet om blij te zijn met wat ik heb. Het is allemaal niet wat ik ervan had gehoopt. Alles wat ik ooit heb gedaan had anders gemoeten, en ik heb alle kansen gemist. En nu ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Ik ben toch niet wie ik had willen zijn en de wereld is een verschrikkelijke plek.
Anderen gaan al terwijl ze nog lang niet willen, maar ik zal nog wel minstens 40 jaar moeten wachten. Hoe.hou.ik.dat.vol.

Nera schreef op 22-08-2022 om 17:32:

Het lukt me niet om blij te zijn met wat ik heb. Het is allemaal niet wat ik ervan had gehoopt. Alles wat ik ooit heb gedaan had anders gemoeten, en ik heb alle kansen gemist. En nu ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Ik ben toch niet wie ik had willen zijn en de wereld is een verschrikkelijke plek.
Anderen gaan al terwijl ze nog lang niet willen, maar ik zal nog wel minstens 40 jaar moeten wachten. Hoe.hou.ik.dat.vol.

Wat knap dat je het hier typt. Ik herken mijn man hierin. Wat ik hiermee wil zeggen.. geen idee, maar weet dat je niet alleen bent. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

23-08-2022 om 18:27

Het is makkelijk om te genieten van de democratie, van de gelijkheid en de vrijheid; tot het moment dat je dit moet verdedigen. 

Nera… per minuut, per uur, per dag, per nacht volhouden, doorademen. Ik las laatst in psychologie magazine dat de meeste mensen helemaal niet kunnen voldoen aan de eisen van de moderne maatschappij en dat ligt niet aan die mensen maar ze krijgen wél een ‘label’ terwijl het een normale reactie is op een abnormale wereld. Ook Eckhart Tolle heeft mij geholpen maar ik weet nog steeds niet of die nou gek of geniaal is.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

23-08-2022 om 18:49

zijn fijn

Het is niet dat ik moet voldoen aan de eisen van de maatschappij, ik ben gewoon niet blij met wie ik ben.
En ik ben bang om wat er in de wereld gebeurt.
Maar het is niet altijd even sterk aanwezig gelukkig.

Nera schreef op 23-08-2022 om 18:49:

zijn fijn

Het is niet dat ik moet voldoen aan de eisen van de maatschappij, ik ben gewoon niet blij met wie ik ben.
En ik ben bang om wat er in de wereld gebeurt.
Maar het is niet altijd even sterk aanwezig gelukkig.

ToetieToover schreef op 23-08-2022 om 18:37:

[..]

Nera… per minuut, per uur, per dag, per nacht volhouden, doorademen. Ik las laatst in psychologie magazine dat de meeste mensen helemaal niet kunnen voldoen aan de eisen van de moderne maatschappij en dat ligt niet aan die mensen maar ze krijgen wél een ‘label’ terwijl het een normale reactie is op een abnormale wereld. Ook Eckhart Tolle heeft mij geholpen maar ik weet nog steeds niet of die nou gek of geniaal is.

Precies dit.

Je bent niet een "aanhanger", je bent gewoon een fascist.

zucht, ik heb zo geen zin in dat consult bij de gynaecoloog. Wanneer gaat mijn gezonde verstand weer eens werken, in plaats van die verschrikkelijke overgangshormonen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.