Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Ik snap dat de vrij toegankelijke waterspeeltuin (naast onze kampeerplaats) favoriet is bij de kleinkinderen maar serieus.........
Ze zijn om 7.00 wakker en dan denk je: ik kleed ze aan en ga daar lekker spelen dan kunnen hun papa en mama nog even uitslapen. Jullie logeren in een houten blokhut, mijn pubers en wij slapen in een tent, dat is eigenlijk gewoon buiten. Morgenochtend niet nog een keer toch........

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

13-08-2022 om 08:37

Kun je zoiets nou echt niet zelf bedenken?

anders hou je gewoon je mond? Eerst een jaar profiteren en dan zeiken dat ik het niet goed doe? Hou je bek

Belastingen verlagen? Ja graag! Realiseer je je alleen wel dat er dan minder geld wordt binnengehaald voor sociale zekerheden zoals jouw uitkering. 

Ik wil niet! Maar ik doe het voor mezelf. Maar ik wil niet!

Mens, als je dan zegt niet te komen, wacht mijn reactie dan ook af!

Zo geen zin in je kraamfeest!

je kon ook normaal doen of het opschrijven bitch 

Wow, jij hebt écht een gebakken lucht functie. Je krijgt wat je nou precies doet zelf ook niet uitgelegd. Pas na toelichting van de CEO weten we wat je ongeveer doet.  je doet het vast niet heel veel langer 

Jemig wat kan jij klagen mens...

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-08-2022 om 12:46

Buurvrouw, hou eens op met bellen in je tuin. Ik probeer je echt niet af te luisteren maar ik zit hier nou eenmaal en ben niet doof. Als ik je al bijna letterlijk kan verstaan kunnen je naaste buren dat al helemaal. En is het nou echt je bedoeling dat wij jouw persoonlijke sh*t meekrijgen?

Nera schreef op 18-08-2022 om 12:46:

Buurvrouw, hou eens op met bellen in je tuin. Ik probeer je echt niet af te luisteren maar ik zit hier nou eenmaal en ben niet doof. Als ik je al bijna letterlijk kan verstaan kunnen je naaste buren dat al helemaal. En is het nou echt je bedoeling dat wij jouw persoonlijke sh*t meekrijgen?

Gewoon net doen alsof je zelf nogal hardop aan het bellen bent. Dan zit ze binnen no time binnen te bellen. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-08-2022 om 13:00

Poezie schreef op 18-08-2022 om 12:50:

[..]

Gewoon net doen alsof je zelf nogal hardop aan het bellen bent. Dan zit ze binnen no time binnen te bellen.

Nee, zo zit ik niet in elkaar. Bovendien horen de andere buren mij dan ook en wek ik weer de verkeerde indruk.

Ik woonde vroeger samen en we woonden in een heel gehorig huis. De buren hadden regelmatig zeer luidruchtige seks maar met het raam open. Op een gegeven moment (was geen opzet bij) hoorde ik haar weer en riep tegen mijn lief; daar gaan ze weer met het raam open!!
Ik hoorde vervolgens een plof, stamp, stamp, stamp, kraaak en boink.
Hadden ze me gehoord en deden het raam dicht

Nera schreef op 18-08-2022 om 13:00:

[..]

Nee, zo zit ik niet in elkaar. Bovendien horen de andere buren mij dan ook en wek ik weer de verkeerde indruk.

Tja, dan houdt het ook niet op.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.