Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
noas_1993
18-07-2022 om 11:10
Nu ben je al vanaf 8 uur rond aan het stampen in je appartement, ga zitten mens!
Je zou zeggen dat alles nu toch wel gedaan is..
ProfitableMantis53
18-07-2022 om 13:37
Oke, jij snapt niet waarom mensen zich niet verdiepen in dat onderwerp en je doet en weet het zelf allemaal heel goed. Maar moet je dan echt zo denigrerend over die mensen doen en ze dom noemen? Ik vind dat zo jammer. Het zorgt er wel voor dat ik bepaalde dingen echt niet aan jou vertel, want dat ga je mij ook dom vinden.
Poezie
20-07-2022 om 14:36
Hoezo stuur je je man en instrueer je hem wat hij moet zeggen en doen?
Is hij jouw afstandbediening omdat jij te laf bent om zelf de confrontatie aan te gaan? En hoezo laat jouw man zich op die manier voor jouw karretje spannen?
Bah, nare mensen vind ik jullie!
Drakenvlieg
21-07-2022 om 10:33
Herfstappeltaart schreef op 20-07-2022 om 11:05:
Ik wil Jan de Hoop terug. Vind die vervanger niks aan.
Helemaal mee eens. Vind die jongen ook helemaal niets...
Bakblik
21-07-2022 om 12:26
Informatie vooraf: het is 00.20 uur en ik lig in mijn tent wakker van het kabaal van de buren.
Hoezo nemen jullie er nog eentje maar wel binnen, want dan is het wat minder fis en hebben de buren er minder last van?
Binnen in een tent is eigenlijk gewoon buiten! Zowel voor de temperatuur als voor het geluid! Twee tentdoeken houden het geluid niet tegen, zeker het volume dat jullie produceren, dat zou zelfs niet tegengehouden worden door de wandjes van een caravan.
Ga naar je bed en houd je klep! Je hebt mazzel dat ik in het donker niet over de camping kan lopen qua zicht en gewricht, ik had je verbaal alle hoeken van je plek laten zien. Om 22.00 is het rustig op de camping geldt ook voor jullie, niet alleen voor kinderen en pubers die fietsen en voetballen onder het genot van muziek uit een mobiele speaker.
stokstaart
22-07-2022 om 09:30
Jij lelijke arrogante feeks!
En van een andere orde, ik ga komend weekend een weekend weg met een hele goede vriendin naar haar ouders. Ik ken ouders ook redelijk goed. Sinds voor de uitbraak van corona ze niet meer gezien. Nu weet ik dat moeder zich niet heeft laten vaccineren en na vooral mijn laatste inzet op de IC en nu mijn eigen covid nasleep al 5 maanden, heb ik echt moeite met niet gevaccineerde mensen. Ze gelooft dat er embryo's gebruikt zijn voor de vaccins, zit verstrikt in de fabeltjes fuik.
Ondanks dat ik het leuk vind om met goede vriendin weg te gaan zie ik ertegen op om bij hen in huis te logeren. Maar goed, voor goede vriendin is het erger denk ik, het is haar ma.
Ook zie ik ertegenop omdat het dan druk is en ik niet super veel energie heb en ik enorm van het aanpassen ben en dus komend weekend bewust voor mezelf moet kiezen door een uur in bed te gaan liggen.
ProfitableMantis53
22-07-2022 om 15:59
1.Waarom stuur je mij nou een mail met alleen maar het antwoord op een vraag die ik niet heb gesteld?
2. Ik baal stiekem omdat ik qua nieuwe buur had gehoopt op een vrouw van mijn leeftijd waar ik dan leuk contact mee zou kunnen opbouwen. Maar ik zie een twintiger rondlopen en vrees dat we binnenkort een jong stel naast ons hebben. En dan is de rust echt voorbij.
Bakblik
22-07-2022 om 20:01
Hé jij daar! Ken je wattsapp? Dat is nou bij uitstek het platform waar je de smerige details van je onderzoek/operatie kunt delen zonder andere patiënten op zaal tot last te zijn!
Als je daar behoefte aan hebt kun je zelfs foto's meesturen van je hechtingen en de korsten daar omheen.
Ik lig hier bij te komen van een operatie ben nog stoned van de narcose en licht misselijk. Die details van jouw OK maken me echt misselijk🤢🤮
Bloemenzee
26-07-2022 om 21:08
Er zit een BNer in hetzelfde vakantiecomplex als wij! (En ik weet ineens niet meer hoe je je normaal gedraagt… Idioot dat ik ben
)
Rogue
29-07-2022 om 22:34
TRUT je weet toch dat recht doorgaand verkeer op dezelfde weg voorang heeft en je had mij echt allang gezien dus je kon of harder gaan rijden of stoppen
halvegare doos je hebt bijna een facking ongeluk veroorzaakt
![]()
Wobbelkont
29-07-2022 om 22:36
Ik neem ontslag.. waarom voel ik me zo bezwaard terwijl ik momenteel zo ongelukkig ben op m’n werk 
Drakenvlieg
30-07-2022 om 08:59
Wobbelkont schreef op 29-07-2022 om 22:36:
Ik neem ontslag.. waarom voel ik me zo bezwaard terwijl ik momenteel zo ongelukkig ben op m’n werk
Rogue
11-08-2022 om 21:53
wait what heb ik nu serieus een excuus gevonden om thuis te blijven dit weekend ![]()