Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:58

Vandaag werd de diagnose ASS vervangen door een diagnose persoonlijkheisstoornis NAO en sturen ze me door naar een forensische eenheid. 
Weer naar start en ik ben KWAAD.

JtM

JtM

08-07-2021 om 22:48

De weersverwachting van zaterdag  we vieren zoon zijn verjaardag en willen dat eigenlijk in de tuin doen... helaas geeft de weersverwachting aan dat het 'smiddags en savonds gaat regenen. Hebben we een tent, maar dan nog. Baal nu flink en ben heel hard aan het duimen dat de regen overwaait.

Ik riep drie maanden geleden al dat we onze samenwerking moeten verbeteren, maar dat zag jij zo niet. Nu kwam je vandaag met het geweldige idee om onze samenwerking misschien wat te verbeteren? TOP idee, hoe kom je er op? 

zal vast wel met iets van samenwerking te maken hebben? 

Ik hou niet van je, ik heb nooit van je gehouden en ik wilde nooit in je buurt zijn. Dat er sprake zou zijn van liefde is een illusie die ik mezelf heb voorgehouden om te kunnen overleven ondanks je herhaaldelijke booschappen dat ik zeer ongewenst was voor je. 

Ik heb geen moeder, ik heb nooit een liefdevolle moeder gehad en wat ben ik blij dat ik als volwassene van de aardbodem heb kunnen verdwijnen om ervoor te zorgen dat jij mij nooit meer zal kunnen vinden om mij geweld aan te doen en mij daarmee te ontmenselijken. Ik wil je nooit meer tegenkomen, spreken of zien want die behoefte heb ik niet meer omdat ik weet dat ik er alles aan heb gedaan om een relatie met je te kunnen opbouwen. 

Ondanks de schade op alle vlakken wens ik je niets slechts en ook niets goeds toe, je interesseert mij gewoon niet meer. 

WTF! Ik heb mijn te barsten gewerkt om dit plan zo te kunnen presenteren en nu ga jij met de eer strijken?? Ik heb het plan gemaakt, ik ben met de analyse bezig geweest. En nu ga ik met vakantie en dan denk jij dat je het wel even naar je toe kan trekken? Dacht het niet! Wacht maar af... Morgen wordt niet jouw beste dag

Jaaaa dit topic zocht ik!

Vandaag begint de zomervakantie hier en ik heb er zin in. Ik vraag me af of ik er over een week of 3 nog zo over denk....

AcidicShark11

AcidicShark11

11-07-2021 om 16:09

Godver, 1 of andere stinkmug heeft een muggenbult op mijn voorhoofd geplant. Als ik m zie is hij dood. 

hou is op met dat iritante gedoe  

Gooi die ramen en deuren eens open man! Stikbenauwd binnen en veel te veel volk 

Tvp

Wat ik niet hardop wil zeggen maar stiekem wel meen komt in de loop van de week. 

JtM

JtM

11-07-2021 om 19:33

Klote muggenbeten! 

Heb er vannacht 2 kapot gekrabt op mn voet, flink wondje gekrabt en nu dus pijn vannacht er maar pleisters op doen zodat ik het niet opnieuw kapot krab.

Ik moet eigenlijk gaan slapen...

Tremain schreef op 12-07-2021 om 00:10:

Ik moet eigenlijk gaan slapen...

hier ook  ik ga weer veel te laat slapen 

en nunspijt hebben van dat veel te late slapen.

dat ik me verschrikkelijk irriteer aan mijn schoonmoeder, kan ik niet hardop zeggen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.