Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat is het raarste dat jij ooit in je eten hebt aangetroffen?

Titel zegt het al: wat is het raarste dat jij ooit in je eten hebt aangetroffen (dat daar niet hoorde, natuurlijk).


Regendrup.

Regendrup.

18-02-2022 om 07:22 Topicstarter

Ik vond ooit een vlieg in een belegd broodje. 

Regendrup. schreef op 18-02-2022 om 07:22:

Ik vond ooit een vlieg in een belegd broodje.

Ik had in een restaurant vliegen bij mijn pancakes. Reageerden ze heel laconiek op. 

🤮

Een stuk spatel van de ijsmachine in de ijscoupe van mijn man Nu was hij al bijna klaar, zat onderin. Hij kreeg zijn coupe gratis toen. Ze schaamden zich dood. Gelukkig was het niet iets wat je over het hoofd zag en waar je in had kunnen stikken ofzo. Was verder ook niet scherp. 

Een wormpje in een pakje appelsap

Apiejapie schreef op 18-02-2022 om 07:36:

Een wormpje in een pakje appelsap

Een tandwiel van de mixer. Bijna mijn tanden op kapot gebeten. Reactie van het restaurant? We hebben geen idee waar die vandaan komt, niet uit onze keuken.

niet ín de jam, maar de bodem lag eruit. Dus ik pakte de pot op en de drukkerijen jam bleef zo op de tafel hangen. 
En eens een doormidden gehakte kakkerlak in de bestelde lasagne op het werk. 

Twee weken geleden nog een metalen nietje in een afhaalmaaltijd 
Gelukkig zag ik op tijd wat glinsteren, ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

18-02-2022 om 08:05

Een grote vlieg in een nieuwe pot jam. Dat merk heb ik nooit meer gekocht. 

Een worm in mijn broccoli. Gelukkig zag ik het op tijd en durf ik nog gewoon broccoli te eten.

noas_1993 schreef op 18-02-2022 om 08:06:

Een worm in mijn broccoli.

Geen rups?

Die vind ik namelijk wel eens in (biologische) broccoli of bloemkool, rupsen houden van kool 

Een wurm in een salade in een restaurant. De salade ging terug naar de keuken en even later kwam er een salade terug. Ik had het idee dat het dezelfde salade was alleen nu zonder wurm.

Ik was gelijk uitgegeten

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-02-2022 om 08:11

Een oorwurm in mijn chocolademelk. En daar kwam ik pas achter toen ik 'm al in mijn mond had 

Schommelstoel schreef op 18-02-2022 om 08:09:

[..]

Geen rups?

Die vind ik namelijk wel eens in (biologische) broccoli of bloemkool, rupsen houden van kool

Rupsen in de broccoli of bloemkool vind ik ook vrij normale ‘dingen’ om in je eten te vinden. 

Schommelstoel schreef op 18-02-2022 om 08:09:

[..]

Geen rups?

Die vind ik namelijk wel eens in (biologische) broccoli of bloemkool, rupsen houden van kool

Je hebt gelijk inderdaad!
Gelukkig verder nooit meer tegengekomen

Lang geleden in een pak hagelslag,  meerdere witte rupsjes. Heel klein net zo groot als de hagelslagjes. Het lag al op mijn boterham en toen zag ik het beleg bewegen. 

Een sigarettenpeuk in mijn flesje Fanta. Ik werkte toen in de horeca.  Na het werk dronken we nog wat met het personeel.  Ik maak mijn flesje open, schenk in een zie die peuk hangen in de flessenhals.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.