Huiskamer
masatu
19-11-2025 om 12:31
Wat heb jij op je sint/kerst verlanglijstje staan?
De tijd van het jaar dat er veel cadeautjes over en weer gaan, al dan niet verpakt met gedicht, surprise of onder de boom, is weer aangebroken!
Voor de (kleine) kinderen is het meestal makkelijk om iets leuks te bedenken, maar voor mijzelf (of man) is het toch elke keer weer goed nadenken om iets te verzinnen (en ik dat niet al zelf had gekocht omdat ik het wilde hebben / nodig had)..
Inspiratie is altijd welkom, dus ik ben benieuwd: wat hebben jullie op je verlanglijstje staan?
Fenyw
20-11-2025 om 20:42
ToetieToover schreef op 20-11-2025 om 19:47:
Ik heb op mijn lijstje: een navulling voor mijn Lampe Berger, een flesje geurende lichtblauwe inkt + converter voor de enige vulpen die nog geen converter had, staatsloterij lot, theesoorten van Simon Lévelt en een enorm prijzige Jieldé design lamp
maar dat valt buiten budget, die koop ik van mijn eindejaarsbonus.
Geurende inkt? Dat klinkt als jeugdsentiment toen ik geurende balpennen had. Welk merk is het en waar kan je het kopen?
Voor mijn lijstje wil ik ook nog graag een mooi hervulbaar pompje voor het afwasmiddel en eentje voor de handzeep. Nu verzin ik wel dingen maar verwacht ik geen cadeautje. Ik schuif de ideeën door naar mijn verjaardag.
ToetieToover
20-11-2025 om 20:46
Fenyw schreef op 20-11-2025 om 20:42:
[..]
Geurende inkt? Dat klinkt als jeugdsentiment toen ik geurende balpennen had. Welk merk is het en waar kan je het kopen?
Voor mijn lijstje wil ik ook nog graag een mooi hervulbaar pompje voor het afwasmiddel en eentje voor de handzeep. Nu verzin ik wel dingen maar verwacht ik geen cadeautje. Ik schuif de ideeën door naar mijn verjaardag.
Otto Hutt is het merk.
Smulkruimel
20-11-2025 om 21:37
Bunzlau (kerst) servies en dekbedhoezen van hotelkwaliteit. Ik heb de hotelkwaliteit hoezen van de Hema, maar die verkoopt het helaas niet meer dus even zoeken waar ik fijne hoezen kan krijgen.
Op mijn Bunzlau kerst servies heb ik al een voorschot genomen en heb ik al maanden in huis, want ik kon niet wachten 😊 Aangezien mijn bunzlau verlanglijstje eindeloos lang is, komt er misschien nog wel een mooie aankoop bij met kerst.
Kerst en sinterklaas doen we niet aan met familie en als zzp-er ook geen kerstpakket of zoiets maar koop gewoon mijn eigen kerstcadeautjes 😃
Rozi
21-11-2025 om 13:22
Een fijne koffie to go beker. Van de HEMA hadden ze eerst ook een grote versie maar is die er niet meer?
https://www.hema.nl/80601234.html
Deze is eigenlijk net wat te klein.
ToetieToover
21-11-2025 om 17:23
Rozi schreef op 21-11-2025 om 13:22:
Een fijne koffie to go beker. Van de HEMA hadden ze eerst ook een grote versie maar is die er niet meer?
https://www.hema.nl/80601234.html
Deze is eigenlijk net wat te klein.
Ik kan de contigo west loop autoseal aanraden, die blijft goed warm, lekt niet, dop kun je in de vaatwasser openklappen, ik vind ‘m ideaal. En ik heb er aardig wat geprobeerd.
maar dat valt buiten budget, die koop ik van mijn eindejaarsbonus.