Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat heb jij gisteren gedaan?

Gisteren iets leuks beleefd? Een rotdag gehad of gewoon hard gewerkt? 

Deel het hier.

RavIvaR

RavIvaR

09-07-2021 om 07:06 Topicstarter

Gisteren naast werken redelijk wat tijd op het nieuwe VF doorgebracht. Bevalt tot nu toe prima! En dit laatste kon ook nog eens mooi in het zonnetje.

RavIvaR

RavIvaR

12-07-2021 om 17:24 Topicstarter

Gisteren bij familie langsgeweest en daar lekker in de tuin van het zonnetje genoten.  

Vertel, wat hebben jullie gisteren gedaan, anders wordt het zo n solo topic. 🤣

Gewerkt. Heel hard gewerkt gisteren.

en savonds hartige taart gemaakt.

Het huishouden, de boodschappen, geforumt. Visite gehad en gekookt.

Sophia_!

Sophia_!

13-07-2021 om 12:37

dat weet ik echt niet meer 🙈

Naar de fysio geweest voor mijn long covid. En m'n fiets gepoetst. Inclusief banden, waar mijn man me om uitlachte maar wat ik super logisch vond want ik was echt door flinke plakmodder gebanjerd met mijn splinternieuwe fiets en anders zag ie er alsnog niet meer als nieuw uit. Nu wel weer.

Gewerkt! 

Naar de fysio, om boodschappen, wandeling gemaakt en gezwommen. Daarna bankgehangen en geforumt en tv (opgenomen programma's) gekeken. 

RavIvaR

RavIvaR

14-07-2021 om 23:20 Topicstarter

Hobbelster schreef op 13-07-2021 om 12:38:

Naar de fysio geweest voor mijn long covid. En m'n fiets gepoetst. Inclusief banden, waar mijn man me om uitlachte maar wat ik super logisch vond want ik was echt door flinke plakmodder gebanjerd met mijn splinternieuwe fiets en anders zag ie er alsnog niet meer als nieuw uit. Nu wel weer.

Haha, genietze van je nieuwe fiets!

RavIvaR

RavIvaR

14-07-2021 om 23:23 Topicstarter

Puss-in-Boots schreef op 12-07-2021 om 17:26:

en savonds hartige taart gemaakt.

Lekker! Daar houd ik ook van. Nog lekkere tips?

Gewerkt net als vandaag en het huishouden gedaan. 

RavIvaR

RavIvaR

18-07-2021 om 22:40 Topicstarter

gisteren met een vriendin op pad geweest. Fijne dag gehad en savonds lekker uiteten geweest samen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.