Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat heb jij gekocht?

Oh, en een geurkaars van Zara voor in de huiskamer en geurstokjes van H&M voor in het toilet.

Edit: die geurkaars van Zara ruikt zo lekker! Ik hou van lichte geurtjes in de zomer en wat zwaardere in de herfst/winter, maar ik heb toch voor “Absolute Linen” gekozen, een heel lekkere, schone en lichte geur.

Mannetje en vrouwtje muis van de Søstrene Grene.

Ik hou zo van Sostrene Grene! Ik heb steekmarkeerders in de vorm van kersen en ik pak de ouwe van plastic omdat ik de kersjes te mooi vond! Maar vandaag kocht ik iets heel anders: door heul veul migraine ga ik in de komende twee weken glutenvrij eten, met dietist overlegd. Toen ik in de zomer heel sterk low carb at, 70-80 kh per dag had ik veel minder migraine. Vandaar dit experiment. Ik heb dus het plantaardig glutenvrij dieetplan van Lobke Faassen gekocht. Het plan was 40 euro en mijn weekboodschappen waren ongeveer 10 euro duurder dan normaal. Viel dus mee, omdat je vooral heel veel groenten eet. 

RavIvaR schreef op 27-10-2025 om 13:10:

Ik heb Ink gekocht. Partner heeft Gazebo en Crops meegenomen.

Welke spellen spelen jullie graag?

Goede score dus Crops ziet er heel leuk uit! Wij spelen vooral Waterfall park momenteel. En dixit is favoriet  

Loulou39 schreef op 29-10-2025 om 18:33:

Ik ben bezig om mijn kledingkast op te ruimen en ik heb mezelf een “broeken-koopverbod” gegeven. Tops mogen wel.

Dus ik heb vanmiddag twee nieuwe broeken gekocht 😇…

Ik heb voor het eerst een airfryer gekocht. Met 2 bakken en er zat een receptenboekje bij. Morgen ga ik hem uitproberen. Ben benieuwd.

RavIvaR

RavIvaR

29-10-2025 om 20:28 Topicstarter

BlairW schreef op 29-10-2025 om 19:42:

[..]

Goede score dus Crops ziet er heel leuk uit! Wij spelen vooral Waterfall park momenteel. En dixit is favoriet

Leuk, meteen even opgezocht. Spelen jullie dat samen met de kinderen, spellengroep of bij een vereniging?

Of alledrie, dat kan natuurlijk ook.

Ik heb wat sportkleding gekocht. Ik ben lid geworden van een sportschool en ben al 2 x naar yoga/pilates geweest, maar mijn oude sportkleding past niet meer. Dus nieuwe broeken en shirts. 

Het kaartspel Servd. We houden niet zo van spellen maar dit lijkt me grappig. 

Alice12 schreef op 29-10-2025 om 20:18:

Ik heb voor het eerst een airfryer gekocht. Met 2 bakken en er zat een receptenboekje bij. Morgen ga ik hem uitproberen. Ben benieuwd.

Ik wilde er nooit aan. Het leek me een totaal overbodige sta-in-de-weg, gewoon een heteluchtoven. Toen erfde ik een praktisch gloednieuwe airfryer, ik wilde hem eigenlijk niet maar de andere erfgenamen hadden er al een Het blijkt dus echt een topapparaat en ik gebruik hem meerdere malen per week. Hij is binnen een paar minuten voorverwarmd en dingen komen er lekkerder uit dan uit de normale oven. Ik weet ook niet hoe dat kan, want het is gewoon een mini oventje, maar zelfs de ovenfriet wordt lekker.

MMcGonagall schreef op 29-10-2025 om 21:27:

[..]

Ik wilde er nooit aan. Het leek me een totaal overbodige sta-in-de-weg, gewoon een heteluchtoven. Toen erfde ik een praktisch gloednieuwe airfryer, ik wilde hem eigenlijk niet maar de andere erfgenamen hadden er al een Het blijkt dus echt een topapparaat en ik gebruik hem meerdere malen per week. Hij is binnen een paar minuten voorverwarmd en dingen komen er lekkerder uit dan uit de normale oven. Ik weet ook niet hoe dat kan, want het is gewoon een mini oventje, maar zelfs de ovenfriet wordt lekker.

Oh, dat klinkt fijn. Ik heb er lang over getwijfeld en ben heel benieuwd.

RavIvaR schreef op 29-10-2025 om 20:28:

[..]

Leuk, meteen even opgezocht. Spelen jullie dat samen met de kinderen, spellengroep of bij een vereniging?

Of alledrie, dat kan natuurlijk ook.

Kind is 13 dus die speelt veel mee tegenwoordig. Verder met familie en vrienden. Ik heb bij een spellenclub gezeten, maar dat is helaas verwaterd tijdens corona.

Een nieuwe rugzak van Kapten en Son 🥰

https://kapten-son.com/nl/p/bergen-pro-sandstone-1480

Denk dat hij echt heel fijn is in gebruik! Goed formaat, handige indeling, mooi. Mijn huidige rugzak is helaas kapot, dit is ongeveer zo’n zelfde model maar met handigere vakjes en steviger

RavIvaR

RavIvaR

12-11-2025 om 20:53 Topicstarter

Samen 10 spellen gekocht op de spellenbeurs.
De meeste tweedehands waarvan sommige zo goed als nieuw.
Is qua prijzen ook wel leuk shoppen zo.

Google tv streamer

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.