Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat heb jij gekocht?

RavIvaR

RavIvaR

12-10-2025 om 00:30 Topicstarter

ik heb een verjaardagscadeuautje gekocht. (Lees: thuis laten bezorgen) 
En morgen wil ik 2 paar Nikes bestellen.
Mijn oude zijn écht op. Alvast voor  volgend voorjaar/zomer. 

MMcGonagall schreef op 11-10-2025 om 12:39:

Ik heb veel gekocht deze maand. Omdat ik aan het afvallen was, had ik het hele jaar nog niets nieuws gekocht. En nu: 2 spijkerbroeken, 3 bh’s (lijkt niet veel maar € 220 bij elkaar, wat een aderlating - alleen die bh’s dus), een jurk, schoenen.

Ik heb ook drie bh's gekocht afgelopen week, hetzelfde bedrag moeten aftikken. Volgens de bijsluiter gaan ze bij goed onderhoud minstens 90 draagdagen mee, maar ik hoop van harte veel langer.

RavIvaR

RavIvaR

15-10-2025 om 15:16 Topicstarter

Vandaag even de stad in geweest en teruggekomen met een nieuw badbak, badmuts en een verjaardagscadeautje.

RavIvaR

RavIvaR

26-10-2025 om 05:43 Topicstarter

Wij zijn een dagje gaan shoppen in Duitsland en ik heb 2 heerlijke zachte vesten, een spijkerbroek en ook een nieuwe BH geshopt.
Partner is ook goed geslaagd.

ik heb een lp gekocht op een verzamelbeurs. 
en nieuwe sneakers in de stad. 
dat zijn ook meteen mijn twee verzamelingen: vinyl en sneakers. 

RavIvaR

RavIvaR

27-10-2025 om 08:47 Topicstarter

Leuk Miss Bobby!
Over verzamelingen gesproken. Ik heb een mooi en leuk nieuw bordspel gekocht op de spellenbeurs, dat past dan weer mooi in mijn verzameling.

Drie mooie kaarten voor 9 euro. Gisteren was ik op een expositie en vriendin had die kaarten gemaakt. 

Ik heb 2 spijkerbroeken met borduursels erop gekocht. 

Panama jack schoenen, hele toffe met goede kwaliteit. Gewoon in een winkel voor bijna 168 euro, ja dat is duur voor schoenen, had ik het echt nodig geen eens hoewel ik niet zulke leuke laarsjes had.

RavIvaR schreef op 27-10-2025 om 08:47:

Leuk Miss Bobby!
Over verzamelingen gesproken. Ik heb een mooi en leuk nieuw bordspel gekocht op de spellenbeurs, dat past dan weer mooi in mijn verzameling.

Welk spel heb je gekocht? Wij zijn gek op bordspellen 😊

RavIvaR

RavIvaR

27-10-2025 om 13:10 Topicstarter

Ik heb Ink gekocht. Partner heeft Gazebo en Crops meegenomen.

Welke spellen spelen jullie graag?

Ik heb zojuist trekkingstoken besteld zodat ik het lopen  weer wat kan gaan oefenen

Ik heb een grote lamp gekocht op Marktplaats, een enorme witte bol met veren Hangt nu in het trapgat, hij past er echt prachtig. Zag achteraf dat ik bijna de nieuwprijs heb betaald, maar soit, er is ook niks mis mee en zonder Marktplaats was ik niet eens op het idee van zo’n soort lamp gekomen. Dus ik ben er heel blij mee. 

lientje69 schreef op 27-10-2025 om 13:12:

Ik heb zojuist trekkingstoken besteld zodat ik het lopen weer wat kan gaan oefenen

Stokken. Stokken! Geen stoken..

Ik ben bezig om mijn kledingkast op te ruimen en ik heb mezelf een “broeken-koopverbod” gegeven. Tops mogen wel.

Dus ik heb vanmiddag twee nieuwe broeken gekocht 😇…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.