Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat heb jij gekocht?

Friezinnetje schreef op 24-07-2025 om 13:58:

Een nieuwe bril met een nieuwe zonnebril op sterkte. door mijn afvallen is mijn huidige bril veel te groot en valt hij zo nu en dan af.
Katsjing, wat een geld zeg, maar mijn ogen waren ook achteruit gegaan, dus wel goed om te doen

Moest vandaag op de golfbaan aan je denken toen mijn bril steeds naar voren schoof als ik met mijn hoofd naar beneden stond. Had het al eerder opgemerkt maar had niet het verband gelegd met mijn gewichtsafname. Ben eigenlijk nog niet aan een nieuwe bril toe dus ga kijken of hij wat strakker gezet kan worden.

een nieuwe telefoon. Mijn vorige is gestolen en die was toen pas 5 maanden in mijn bezit. Ik heb bijna hetzelfde bedrag teruggekregen als de nieuwprijs dus dezelfde besteld. 

RavIvaR

RavIvaR

18-08-2025 om 14:07 Topicstarter

Wij waren dit weekend onverwacht gaan winkelen in een andere stad. 
Ik heb daar een shirt en een blouse kunnen kopen in travelstof in 2 verschillende kleuren die ik nog niet had.
Zijn wel al van de herfstcollectie en voor nu nog iets te warm. Nog even geduld hebben dus voor ik ze aan kan.

Nieuwe witte skechers, hoop dat ze snel bezorgd worden en dat ze goed zitten.

Twee paar jeans, een donkerblauwe met flared pijpen en een extra naad aan de voorkant. Echt retro.
En een zwarte jeans (echt zwart zwart, niet dat vale) met rechte wijde pijpen. Best lange pijpen, dus ook leuk met de pijpen omgeslagen, bold sneakers of hakken.

En ik mag van mezelf de bruine Adidas Spezial kopen. Vanmiddag niet gedaan want ik twijfelde omdat ik zoveel sneakers heb in alle kleuren (roze en wit favoriet 😁).
Maar ik bedacht me dat ik nog een fashion cheque heb, en ik heb nog geen bruine (😇), dus mag ik ze toch kopen van mezelf 😁.

RavIvaR

RavIvaR

13-09-2025 om 15:03 Topicstarter

Zojuist een nieuwe schoudertas gekocht. Blij mee.  

Net een rugzak van The north face gekocht…Hij begint maandag aan zijn studie.

RavIvaR

RavIvaR

14-09-2025 om 22:01 Topicstarter

Vandaag de stad in geweest voor een verjaardagscadeautje. Het was even zoeken maar ik denk dat we goed geslaagd zijn.

Alvast een Sinterklaascadeau voor mezelf: Jan van Haasteren adventskalender (was afgelopen 2 jaar steeds te laat, nu mooi op tijd!)

Ik heb een bakje roze marsepein gekocht bij de Hema.

OIP._sB8bmB_7ykekl0V_as8FQHaDi.jpg?u=https%3A%2F%2Ftse.mm.bing.net%2Fth%2Fid%2FOIP._sB8bmB_7ykekl0V_as8FQHaDi%3Fpid%3DApi&q=0&b=1&p=0&a=0

Vroeger hadden ze die ook in andere kleuren.

3 nieuwe buitenlampen, en een nieuw dekbedovertrek…..Paars, metblauwe en roze vergeetmij nietjes

Een nieuwe boodschappen trolley. Deze kan je ook aan de winkel wagen hangen en heeft voor aan een vak dat is geïsoleerd, net zoals een koeltas. Mijn oude boodschappen trolley van ruim 15 jaar heeft de geest gegeven

Ik heb veel gekocht deze maand. Omdat ik aan het afvallen was, had ik het hele jaar nog niets nieuws gekocht. En nu: 2 spijkerbroeken, 3 bh’s (lijkt niet veel maar € 220 bij elkaar, wat een aderlating - alleen die bh’s dus), een jurk, schoenen.

Een nieuwe wasdroger voor dochter die op zichzelf gaat. Verder heb ik een aantal dingen op mijn lijstje staan, waarbij ik de tijd neem te bedenken of ik dit/ deze écht wil en nodig heb.

Ik heb twee nieuwe broeken en een vest gekocht, alles een maat kleiner. Wil eigenlijk nog een vest maar nog niets gevonden wat ik mooi vind en goed zit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.