Huiskamer
RavIvaR
04-04-2025 om 17:32
Wat heb jij gekocht?
Groot, klein, duur of goedkoop?
Was het lastig te vinden? Online besteld of in een fysieke winkel gekocht? Welk merk, model, kleur?
Ben je er blij mee? Vond je het leuk om uit te zoeken of was het bittere noodzaak? En mocht je een vorige variant van dit item hebben, wat het je daarmee gedaan?
Zo, dat waren heel wat vragen ter inspiratie. Kies er uit wat je wil.
oudmaarnognietkoud
19-07-2025 om 12:52
Een ouderwetsch koffiezetapparaatje. Met een filter en snelfiltermaling koffie.
De Dolce Gusto doneer ik aan iemand die hem kan gebruiken.
Ik vind die koffiecups veel te duur en het levert een berg afval op.
Terug naar de basis dus. 
Herfstappeltaart
19-07-2025 om 12:55
oudmaarnognietkoud schreef op 19-07-2025 om 12:52:
Een ouderwetsch koffiezetapparaatje. Met een filter en snelfiltermaling koffie.
De Dolce Gusto doneer ik aan iemand die hem kan gebruiken.
Ik vind die koffiecups veel te duur en het levert een berg afval op.
Terug naar de basis dus.
En dat is hele lekkere koffie! (dat filterapparaat bedoel ik)
Loulou39
19-07-2025 om 19:08
Ik moest vandaag nieuwe witte enkelsokken kopen (iets met wassen en niet opletten en alle witte sokken waren grijs..) en naar de goede bakker in de stad.
Tja, toen kwam ik langs de Bijenkorf en toen heb ik een wit pointelle (moest ik opzoeken😁) shirtje met een roosje op de hals, van Levi’s gekocht. En nog twee strakke mouwloze topjes bij Zara.
Moosey
19-07-2025 om 22:37
Ted68 schreef op 19-07-2025 om 12:48:
Een sub Board. Ben aan het stand up paddle verslaafd geraakt
Heerlijk hè Ted? Ik ben ook verslaafd. Nog 1 dagje werken en dan gooi ik tent en sup achterin de auto en ga drie dagen alleen maar suppen en zwemmen.
Moosey
19-07-2025 om 22:41
Oh ik heb vorige week 2 treintickets voor de nachttrein naar Wenen gekocht. Voor een tripje in september.
Schoondochter
20-07-2025 om 13:57
Loulou39 schreef op 19-07-2025 om 19:08:
Ik moest vandaag nieuwe witte enkelsokken kopen (iets met wassen en niet opletten en alle witte sokken waren grijs..) en naar de goede bakker in de stad.
Tja, toen kwam ik langs de Bijenkorf en toen heb ik een wit pointelle (moest ik opzoeken😁) shirtje met een roosje op de hals, van Levi’s gekocht. En nog twee strakke mouwloze topjes bij Zara.
Ik zag het je elders al zeggen en vraag het toch even: je ziet die sokken toch amper als je ze aan hebt? Kunnen ze dan echt niet meer als ze grijs zijn? Ik heb laatst (dom...) een rood shirt mee gewassen met grijze sokken. Nu heb ik roze sokken. Ze doen het nog prima.
Zelf zocht ik al tijden naar een goede korte broek. Naar aanleiding van een ander topic hier heb ik er een besteld (van je m'appelle) en ik ben er echt heel blij mee.
lientje69
20-07-2025 om 16:20
Fenyw schreef op 20-07-2025 om 13:51:
Bloemen voor de uitvaart van mijn vader
Gecondoleerd😪
FaithfulDuck87
20-07-2025 om 16:30
via Zalando Lounge 3 paar sneakers gekocht, maar ik moet ze passen. Daarna gaan er iig 2 paar terug.
Loulou39
20-07-2025 om 17:49
Fenyw schreef op 20-07-2025 om 13:51:
Bloemen voor de uitvaart van mijn vader
Gecondoleerd!🌹
Loulou39
20-07-2025 om 17:53
Schoondochter schreef op 20-07-2025 om 13:57:
[..]
Ik zag het je elders al zeggen en vraag het toch even: je ziet die sokken toch amper als je ze aan hebt? Kunnen ze dan echt niet meer als ze grijs zijn? Ik heb laatst (dom...) een rood shirt mee gewassen met grijze sokken. Nu heb ik roze sokken. Ze doen het nog prima.
Zeker kan ik ze nog wel aan hoor.
Maar dit zijn enkelsokken en die komen een randje boven m’n sneakers uit. Ik vind het heel onverzorgd staan als ik van die verwassen sokken (verwassen grijze sokken) aan heb.
Als ze roze waren geworden dan had ik ze prima aangedaan, ik draag vaak roze dus dat matcht ook wel. Maar met grijs ziet het er viezig uit en dat heb je met roze niet.
Bij mijn voetsokjes had ik het inderdaad minder erg gevonden, die zie je toch niet.