Huiskamer
RavIvaR
04-04-2025 om 17:32
Wat heb jij gekocht?
Groot, klein, duur of goedkoop?
Was het lastig te vinden? Online besteld of in een fysieke winkel gekocht? Welk merk, model, kleur?
Ben je er blij mee? Vond je het leuk om uit te zoeken of was het bittere noodzaak? En mocht je een vorige variant van dit item hebben, wat het je daarmee gedaan?
Zo, dat waren heel wat vragen ter inspiratie. Kies er uit wat je wil.
RavIvaR
13-07-2025 om 20:10
Vandaag even samen de stad in geweest.
Mijn lief heeft een nieuwe broek en nieuwe schoenen gekocht. Beiden met veel korting. Dat is toch fijn winkelen.
lientje69
13-07-2025 om 20:34
Verf voor het klushuis. En een nieuwe mobiele telefoon. Moet alleen nog ff moed verzamelen alles over te zetten en installeren. Vind dat altijd zo'n vreselijke rotklus..
FaithfulDuck87
13-07-2025 om 21:22
weekendje weg en het was sale. 4 broeken, 1 jurk, 3 shirts gekocht. Hangt de kast weer een beetje vol, want had voor de tijd kast opgeruimd.
BlairW
13-07-2025 om 22:00
Ticket to ride San fransisco. Kan mooi mee op vakantie! We zijn in SF geweest, dus heel herkenbaar 
rionyriony
17-07-2025 om 19:13
Ik kwam vandaag onverwachts een mooie plant tegen. Vele maanden was ik ervan overtuigd dat ik alles al had of ooit had gehad maar kennelijk bestaan er toch nog verrassingen. Het is een Dieffenbachia met een bijzonder aardig en orgineel vlekkenpatroon en ook een mooie vorm. Ik had toevallig een heel goede plek voor hem. Hij ziet er stabiel en probleemloos uit dus niets staat een mooi leven in de weg.
Ik ben nog op zoek naar de naam van de cultivar. De kleurstelling lijkt wat op die van zijn kleine neefje die ik ook heb trouwens. Maar deze Dieffenbachia is veel forser en heeft wat andere bladeren. Ik heb een hele lijst cultivars die ik nog eens ga afchecken als ik niks anders te doen heb.
Rozi
18-07-2025 om 18:19
Een grillpan van le Creuset. Ik ben er heel erg blij mee, heb sowieso een beetje een pannentic
Kan heel erg gelukkig worden als ik fijne pannen heb om mee te koken.
Nu nog op zoek naar goede messen
Loulou39
18-07-2025 om 20:51
Vijf nieuwe broeken 😅.
Een zwarte en een ecru pantalon, een dunne jeans met lichte wassing en wijde pijpen, een zwarte nette 7/8e broek voor werk, en een strakke donkerblauwe flared jeans.
Blij mee!
FaithfulDuck87
19-07-2025 om 07:59
oh ja, vorig weekend ook erg geslaagd met kleding:
4 broeken, 3 shirts en een jurk
donderdag nog 2 shirts en een trui. alles in de Sale. Lekker winkelen zo
rionyriony
19-07-2025 om 10:19
Ik gebruik een mes hooguit om een winterpeen in 5 stukken te snijden om die vervolgens in de mini-hakselaar te gooien en mijn pan, met antiaanbaklaag, werkt al een jaar lang prima (ik heb er nog een aantal op voorraad) en van mijn kookkunst moet je je weinig poespas voorstellen wat wel natuurlijk reuze handig is als je niet verleid wil worden dikker te worden, maar ik heb een klos Onzichtbaar Garen gekocht voor 99 centjes, bij de Wibra.
Heel handig in de praktijk, vele toepassingen, buiten het oorspronkelijke doel: het rijgen van kralen.
Loulou39
19-07-2025 om 10:38
RavIvaR schreef op 19-07-2025 om 01:07:
In een middag shoppen?
Wat fijn als dat zo in een keer lukt, Loulou!
Ja, ik ga dan voor de uitverkoop, maar ik kom meestal thuis met kleding die niet in de uitverkoop was 😅.
O, en ik heb ook nog twee shirtjes gekocht. Aansluitend en allebei zwart. Even m’n basics aanvullen.
Loulou39
19-07-2025 om 10:38
Friezinnetje schreef op 19-07-2025 om 07:59:
oh ja, vorig weekend ook erg geslaagd met kleding:
4 broeken, 3 shirts en een jurk
donderdag nog 2 shirts en een trui. alles in de Sale. Lekker winkelen zo
Oh heerlijk!
RavIvaR
19-07-2025 om 11:12
ik heb zojuist een VVV kaart omgezet naar bol.com tegoed en heb 2 CD'S gekocht.
Lekker ouderwets.
De laatse keer dat ik een CD kocht was alweer jaren geleden en de keer daarvoor ook jaren daarvoor.
Bedacht me net: Misschien zijn dit wel de laatste nieuwe CD's die ik ooit koop.
BlairW
19-07-2025 om 11:33
RavIvaR schreef op 19-07-2025 om 11:12:
ik heb zojuist een VVV kaart omgezet naar bol.com tegoed en heb 2 CD'S gekocht.
Lekker ouderwets.
De laatse keer dat ik een CD kocht was alweer jaren geleden en de keer daarvoor ook jaren daarvoor.
Bedacht me net: Misschien zijn dit wel de laatste nieuwe CD's die ik ooit koop.
Ik heb niet eens meer een cd-speler. Volgens mij zit er in 1 van onze auto’s nog 1, maar verder nergens.
RavIvaR
19-07-2025 om 11:58
Ik kan ze thuis nog afspelen al heb ik mijn XL CD-speler al een aantal jaar geleden weg gedaan. Nu nog iets compacts over.