Huiskamer
RavIvaR
04-04-2025 om 17:32
Wat heb jij gekocht?
Groot, klein, duur of goedkoop?
Was het lastig te vinden? Online besteld of in een fysieke winkel gekocht? Welk merk, model, kleur?
Ben je er blij mee? Vond je het leuk om uit te zoeken of was het bittere noodzaak? En mocht je een vorige variant van dit item hebben, wat het je daarmee gedaan?
Zo, dat waren heel wat vragen ter inspiratie. Kies er uit wat je wil.
BlairW
06-05-2025 om 19:38
Een boek over het 50-jarige bestaan van een pretpark waar we afgelopen week waren. Moest toch een souvenir mee 
Verder nog een korte broek en een t-shirt.
Tuinfluiter
10-05-2025 om 20:19
Ik heb ook een leuke zomerjurk gekocht en tuinplantjes.
Leuke vrolijke jurk Friezinnetje 👍️
Tuinfluiter
10-05-2025 om 20:31
[f1-1-251-17102018-5880-v-2155497-jpg-1120x1612-2x.jpg](https://postimg.cc/Tp7ry6kK)
Deze heb ik gekocht.
RavIvaR
26-05-2025 om 17:15
Wij zijn bij de Ikea geweest.
En hebben het nodige gekocht.
Zowel voor onszelf als voor vrienden die geen auto hebben het e.e a. mee kunnen nemen.
Voor mezelf ben ik het meest blij met een kastje waar ik eigenlijk al jaren naar op zoek was.
watertoren
26-05-2025 om 21:03
Ik heb nog niks gekocht en weet nog niet waaraan ik het ga uitgeven, maar ik heb afgelopen zaterdag veel geld gekregen voor mijn verjaardag. Ik heb nog niks gekocht maar heb wel tegen de gevers gezegd dat ik het aan mezelf zou uit geven en niet op zou gaan aan boodschappen
Schemerlampje
26-05-2025 om 21:22
watertoren schreef op 26-05-2025 om 21:03:
Ik heb nog niks gekocht en weet nog niet waaraan ik het ga uitgeven, maar ik heb afgelopen zaterdag veel geld gekregen voor mijn verjaardag. Ik heb nog niks gekocht maar heb wel tegen de gevers gezegd dat ik het aan mezelf zou uit geven en niet op zou gaan aan boodschappen
Want boodschappen doe je voor iemand anders? 😜 Grapje hoor, ik snap wel wat je bedoelt.
Dolfje
26-05-2025 om 22:08
Niet gekocht maar heb 2 elektrische fietsen gehuurd voor ons weekend weg komend weekend.
lientje69
27-05-2025 om 14:40
2 paar nieuwe schoenen in de juiste breedtemaat. Ik heb steunzolen en een brede leest dus het is erg lastig . Niet heel charmante maar wel stevige wandelschoenen van Meindl en leuke enkellaarsjes. Maar man wat een geld. Heb nog nooit zoveel uitgegeven aan 2 paar schoenen. Kon ook eigenlijk nooit wat vinden en liep van ellende op 2 maten te groot of in de juiste maat maar te krap. Nu naar een speciaalzaak gegaan maar dat doet wel heel erg pijn in mijn portemonnee.
Rockstar
27-05-2025 om 15:06
Hier ook een nieuwe paar Buffalo's. De oude zijn kapot aan het gaan en het zijn mijn lievelingsschoenen, dus weer een nieuw paar in een ander kleurtje (wederom met glitters uiteraard).

Koettie
27-05-2025 om 15:29
Een gepo tafellamp, een lamp met glas en lood van de stad waar ik woon voor mn vader en een eikenhoutenwandplank met ophang gedoe, allemaal via marktplaats.
Kaasdoeken, een ladyshaver, koffie en een whiteboard sticker via bol.
Ouderwetse losse kapstokhaken via vinted.
oudmaarnognietkoud
27-05-2025 om 15:47
Loulou39 schreef op 27-04-2025 om 22:10:
Balkonafscherming van bamboe, iets met buren die graag kijken naar wat ik doe en daar een oordeel over hebben waarin ze zichzelf betrekken.
Eergisteren wat leuke kleine plantjes (alles verschillende tinten roze, want ik hou zo van roze!), helaas wat teveel, dus ik moet morgen even een extra buitenpot kopen 😅
De plantjes had ik al gekocht en ik heb zojuist de laatste geplant. Hier alleen maar roze en rood, andere kleuren komen er niet in.
Alleen jammer dat het nu zo waait. Balkon op de 4e etage op het zuiden.
QuarterlyDinosaur18
27-05-2025 om 16:00
Dezelfde sneakers gekocht als twee jaar geleden nadat ik last kreeg van mijn voeten tijdens vakantie. Mijn kleinste rechterteen zit meestal in de weg, bij deze geen last van. Loop hier hele eindes op.
Sokken met katten erop. Mijn kleding is erg neutraal maar mijn sokken niet.
En goedkoop verzorgingsproducten (scrub, bodylotion, deo etc) bij de DM ingeslagen. Zelfs met 1+1 in NL is het toch bij DM goedkoper.
rionyriony
27-05-2025 om 17:19
Noice cancelling oordopjes; deze van Bose Quiet Comfort Ultra.
Ze kunnen goed noice cancelen. Als je voor de magnetron staat hoor je die amper.
Regendrup.
30-05-2025 om 09:16
Eindelijk mijn nieuwe e-reader (oke, ik heb hem gekregen). Maar ook een nieuwe smartwatch besteld zodat ik mijn hardloopsessies beter kan volgen. Heel blij met beide!