Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat heb jij gehad voor kerst?

Gewoon omdat er nog niet genoeg kerst topics zijn

Wij doen officieel niet aan kadootjes, maar er is bij ons altijd minimaal één persoon die het toch doet  
Dit jaar ben ik daar één van Of ik wat krijg weet ik niet, maar überhaupt kerst kunnen vieren, waarbij mijn fam me helpt het me niet te veel energie te laten kosten, vind ik al één groot kado 😊

Maar wat heb jij gehad of anderen misschien wel mee verwend?

congratulations-gift.gif


ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-12-2021 om 20:13

Heerlijk dat je kerst kunt vieren Lollypopje! 

Er ligt hier een berg cadeautjes onder de boom. Morgen pakken we ze uit 

Lollypopje

Lollypopje

24-12-2021 om 20:18 Topicstarter

Peen schreef op 24-12-2021 om 20:13:

Heerlijk dat je kerst kunt vieren Lollypopje!

Er ligt hier een berg cadeautjes onder de boom. Morgen pakken we ze uit

Tenzij ik morgen opeens ziek wordt of zondag uitgeput wakker. Maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het lukken 😊

Wel veel rust momenten pakken, oordopjes mee om prikkels te dempen en goed mijn energie monitoren zodat ik weg kan als het te veel wordt.



En heerlijk en berg kadootjes ik hou er van😊

ik heb het eerste kado binnen. Een fijne financiele bijdrage van heit. En 2e kerstdag nog kadootjes uitpakken met familie

nieuwe leren laptoptas 

gigi-fratelli-dames-leren-laptoptas-15-inch-romance-business-rom8006-oranje-lataza-1_1.jpg

(Ik heb een iets andere kleur)

Voor als we weer naar kantoor mogen 

en dit boek

9789464040890-375-0.jpg

Wij (ouders en zus) doen dit jaar niet aan cadeaus. Ik heb wel wat, maar ik verwacht zelf dus niks. Maar door wat topics hier kwam ik in de stemming en heb ik kadootjes voor mezelf gekocht. Niet alles is voor de kerst binnen, maar dan heb ik maandag ook nog wat om naar uit te kijken 😃. (Kook)boeken, handschoenen, een blender, kettinkje, een lamp voor in huis. 

Ik heb mijn vriend de Catan Big Box gegeven, spelletje Black stories en een chocolade karamel bal om warme chocolademelk mee te maken.
Van hem heb ik ferrero rocher gekregen en een wafel maker 

Wij doen niet aan cadeaus met kerst. We vieren met de kinderen al Sinterklaas en een paar weken erna weer cadeaus vinden we echt te gortig. Maar we nemen altijd wel een aardigheidje mee als we bij (schoon)ouders kerst vieren: een bos bloemen of kerststukje met lekkere bonbons oid.

MindlessCamel53

MindlessCamel53

24-12-2021 om 22:36

Ik ben deze week door verschillende mensen verwend met lieve kerstkaartjes, kerstversiering en wat lekkere dingen. Heel fijn! 

Ik heb geld gekregen. 

Ik heb voor de moeders beiden een kerstig stukje gekocht en we kregen vandaag van schoonouders een envelop met 100€. Had ik niet verwacht.
Meestal krijgen we chocolade oid maar ze willen nu niet winkelen.

Wij doen niet aan cadeautjes met kerst, dacht ik. Maar ik kreeg een nieuwe wekkerradio   

3 boeken, en een parfum. 

Ik heb een (home)wellnesspakketje gekregen van mijn dochter 🥰 Ze hebben ook cadeaus voor elkaar uitgezocht en ze zijn er allebei heel blij mee en…ze vonden het ook een fijn gevoel om te zien hoe blij de ander was met het cadeau dat ze hadden uitgezocht   

Totaal niets verwacht, maar van manlief een mooie zilveren armband gekregen ♥️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.