Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat doe jij vandaag?

Soms is een titel zo duidelijk dat er geen lange intro nodig is;

Vertel hier wat je vandaag gedaan hebt of nog gaat doen.  


RavIvaR

RavIvaR

08-07-2021 om 16:14 Topicstarter

Momenteel ben ik heerlijk in het zonnetje het nieuwe forum aan het uitproberen.  

RavIvaR

RavIvaR

09-07-2021 om 14:40 Topicstarter

Vandaag gewerkt en vanavond een bezoekje aan de horeca. Vind ik een goed begin van het weekend.

Ik ben net thuis van een heerlijke lunch met twee vriendinnen.

Ik heb een moeilijke tijd achter de rug en ze zijn er altijd voor me geweest. Vanwege Corona was het er nog niet van gekomen, maar vandaag heb ik ze uitgenodigd voor een lunch om ze te bedanken dat ze me altijd gesteund hebben 

Ik heb een baaldag terwijl er niets aan de hand is... Dus ik eet lekker een koekje, drink een kopje thee en ga straks met mijn dochter knuffelen als ze weer wakker is 

Vandaag heb ik nog bijna niks gedaan. Beetje opgeruimd en dat was het. Héérlijk!

Vanavond komt een vriend logeren, die we door Corona al veel te lang niet gezien hebben, en zullen wat mensen bij ons in de tuin wat komen drinken.

Wauw ik wordt blij van jullie dagelijkse bezigheden. Ik heb vanochtend lekker lang in een boek gelezen en vanmiddag geklust. Voel me heel ontspannen 

RavIvaR

RavIvaR

11-07-2021 om 19:11 Topicstarter

MIDA schreef op 09-07-2021 om 14:44:

Ik ben net thuis van een heerlijke lunch met twee vriendinnen.

Ik heb een moeilijke tijd achter de rug en ze zijn er altijd voor me geweest. Vanwege Corona was het er nog niet van gekomen, maar vandaag heb ik ze uitgenodigd voor een lunch om ze te bedanken dat ze me altijd gesteund hebben

Wat lief! Zowel van hen als van jou! 

Ik heb niet veel gedaan vandaag. Lang uitgeslapen, toen koffie en de krant in bed. Toen een uitgebreide brunch. 

Daarna naar het water gegaan, boot gehuurd en met mijn man en kinderen het water op gegaan. 

Rond een uur of vier waren we moe. Toen nog gehangen in de tuin en het zwembad, eten besteld uit luiheid. 

Wij zijn vanmorgen bij vrienden op de koffie geweest. We gaan over twee weken (als het door mag gaan 🤞) naar dezelfde camping en hebben vandaag al lekker wat voorpret gehad. Vanmiddag hebben we bij schoonouders, die op vakantie zijn, het gras gemaaid en net lekker Chinees afgehaald. Vanavond denk ik de finale van het EK kijken.

Ik heb vandaag een onderleggertje voor in de caviaren gemaakt. Kan ik gemakkelijker drolletjes uit de ren vissen: onderlegger met heel veel drolletjes uitkloppen boven de prullenbak en het kan weer een dagje mee. Op een gegeven moment moet-ie natuurlijk in de was, dus een voorraadje hebben kan geen kwaad 

RavIvaR

RavIvaR

14-07-2021 om 23:48 Topicstarter

Vandaag lekker uit eten geweest, was alweer een paar weken geleden. Genoten. 

RavIvaR

RavIvaR

18-07-2021 om 22:38 Topicstarter

Vandaag naar de duinen geweest, genoten van de rust en het lekkere weer!

Wij zijn vandaag even op stap geweest om accessoires te zoeken bij onze nieuwe meubels.

RavIvaR

RavIvaR

04-08-2021 om 14:54 Topicstarter

Vandaag tot nu toe niet veel gedaan, maar vanavond een etentje op een locatie waar we nog niet eerder geweest zijn maar al langer eens heen willen, dus ben benieuwd.

RavIvaR

RavIvaR

13-02-2023 om 23:30 Topicstarter

Het leek me wel weer leuk om deze weereens naar boven te halen. 
Vandaag een prima dagje gehad. Eerst gewerkt, daarna door het zonnetje naar huis gefietst. 
En vervolgens nog ruim 3 kwartier gewandeld en zowaar voor het eerst dit jaar op een terrasje gezeten.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.