Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
GroenTuintje
26-05-2026 om 14:42
lientje69 schreef op 26-05-2026 om 12:42:
[..]
Staat er wat vervelends of juist leuks op stapel?
Beide eigenlijk
lientje69
26-05-2026 om 21:18
GroenTuintje schreef op 26-05-2026 om 14:42:
[..]
Beide eigenlijk
![]()
Sterkte en succes dan ook gewenst. Voor beide.
GroenTuintje
27-05-2026 om 00:19
lientje69 schreef op 26-05-2026 om 21:18:
[..]
Sterkte en succes dan ook gewenst. Voor beide.
Dankje
lientje69
27-05-2026 om 06:51
Hier weer de halve nacht wakker van pijn in mijn schouderblad. Net als een soort kuitkramp voelt het. Heb het al een week ruim, denk een overbelaste spier na fysio. Fysio heeft het gisteren nog gemasseerd. Maar vannacht schoot er opeens een soort kramp in, vreselijk. Ik kan niet meer lekker liggen. Heel irritant
GroenTuintje
27-05-2026 om 09:51
ik was ook vroeg wakker en vannacht ook even. Maar het gene waar ik over zat te malen leek paniekvoetbal
dus mijn dag is weer goed 
lientje69
27-05-2026 om 10:15
GroenTuintje schreef op 27-05-2026 om 09:51:
ik was ook vroeg wakker en vannacht ook even. Maar het gene waar ik over zat te malen leek paniekvoetbal
dus mijn dag is weer goed
Gelukkig maar!
GroenTuintje
29-05-2026 om 06:07
ik sliep vannacht bij mijn vriend, en die heeft niet zo’n heel lekker bed
dus heb nogal wat wakker gelegen 
Dolfje
29-05-2026 om 07:21
Ik sliep de laatste week eigenlijk redelijk ok maar vannacht onrustig en veel te vroeg wakker.
lientje69
29-05-2026 om 20:24
Ik wissel slechte en vrij aardige nachten af. Afgelopen nacht was slecht dus hopelijk vannacht weer goed.
lientje69
31-05-2026 om 02:11
lientje69 schreef op 29-05-2026 om 20:24:
Ik wissel slechte en vrij aardige nachten af. Afgelopen nacht was slecht dus hopelijk vannacht weer goed.
Nou afgelopen nacht was idd weer goed. Maar deze nacht is weer prut. Zo'n last van brandend maagzuur. Ga bijna hopen dat ze echt iets vinden over een week.
kerst
31-05-2026 om 07:27
Ook alweer wakker.
Onrustig geslapen.
Tussendoor de klok nog twee uur zien worden.
Slaappil hielp ook niet geweldig meer. Te vaak gebruikt.
kerst
31-05-2026 om 07:47
lientje69 schreef op 31-05-2026 om 02:11:
[..]
Nou afgelopen nacht was idd weer goed. Maar deze nacht is weer prut. Zo'n last van brandend maagzuur. Ga bijna hopen dat ze echt iets vinden over een week.
Dat hoop ik niet voor je..
Je hebt gisteren bbq gehad toch?(daar kan mijn maag ook niet goed tegen.)
Heb je verder al wat veranderd in je voedingspatroon?
Elke morgen havermout. Geen/weinig koffie/ chocolade/ citrusvruchten. En regelmatig aardappels eten.
lientje69
31-05-2026 om 11:40
kerst schreef op 31-05-2026 om 07:47:
[..]
Dat hoop ik niet voor je..
Je hebt gisteren bbq gehad toch?(daar kan mijn maag ook niet goed tegen.)
Heb je verder al wat veranderd in je voedingspatroon?
Elke morgen havermout. Geen/weinig koffie/ chocolade/ citrusvruchten. En regelmatig aardappels eten.
Aardappel eet ik idd regelmatig. Verder idd geen citrusvruchten meer. Weinig chocolade , wel één cappuccino in de ochtend maar met veel melk. Havermout heb ik geprobeerd , maakt weinig verschil. Verder merk ik idd dat vet of gekruid eten zoals bbq of bijvoorbeeld pizza of shoarma geen goed doet . Ik reageer wel heel vertraagd. Gisteravond rond 6 uur gegeten en pas na 12 uur kreeg ik last. Soms heb ik het sneller. Bijvoorbeeld bij thee of banaan. Ook dus bij relatief onschuldige voedingsmiddelen. Dingen zoals jus d Orange, ja dat snap ik. Of vet. Maar een banaan of thee?
lientje69
31-05-2026 om 11:42
En met iets vinden bedoel ik dan iets onschuldigs he. Zoals niet goed sluitend maagklepje ofzo. Iets relatiefs makkelijk behandelbaars 