Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Kaassoufflee schreef op 01-05-2026 om 08:49:

Ik koop iets bij de drogist wat mij helpt beter te slapen. Iets met valeriaan en hop. Bij een (te) drukke dag helpt het om mijn hoofd te kalmeren en daarom beter te slapen. Ik geloof dat ik de naam en het merk hier niet mag noemen, maar het mag wel via een pb toch? Dus wie wil: stuur me gerust een pb. Het heeft geen bijwerkingen.

Valeriaan en hop in slaap vallen... dat zou mooi zijn .
Volgens mij mag het wel, maar denk dat iedereen wel weet wat je bedoeld

Ook weer bar slecht geslapen vanwege de zoveelste bijholteontsteking. Zodra ik ga liggen blijf ik hoesten.

Kaassoufflee schreef op 01-05-2026 om 08:49:

Ik koop iets bij de drogist wat mij helpt beter te slapen. Iets met valeriaan en hop. Bij een (te) drukke dag helpt het om mijn hoofd te kalmeren en daarom beter te slapen. Ik geloof dat ik de naam en het merk hier niet mag noemen, maar het mag wel via een pb toch? Dus wie wil: stuur me gerust een pb. Het heeft geen bijwerkingen.

Ik gebruik  ook zoiets van Shiepz. Soms slaap ik er goed op. Soms helpt het niets. Vooral nu na mijn NAH  is het af en toe hopeloos als ik teveel prikkels heb gehad. 

Yumi schreef op 01-05-2026 om 11:12:

[..]

Valeriaan en hop in slaap vallen... dat zou mooi zijn .
Volgens mij mag het wel, maar denk dat iedereen wel weet wat je bedoeld

Ook weer bar slecht geslapen vanwege de zoveelste bijholteontsteking. Zodra ik ga liggen blijf ik hoesten.

Het is niet valdispert

Kaassoufflee schreef op 01-05-2026 om 13:08:

[..]

Het is niet valdispert

Haha, voor raadsels zit je in het verkeerde topic  

En weer een NL-alert voor brand...

Weer om half 5 wakker. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.