Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Broodjebrie
20-04-2026 om 14:44
Yumi schreef op 20-04-2026 om 12:12:
[..]
Wat fijn, hopelijk blijft dit zo.
Ja hoop ik ook.
Broodjebrie
20-04-2026 om 14:45
lientje69 schreef op 20-04-2026 om 12:15:
[..]
Fijn broodjebrie! Ik merk dat ik nog steeds veel draai in de nacht. Dus heb nu spierpijn van de verzwaringsdeken.
Ja dat had ik ook een beetje gisteren.
lientje69
21-04-2026 om 13:49
kerst schreef op 21-04-2026 om 03:35:
Ik heb ook weer plafonddienst.
Oh ik afgelopen nacht ook. Om drie uur heb ik een valdispert nachtrust sterk genomen en ben ik gelukkig weer afgezakt.
lientje69
26-04-2026 om 01:21
Wakker door maagzuur. En slaap sowieso onrustig door familielid dat slecht gaat.
lientje69
26-04-2026 om 02:53
lientje69 schreef op 26-04-2026 om 01:21:
Wakker door maagzuur. En slaap sowieso onrustig door familielid dat slecht gaat.
En even nadat ik dit geschreven heb ging de telefoon bij man.
Nu kan ik uiteraard helemaal niet meer slapen.
Broodjebrie
26-04-2026 om 08:35
werd rond half 7 wakker omdat ik naar de wc moest. Niet meer kunnen slapen daarna helaas.
Bloemenzee
26-04-2026 om 08:40
lientje69 schreef op 26-04-2026 om 02:53:
[..]
En even nadat ik dit geschreven heb ging de telefoon bij man.
![]()
Nu kan ik uiteraard helemaal niet meer slapen.
Dolfje
26-04-2026 om 08:41
Ik had vannacht ook vreselijk last van maagzuur. Ben er ook een paar keer uit geweest daarom.
Bloemenzee
26-04-2026 om 08:44
Zoon (10) had een activiteit gepland waarvoor hij iets eerder op moest dan normaal (7:30). Dus die heeft vanaf 5 uur gespookt…
Kaassoufflee
27-04-2026 om 01:55
Half twee en klaar wakker….nare dromen. Drukke sociale dag gehad en wat zorgen om een van de kinderen. Ik lag er om 22.30 in. Gelukkig morgen geen plannen, heb de hele dag voor mezelf.
Pooh-Bear
27-04-2026 om 02:03
2.00 en ook klaar wakker. Vanavond uit geweest met mijn schoonzussen. Rond middernacht thuis gelijk naar bed gegaan maar ben echt heel wakker.
Hier wel plannen voor morgen heb de wekker op 7.45 gezet hopelijk krijg ik nog een beetje slaap voor die tijd.