Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Dolfje schreef op 07-06-2025 om 05:25:

Ik ben wakker sinds 3:50 maar dat was omdat de wekker ging omdat we naar het vliegveld moesten uiteraard sliep ik nu op dat moment heel diep.
Uit bloedtest was niks gekomen. Na de vakantie moet ik een week lang bloeddruk 2x per dag meten en dan ga ik met de pil stoppen. Tenminste een poging tot want de vorige keer was het nachtzweten me veel te erg.

Het is bij mij al een hele tijd geleden hoor maar toen ik stopte met de pil ben ik me veel beter gaan voelen. Dat kwam niet gelijk hoor want je lichaam moet zich resetten. Na iets meer dan een half jaar zat ik beter in mijn vel en had iets van ik ben mezelf weer. 

Nog iemand wakker? Te heet om te slapen en een vol hoofd.. 

Ook wakker, ruzie gehad met vriend. Ben zo teleurgesteld. Na een uur maar uit bed gegaan en als afleiding nu dingen aan het doen die ik anders morgen zou moeten doen. 

Pieker me suf. Woon bij mijn ouders sinds afgelopen december. Voel me niet op mijn gemak. Woonruimte vinden is hartstikke moeilijk. Duizenden mensen zoeken een woonruimte. 
Komende week sollicitatiegesprek. Hoop dat ik aangenomen word.
Niet leuk ruzie met je vriend.. Waarover? 

IK ben ook wakker,  ben heel erg moe maar kan  de slaap niet vatten.  Heb ook overal pijn, dar helpt niet mee. 

Ook wakker. Mijn vader is gisteravond overleden.

Ach Strijkijzer, gecondoleerd

strijkijzer, wat erg. Gecondoleerd.

Gecondoleerd Strijkijzer 

Dank allemaal.

hier ook al vroeg wakker…. Te veel dingen aan mijn hoofd. Maar ik ga verder hoe dan ook. Zorg beter voor mijzelf dan ooit en sta vol in het leven. Met of zonder partner 

Sliep pas om 2 uur. Plaknacht..

Strijkijzer schreef op 14-06-2025 om 04:17:

Ook wakker. Mijn vader is gisteravond overleden.

Gecondoleerd. 

Strijkijzer, gecondoleerd.  En de rest sterkte allemaal.

Ik lees veel zorgen...sterkte allemaal. 

Hier  
te verliefd om te slapen!   
Misschien ga ik mijn slachtoffer maar even wakker maken, geen idee of-ie dan nog net zo lief is  .

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.