Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Zilver_gray
28-06-2026 om 04:50
Vrouw85 schreef op 28-06-2026 om 04:39:
Sinds 2 uur wakker door het onweer. We moesten nog ramen sluiten en kwamen er daarbij achter dat er 1 raam letterlijk uitgewaaid op kinderkamer was dus raamgat dicht staan schroeven en daardoor klaarwakker. Dus nu lig ik op de bank met voetbal aan. Man rn kinderen slapen wel weer.
Wauw! Heftig zeg! Sterkte!
Zilver_gray
28-06-2026 om 04:53
Ben wakker vanaf één uur of drie; harde regen en onweer; onze poes is er bang van, loopt onrustig op de trap en de hal op en neer te miauwen. Zo zielig.