Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Zilver_gray
24-06-2026 om 02:08
Ik kan de slaap niet vatten. Blijf maar denken aan het echtpaar wat pas geleden zo gruwelijk om het leven gebracht is.
Heb er gisternacht zelfs van gedroomd.
😩
GroenTuintje
24-06-2026 om 07:22
5,5 uur slaap met wakker worden paar keer… ik slaap bij mijn vriend en die woont op een snelweg versus bouwplaats
Athans midden in de stad, drukke wegen en verbouwingen 
lientje69
24-06-2026 om 22:46
Kan nu al niet slapen. Hoofdpijn. Blegh. En dan gaat het ook nog een warme nacht worden. Heb de ventilator op het bed gericht aanstaan. Wekker gaat om kwart voor 6 voor man. Dan kan ik daarna nog wel verder proberen te slapen. Maar meestal lukt dat niet.
Dolfje
25-06-2026 om 06:26
Man ging een uur geleden naar de wc en daar werd ik wakker van en kon dus niet meer slapen. En nu moet ik vanmiddag en vanavond werken en ben ik pas om 21:00 uur thuis.
lientje69
25-06-2026 om 06:30
Dolfje schreef op 25-06-2026 om 06:26:
Man ging een uur geleden naar de wc en daar werd ik wakker van en kon dus niet meer slapen. En nu moet ik vanmiddag en vanavond werken en ben ik pas om 21:00 uur thuis.
Pff sterkteDolfje. Hier ging man zijn wekker om 5.45 dus ik zit ook beneden. Kort nachtje.
GroenTuintje
25-06-2026 om 07:41
met dit weer slaap ik sowieso veel te laat en word ik vroeg wakker ( ook mede door wekker
)
Yumi
25-06-2026 om 07:57
In de woonkamer(airco) geslapen, slaapkamer is een sauna.
Was om 5 uur wakker, kort nachtje maar beter dan liggen draaien in die hitte.
lientje69
26-06-2026 om 03:55
Hele nacht al maagpijn. Nu buikpijn. Ben echt hondsberoerd. Hoofdpijn er ook bij gekregen.
Of het nu door het wat vettere eten van gisteravond kwam of door de warmte, geen idee. Op dit soort momenten ben ik héél even blij met mijn ziekte. Ik hoef morgen niets.
Dolfje
26-06-2026 om 08:12
Ik deed een poging wakker te blijven voor de voetbalwedstrijd maar dat is niet gelukt. Viel binnen een kwartier dat ze bezig waren in een onrustige slaap.
lientje69
27-06-2026 om 03:32
Nog steeds heel ziek. Ik heb normaal al geen energie maar nu is het helemaal drama.
Xandora
27-06-2026 om 04:10
Hier ook wakker, in glasgow in een hotel. eerst airco uit ïvm geluid wat het maakt en raam open. Buiten herrie makende mensen. Dan liever de airco, raan weer dicht. Besluit er ook nog 1 in een andere kaner te gaan douchen, dus daar ook nog herrie van. Het is 3 uur hier, ik wil slapen. Over 5 uur gaat de wekker weer voor de terugreis met treinen en nachtboot.
Auwereel
27-06-2026 om 07:17
lientje69 schreef op 27-06-2026 om 03:32:
Nog steeds heel ziek. Ik heb normaal al geen energie maar nu is het helemaal drama.

Dolfje
27-06-2026 om 07:40
Wij gingen rond middernacht naar bed maar ik kon de slaap niet goed vatten. Denk omdat ik eigenlijk gisteren te weinig heb ondernomen al hebben we rond 21:30 uur nog wel even gewandeld. En ik werd tegen 7 uur alweer wakker omdat ik moest plassen.
Vanavond slapen we in een b&b waar het heel warm is dus dat wordt waarschijnlijk ook een slecht nachtje.
Yumi
28-06-2026 om 03:42
Rond 3 uur wakker geworden, vanwege onweer. Het gaat vreselijk te keer, alsof er iets zwaars op je afkomt rollen. Lichtflitsen, die lijken of er bovenop het dak alarmlichten draaien. Nog nooit zoiets gezien en ik hoop dat het snel stopt, het is beangstigend ⛈️⚡️
Vrouw85
28-06-2026 om 04:39
Sinds 2 uur wakker door het onweer. We moesten nog ramen sluiten en kwamen er daarbij achter dat er 1 raam letterlijk uitgewaaid op kinderkamer was dus raamgat dicht staan schroeven en daardoor klaarwakker. Dus nu lig ik op de bank met voetbal aan. Man rn kinderen slapen wel weer.