Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

20-06-2026 om 01:00 Topicstarter

Plaknacht. Dat wordt niets.

Welterusten Kaassoufflee en jij hopelijk ook nog, kerst.

20 na 2 ... Ideaal uur om wat Schotse muziek af te spelen en te BBQ'en in een buurt vol rijhuizen en kinderen, vinden de achterburen.

Tijdens de match (Schotland - Marokko) kon het mij nog niet zoveel schelen dat ik die hele match gewoon kon volgen zonder mijn tv op te moeten zetten.
Maar een half uur na de match mag het zo stilaan gaan stoppen ...

(En nu vooral ook hopen dat ik zodadelijk niet ook nog Brazilië - Haiti cadeau krijg.)

En weer plafonddienst.

Slaappil doet niks meer.
En vanmiddag twee en half uur geslapen, dus nu weer wakker liggen.

wakker door geluidsoverlast dronken droppies komen thuis. En gaan nu luid buiten praten 

Hier was het stil, maar ook dat garandeert geen goede nachtrust. Te warm, te koud (!), onweer, plassen, draaien, lig niet lekker, gevoelige mond, nadenken.

Het was vies warm waardoor ik niet kon slapen, tegen 2.30 begon het onweer en kon ik dweilen omdat de regen ineens als een waterval naar beneden kwam, door het open raam. Opgestaan met pijn in mijn nek, misschien is die ventilator naast m'n bed niet zo'n goed idee? 
Hoe dan ook volgens de weersverwachting van wordt het komende week nog warmer. 
🥵

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.