Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Yumi schreef op 14-06-2026 om 17:30:

[..]

Dat zou ik ook een nachtmerrie vinden, om die reden kampeer ik ook niet Kampeer jij wel, of komt die droom echt uit de lucht vallen?

Vroeger alleen maar en toen vond ik het al vreselijk. Later met de caravan, dat is een stuk beter te doen 

Wij hebben vandaag zowaar uitgeslapen tot 8:40. Eigen bed en gisteren moe van heel Nederland door met de trein en tot laat de wk wedstrijd van Nederland gekeken.
Viel vanmiddag ook nog bijna in slaap op de bank.
Hopelijk slaap ik komende nacht ook weer goed en niet dat het nu weer prut is.

plafonddienst

hier ook plafond dienst gehad. Weet de oorzaak maar ik heb mijn slaap gewoon nodig. 

Was om 1 uur nog wakker in slaap gevallen en om 5.30 had ik het bloedheet en kon niet meer slapen 

Veel te drukke dag gehad en nu kan ik niet slapen.

Mij lukt het slapen ook niet. Vandaag had ik mijn laatste werkdag (per juli een nieuwe baan, dus nu vakantie).
Ik had verwacht opgelucht en blij te zijn maar ik voel me ergens ook wat verdrietig?
Lieve woorden van leidinggevende en werkgever gehad, dat ze me niet kwijt wilden. Ergens fijn om te horen maar ik denk dat het verdriet komt doordat ik zelf ook had gewild dat dit echt zou werken.
Ik heb veel zin in mijn nieuwe baan maar moet dit toch allemaal even verwerken en een plekje geven, merk ik. Totaal niet verwacht! 

lientje69 schreef op 18-06-2026 om 23:55:

Veel te drukke dag gehad en nu kan ik niet slapen.

Wat vervelend! Heb je morgen (oke vandaag) wel een rustige dag?

Ik sliep deze keer goed maar ineens was er het hoge gezoem van een mug bij mijn oor. Ik verborg me nog even onder het beddengoed maar dat kon niet lang goed gaan vanwege de hitte en het gebrek aan zuurstof. Even na 01 uur moest ik het opgeven om te blijven liggen en ben ik maar opgestaan.

HAHA!wait..what schreef op 19-06-2026 om 00:24:

Mij lukt het slapen ook niet. Vandaag had ik mijn laatste werkdag (per juli een nieuwe baan, dus nu vakantie).
Ik had verwacht opgelucht en blij te zijn maar ik voel me ergens ook wat verdrietig?
Lieve woorden van leidinggevende en werkgever gehad, dat ze me niet kwijt wilden. Ergens fijn om te horen maar ik denk dat het verdriet komt doordat ik zelf ook had gewild dat dit echt zou werken.
Ik heb veel zin in mijn nieuwe baan maar moet dit toch allemaal even verwerken en een plekje geven, merk ik. Totaal niet verwacht!

Weet hoe het voelt.  

HAHA!wait..what schreef op 19-06-2026 om 00:25:

[..]

Wat vervelend! Heb je morgen (oke vandaag) wel een rustige dag?

Ja. Het is ook ( deels ) eigen schuld. Ik wil nog steeds veel te graag. Maar mijn lijf nog steeds niet. Uiteindelijk wel in slaap gevallen  en te vast geslapen in een vrij benauwde slaapkamer. Nu ontzettende hoofdpijn. 

Kon weereens niet in slaap komen, heb vannacht het record in en uit bed verbroken 

Zondag maandag en dinsdag sliep ik ok maar woensdagnacht en vannacht was het weer ruk.
Vandaag vrij en vanmorgen een spuit in mijn heup gehad. Er zou een verdoving in moeten zitten maar vooralsnog voel ik nog steeds pijn..
Hang de rest van de dag maar op de bank. Op mijn linkerzijde..

Heb ook weer plafonddienst.

Ik slaap ook nog niet, maar ik lig dan ook nog niet op bed vanwege het onweer en gek genoeg voelde ik me nog niet moe. Nu vind ik het inmiddels hoog tijd, dus voor iedereen die dit leest: ik hoop dat je de slaap nog kunt vatten (of de slaap jou, nog beter 😉), ik stuur wel heel saaie gedachten naar je toe, wie weet helpt dat 🤪. Welterusten nog allemaal 😴💤

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.