Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Ik denk dat er 1 mug is hier op het eiland die mij 10 x gestoken heeft. Daardoor kon ik niet slapen want muggenbulten jeuken bij mij altijd extreem.
Nog 1 nachtje hier en morgenavond weer eigen bed.

Man zegt dat hij me vannacht wel heeft horen snurken 

rionyriony schreef op 13-06-2026 om 04:33:

Hele nacht doorgehaald. Niets hielp deze keer dus om half drie zat ik hier alweer. Zorgen zorgen.

Kunnen ze wel zeggen dat je moet genieten van wat je wel hebt gesteld alle zorgen uitkomen (waar het wel op lijkt). Dat doe ik ook wel, maar negeren van problemen lijkt bij mij alleen maar des te meer zorgen op te sparen waar ik dan van wakker lig. Het lijkt alleen maar een soort uitstel te zijn en ineens komen de zorgen er dan als een soort eruptie uit in de vorm van een klaarwakkere nacht.

Dolfje schreef op 13-06-2026 om 07:19:

Man zegt dat hij me vannacht wel heeft horen snurken

Vaak lijk je toch meer te slapen dan je zelf eigenlijk denkt.

Hier eindelijk weer een redelijke nacht  wel heel vreemd en raar gedroomd.

meld zich. 

Wil slapen

Vannacht eindelijk redelijk geslapen hier, lagen er op tijd in ( zoals eigenlijk  bijna altijd op vakantie) maar ben al ff wakker van de pijn in heup en knie. Vrijdagmorgen krijg ik weer een spuit in mijn heup. Hopelijk helpt dat.

ik heb niet meer geslapen 

ik werd weer veel te vroeg wakker terwijl ik nog een uur mocht slapen van mijn wekker  ik had een nachtmerrie over kamperen in een tent

GroenTuintje schreef op 14-06-2026 om 11:02:

ik werd weer veel te vroeg wakker terwijl ik nog een uur mocht slapen van mijn wekker ik had een nachtmerrie over kamperen in een tent

Dat zou ik ook een nachtmerrie vinden, om die reden kampeer ik ook niet Kampeer jij wel, of komt die droom echt uit de lucht vallen?

rooiekater schreef op 14-06-2026 om 08:02:

ik heb niet meer geslapen

Dat wordt een lange dag dan 

lientje69 schreef op 14-06-2026 om 17:33:

[..]

Dat wordt een lange dag dan

Ga zo na bed ben op 

rooiekater schreef op 14-06-2026 om 18:20:

[..]

Ga zo na bed ben op

Slaap je dan aankomende nacht wel?

Grindelwald schreef op 14-06-2026 om 18:22:

[..]

Slaap je dan aankomende nacht wel?

Ja als de wk gekkies zich gedragen 

rooiekater schreef op 14-06-2026 om 18:20:

[..]

Ga zo na bed ben op

Nog wat kunnen slapen  ?

Hier was het weer prut vannacht  .  Ik snap het niet. Ik sliep eindelijk best aardig weer maar sinds een maand is het helemaal terug bij af lijkt het wel.

Hier ook weer plafonddienst gehad, was erg moe ging mediteren en voelde dat ik in slaap viel. Zet mobiel uit en even daarna was ik klaar wakker, door buikpijn. Moet meer eiwit eten van fysio, maar merk dat ik daar niet goed op reageer. Halve nacht wakker geweest en zit nog in mijn badjasje, heb de energie niet om me aan te kleden maar vanmiddag een afspraak.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.