Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Dolfje schreef op 10-06-2026 om 06:57:

Je zou denken dat ik vannacht wel goed zou slapen omdat ik gisteren zo vroeg wakker was maar helaas. Ik was zo onrustig vannacht. Uiteindelijk wel in slaap gevallen en gedroomd ( over werk notabene) maar ben nu alweer wakker omdat ik zo erg moest plassen.
Nou ja vanaf vandaag hebben we vakantie tot en met maandag. Gaan ook een paar dagen weg. Ergens anders slaap ik helemaal nooit lekker maar goed eruit is wel fijn.

Veel plezier Dolfje.  En wie weet ontspan je dusdanig dat je wel lekker slaapt. 

Pooh-Bear schreef op 10-06-2026 om 06:32:

Heel veel wakker geweest vannacht en vanaf 4 uur helemaal niet meer geslapen.
Ben op vakantie gisteren al heel vroeg vertrokken en zit nu in een hotel op een tussen stop.
bij aankomst dacht ik nog wat een leuk uitzicht op de kerktoren.
maar helaas die toren meld zich elk kwartier en het gaat de hele nacht door.
Op het hele uurzijner meerdere kerken te horen want hoor meer slagen dat het laat is. Eén aantal verder weg.
En geen idee wat er om 6 uur gebeurde toen telde ik over de 40 slagen.

Oh, wat een horror zo’n kerk! 

(1x is genoeg)

weer te laat gaan slapen  en heel moei dus nu 

Zoals verwacht niet heel lekker en goed geslapen in de b&b. 

Ik kon gisteravond niet in slaap komen. Pas rond half 1 zakte ik af. En de wekker stond op 5.45. Gaaap

Dolfje schreef op 11-06-2026 om 07:02:

Zoals verwacht niet heel lekker en goed geslapen in de b&b.

Wat jammer  zeg. Had gehoopt dat je je wat meer kon ontspannen daar

Pooh-Bear schreef op 10-06-2026 om 06:32:

Heel veel wakker geweest vannacht en vanaf 4 uur helemaal niet meer geslapen.
Ben op vakantie gisteren al heel vroeg vertrokken en zit nu in een hotel op een tussen stop.
bij aankomst dacht ik nog wat een leuk uitzicht op de kerktoren.
maar helaas die toren meld zich elk kwartier en het gaat de hele nacht door.
Op het hele uurzijner meerdere kerken te horen want hoor meer slagen dat het laat is. Eén aantal verder weg.
En geen idee wat er om 6 uur gebeurde toen telde ik over de 40 slagen.

Dat zal de oproep voor de lauden geweest zijn, maar da's vroeg...

Het in slaap vallen is de laatste dagen weer hopeloos. Lig alweer 1,5  uur te draaien en woelen. Wekker hgaat om kwart voor 6 hier en dan ben ik dus ook wakker. 
Last van maag, pijn in rechtrbeen en arm. Grr. Ik wil gewoon slapen. Heel irritant.

Nou dat was weer geen beste nacht. En gezien de tikfouten in mijn post, was ik toch echt wel moe genoeg.

lientje69 schreef op 11-06-2026 om 13:43:

[..]

Wat jammer zeg. Had gehoopt dat je je wat meer kon ontspannen daar

Ontspannen wel geestelijk maar mijn lijf werkt niet mee. Pijn aan de heup dus lig ook niet lekker.

Vannacht was iets beter maar nog niet geweldig.

lientje69 schreef op 11-06-2026 om 23:44:

Het in slaap vallen is de laatste dagen weer hopeloos. Lig alweer 1,5 uur te draaien en woelen. Wekker hgaat om kwart voor 6 hier en dan ben ik dus ook wakker.
Last van maag, pijn in rechtrbeen en arm. Grr. Ik wil gewoon slapen. Heel irritant.

Kwart voor 6 is wel heel vroeg. 
Kan je overdag nog wat slapen of lukt dat dan ook niet?

Dolfje schreef op 12-06-2026 om 07:03:

[..]

Kwart voor 6 is wel heel vroeg.
Kan je overdag nog wat slapen of lukt dat dan ook niet?

Nee  voor geen meter. En ik heb al zo weinig energie.  Je zou zeggen dan moet je op een gegeven moment toch slapen? Maar nee

Ben nu dus bekaf. Alles doet pijn. En erg duizelig.  Pfff. Word echt niet goed van mezelf  sinds ik ziek ben.

Alweer verschillende korte bachten achter de rug. Inslapen gaat, op zondagavond na, goed. Maar dan rond 15.00 wakker en om 5.30 er maar uit want de wekker gaat bijna. Vanmorgen doorgeslapen tot 5.00 zowaar. 
Woensdag naar de huisarts voor evalueren gebruik hst. Ik hoopte daardoor beter te slapen maar het enige dat ik merk is minder zweetgedoe.

Hele nacht doorgehaald. Niets hielp deze keer dus om half drie zat ik hier alweer. Zorgen zorgen. 

Kunnen ze wel zeggen dat je moet genieten van wat je wel hebt gesteld alle zorgen uitkomen (waar het wel op lijkt). Dat doe ik ook wel, maar negeren van problemen lijkt bij mij alleen maar des te meer zorgen op te sparen waar ik dan van wakker lig. Het lijkt alleen maar een soort uitstel te zijn en ineens komen de zorgen er dan als een soort eruptie uit in de vorm van een klaarwakkere nacht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.