Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
lientje69
21-05-2026 om 18:14
Ik had afgelopen nacht een nacht met nachtmerries en veel wakker. Hopelijk komende nacht weer eens wat beter. Had vandaag ook een voor mij lastige afspraak, misschien speelde dat mee.
Yumi
22-05-2026 om 09:27
lientje69 schreef op 22-05-2026 om 01:26:
Wéér hopeloos vannacht.
Hier ook, om 2.30 uur sliep ik nog niet 5.30 uur weer wakker en om 7.15 uur eruit gegaan. Ben stuk
HAHA!wait..what
22-05-2026 om 13:03
Wat een ellende he? Ik slaap ook al een paar weken heel slecht/kort.
Vannacht had ik een heel nare droom over mijn oude werk(gever) en vage hartkloppingen daarna.
Ik sliep tegen 2 uur pas en ik was om half 7 wakker. Maar tussendoor ook om het half uur wakker ofzo.
Jij hebt wel echt een hele korte nacht gehad, Yumi. Hopelijk vandaag een rustige dag 
Yumi
22-05-2026 om 18:42
HAHA!wait..what schreef op 22-05-2026 om 13:03:
Wat een ellende he? Ik slaap ook al een paar weken heel slecht/kort.
Vannacht had ik een heel nare droom over mijn oude werk(gever) en vage hartkloppingen daarna.
Ik sliep tegen 2 uur pas en ik was om half 7 wakker. Maar tussendoor ook om het half uur wakker ofzo.
Jij hebt wel echt een hele korte nacht gehad, Yumi. Hopelijk vandaag een rustige dag
Ik had een korte nacht maar jij ook...
Rustig was het niet, en ik heb een blijvende herinnering aan mijn slapeloze nacht. Moest pasfoto's laten maken, schrok van mezelf
Ik verwacht het land niet uit te komen, met mijn nieuwe paspoort
lientje69
22-05-2026 om 19:15
Ik viel pas om 4 uur in slaap en de wekker ging kwart voor 8
Had zó veel pijn. Was gisteren sowieso niet echt mijn dag uiteraard qua emoties en als je dan in de tuin gaat werken met 0 energie en NAH...tsja..iets met eigen schuld...
HAHA!wait..what
22-05-2026 om 23:13
Yumi schreef op 22-05-2026 om 18:42:
[..]
Ik had een korte nacht maar jij ook...
Rustig was het niet, en ik heb een blijvende herinnering aan mijn slapeloze nacht. Moest pasfoto's laten maken, schrok van mezelf
Ik verwacht het land niet uit te komen, met mijn nieuwe paspoort
![]()
Hahaha sorry maar.. dit is wel echt heel lullig maar je schrijft het wel grappig 🙈 nu zijn pasfoto's sowieso al om te huilen maar als je ze moet maken na zo'n nacht is helemaal niet helpend
Ysenda
23-05-2026 om 04:55
bleh, het is luilak. Ze zijn de hele nacht al bezig. Het zal tot 6 uur duren maar ik ben er nu wel klaar mee. Dan de warmte er nog bij. Yuk.
lientje69
23-05-2026 om 07:38
Ysenda schreef op 23-05-2026 om 04:55:
bleh, het is luilak. Ze zijn de hele nacht al bezig. Het zal tot 6 uur duren maar ik ben er nu wel klaar mee. Dan de warmte er nog bij. Yuk.
Niks gehoord hier. Ze organiseren met de brandweer iets in het grotere dorp hiernaast. Dus daar zijn alle kinderen heen denk.
Ik had eindelijk eens een goede nacht weer! Geslapen van 23 tot 7.15 en maar één keer wakker om naar de wc te gaan. Denk dat ik nu echt helemaal op was na al die rotnachten.
Yumi
23-05-2026 om 10:32
HAHA!wait..what schreef op 22-05-2026 om 23:13:
[..]
Hahaha sorry maar.. dit is wel echt heel lullig maar je schrijft het wel grappig 🙈 nu zijn pasfoto's sowieso al om te huilen maar als je ze moet maken na zo'n nacht is helemaal niet helpend
![]()
Klopt, en tegen beter weten in had ik ergens anders nog een poging gedaan in de hoop dat die beter waren, waren minstens net zo erg
HAHA!wait..what
24-05-2026 om 10:04
Slechte nacht gehad door hond die niet lekker was en hele rare geluiden maakte ieder kwartier. Ze sliep bij ons in bed want maakte me toch wat zorgen. Maar niet echt goed geweest voor de nachtrust 😅
Ze lijkt nu wel weer oké gelukkig 
Gelukkig maar want spoed dierenarts zit blijkbaar niet in de buurt hier (zijn op vakantieadres).