Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
kerst
10-04-2026 om 18:28
lientje69 schreef op 10-04-2026 om 18:16:
[..]
Dat is ook zuinig kerst , 3 uurtjes slaap. En dan evengoed nog zwemmen, knap hoor!
Nee hoor, viel half uurtje later weer in slaap tot half negen 🙂
lientje69
10-04-2026 om 18:45
kerst schreef op 10-04-2026 om 18:28:
[..]
Nee hoor, viel half uurtje later weer in slaap tot half negen 🙂
O gelukkig maar.
lientje69
15-04-2026 om 12:37
Afgelopen nacht wss echt drama. Kon eerst niet in slaap komen en daarma elke 20 minuten wakker. Pfff. En juist vandaag vanmorgen én vanmiddag een afspraak. Mijn hoofd maar ook mijn motoriek ( lopen ) werken vandaag niet erg mee. Balen.
Broodjebrie
15-04-2026 om 13:42
lientje69 schreef op 15-04-2026 om 12:37:
Afgelopen nacht wss echt drama. Kon eerst niet in slaap komen en daarma elke 20 minuten wakker. Pfff. En juist vandaag vanmorgen én vanmiddag een afspraak. Mijn hoofd maar ook mijn motoriek ( lopen ) werken vandaag niet erg mee. Balen.
Ik heb voor mezelf een verzwaringsdeken gekocht, is dit ook iets voor jou?
Dolfje
15-04-2026 om 15:09
Ik slaap wel maar wel heel onrustig en veel wakker. Vooral nu door de pijn in heup /bil.
lientje69
15-04-2026 om 15:47
Broodjebrie schreef op 15-04-2026 om 13:42:
[..]
Ik heb voor mezelf een verzwaringsdeken gekocht, is dit ook iets voor jou?
Die heb ik. Misschien moet ik die eens opzoeken en weer een keer proberen. Weet alleen ff niet waar ik hem opgeborgen heb..
Broodjebrie
15-04-2026 om 16:26
lientje69 schreef op 15-04-2026 om 15:47:
[..]
Die heb ik. Misschien moet ik die eens opzoeken en weer een keer proberen. Weet alleen ff niet waar ik hem opgeborgen heb..
![]()
Slim..
lientje69
15-04-2026 om 18:05
Broodjebrie schreef op 15-04-2026 om 16:26:
[..]
Slim..
Ja mijn hersens werken niet naar behoren
