Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Gisternacht amper geslapen door voorweeën en elk uur naar de wc moeten. Vandaag (technisch gezien gisteren) is onze zoon dmv een keizersnede op de wereld gekomen. Je zou zeggen dat ik nu ontzettend moe ben en dat ben ik ook, maar te veel adrenaline om te kunnen slapen... Terwijl die slaap ook zo belangrijk is voor mijn herstel. Irritant. 

afrodite05 schreef op 26-02-2026 om 03:04:

Gisternacht amper geslapen door voorweeën en elk uur naar de wc moeten. Vandaag (technisch gezien gisteren) is onze zoon dmv een keizersnede op de wereld gekomen. Je zou zeggen dat ik nu ontzettend moe ben en dat ben ik ook, maar te veel adrenaline om te kunnen slapen... Terwijl die slaap ook zo belangrijk is voor mijn herstel. Irritant.

Proficiat met de geboorte van je zoon! Logisch dat je niet kon slapen, herkenbaar ook. Je moet veel indrukken verwerken. Komt weer goed, echt!

Gefeliciteerd!!!

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

26-02-2026 om 20:04 Topicstarter

Gefeliciteerd!! 

Doodop, maar ook onrust in m’n lijf en in m’n hoofd. Ga er maar even uit, hopelijk lukt het slapen daarna.

hier wakker vanwege pijn...en gesnurk naast me...ik ga er zo maar uit...

Ik werd huilend wakker en kon niet meer slapen dus zit nu op de bank. Irritant want moet van 10-17 werken.

Dolfje schreef op 28-02-2026 om 06:41:

Ik werd huilend wakker en kon niet meer slapen dus zit nu op de bank. Irritant want moet van 10-17 werken.

Ach Dolfje 

Dolfje schreef op 28-02-2026 om 06:41:

Dolfje  hopelijk slaap je vannacht wat beter.

Hier vanmorgen al heel vroeg wakker van een stampend konijn. Denk dat hij de buurvrouw hoorde die er vroeg uit moest voor haar  ochtenddienst.  Hopelijk  houdt het konijn  zich morgenochtend een beetje rustigp

Als een blok in slaap gevallen maar had best was alcohol op dus na een uurtje of 5/6 weer wakker. Wel gelukkig een keer zonder dromen.

Dolfje schreef op 01-03-2026 om 09:22:

Als een blok in slaap gevallen maar had best was alcohol op dus na een uurtje of 5/6 weer wakker. Wel gelukkig een keer zonder dromen.

Hier een flinke nachtmerrie vannacht 

Hier wéér wakker van maagzuur.

Vervelend Lientje.

Hier ook weer plafonddienst.  Over twee uurtjes er hopelijk uit om te zwemmen.

mijn oudste had haar wekker extreem vroeg gezet en ik sliep veel te laat dus moet ik het vandaag doen met 4/5 uurtjes slaap

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.